Truck Mechanic: Dangerous Paths od Atomic Jelly zadebiutuje na Steam w Q2 202
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Truck Mechanic: Dangerous Paths, projekt Atomic Jelly SA – producenta i wydawcy gier z grupy PlayWay – zadebiutuje na Steam w Q2 2021. To produkcja hybrydowa, łącząca w sobie kilka gatunków gier. Głównym elementem tytułu jest praca mechanika oraz jazda ciężarówką po niebezpiecznych trasach Ameryki Południowej. Spółka nie wyklucza wcześniejszego udostępnienia darmowego prologu gry. Współwydawcą projektu jest PlayWay. Truck Mechanic: Dangerous Paths to trzeci tytuł z portfolio produkcyjnego spółki. Do tej pory studio wydało Project Remedium oraz 303 Squadron: Battle of Britain. Atomic Jelly SA liczy na debiut na rynku NewConnect jeszcze w tym roku.
Truck Mechanic: Dangerous Paths to najnowsza propozycja od Atomic Jelly. Gra fabularna z gatunku symulatorów jest także produkcją hybrydową łączącą w sobie kilka gatunków – To jednocześnie zaawansowany symulator mechanika samochodowego, z naciskiem na wierne odtworzenie budowy ciężarówki Ził-130, z drugiej strony gra eksploracyjna z wątkami fabularnymi, w której gracz będzie pokonywał trudne i niebezpieczne drogi Ameryki Południowej. Aby dotrzeć do celu będzie musiał pamiętać o częstym odwiedzaniu warsztatu oraz że istnieje wiele dróg prowadzących do celu – mówi Bartosz Rakowski, prezes Atomic Jelly SA. – Premierę gry planujemy w Q2 2021 roku. Termin ten uzależniamy m.in. od zebrania wcześniejszego feedbacku od graczy, na którego podstawie sprawdzimy jak dużo aktualizacji i zmian oczekują użytkownicy. Na początku roku rozważymy także udostępnienie darmowego prologu gry – dodaje.
W Truck Mechanic: Dangerous Paths gracz będzie miał za zadanie naprawiać i modyfikować ciężarówki w rozbudowanym trybie mechanika, co stanowi główne narzędzie w skutecznym pokonywaniu założonych zadań. W sytuacji awarii gracz wyjdzie z kabiny, usunie przeszkody, sprawdzi stan techniczny pojazdu i wykona niezbędne naprawy korzystając z tego co ma aktualnie pod ręką. Produkcja zawierać będzie między innymi system uszkodzeń pojazdu, a także możliwość odzyskiwania części z wraków innych samochodów i tworzenia zamienników na trasie, czy zróżnicowane przeszkody terenowe.
Środki na produkcję gry pochodzą z zeszłorocznej kampanii crowdfundingowej, podczas której spółka pozyskała od inwestorów łącznie ponad 2,4 mln zł.
Gra zostanie wydana przez PlayWay i Atomic Jelly, które posiada prawa wydawnicze do wszystkich swoich tytułów.
Truck Mechanic: Dangerous Paths to trzeci tytuł z portfolio produkcyjnego spółki. W 2017 roku spółka wydała Project Remedium, a rok później 303 Squadron: Battle of Britain. Oprócz produkcji gier, spółka działa także w portingu gier, a także rozwija swoją działalność wydawniczą. Obecnie spółka pełni rolę wydawcy oraz pomaga w udoskonaleniu i ukończeniu symulatora naprawy promów i stacji kosmicznych – Space Mechanic Simulator. To symulator kosmicznego mechanika skoncentrowany na naprawie promów i stacji kosmicznych. Akcja gry odbywa się na Marsie, Ziemi i Księżycu. Producentem gry jest Tomas Jelonek Studio.
Strategia spółki zakłada wydawanie 1-2 średniobudżetowych gier rocznie, z czego produkcja przynajmniej 1 gry będzie samodzielna. Jednocześnie studio zamierza także wydawać swoje produkcje, dedykowane na popularne konsole tj. Nintendo Switch, PlayStation, czy Xbox.
Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/995680/Truck_Mechanic_Dangerous_Paths/

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.