Komunikaty PR

Truck Mechanic: Dangerous Paths od Atomic Jelly zadebiutuje na Steam w Q2 202

2020-11-03  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Truck Mechanic: Dangerous Paths, projekt Atomic Jelly SA – producenta i wydawcy gier z grupy PlayWay –  zadebiutuje na Steam w Q2 2021. To produkcja hybrydowa, łącząca w sobie kilka gatunków gier. Głównym elementem tytułu jest praca mechanika oraz jazda ciężarówką po niebezpiecznych trasach Ameryki Południowej. Spółka nie wyklucza wcześniejszego udostępnienia darmowego prologu gry. Współwydawcą projektu jest PlayWay. Truck Mechanic: Dangerous Paths to trzeci tytuł z portfolio produkcyjnego spółki. Do tej pory studio wydało Project Remedium oraz 303 Squadron: Battle of Britain. Atomic Jelly SA liczy na debiut na rynku NewConnect jeszcze w tym roku.

Truck Mechanic: Dangerous Paths to najnowsza propozycja od Atomic Jelly. Gra fabularna z gatunku symulatorów jest także produkcją hybrydową łączącą w sobie kilka gatunków –  To jednocześnie zaawansowany symulator mechanika samochodowego, z naciskiem na wierne odtworzenie budowy ciężarówki Ził-130, z drugiej strony gra eksploracyjna z wątkami fabularnymi, w której gracz będzie pokonywał trudne i niebezpieczne drogi Ameryki Południowej. Aby dotrzeć do celu będzie musiał pamiętać o częstym odwiedzaniu warsztatu oraz że istnieje wiele dróg prowadzących do celu – mówi Bartosz Rakowski, prezes Atomic Jelly SA. – Premierę gry planujemy  w Q2 2021 roku. Termin ten uzależniamy m.in. od zebrania wcześniejszego feedbacku od graczy, na którego podstawie sprawdzimy jak dużo aktualizacji i zmian oczekują użytkownicy. Na początku roku rozważymy także udostępnienie darmowego prologu gry –  dodaje.

W Truck Mechanic: Dangerous Paths gracz będzie miał za zadanie naprawiać i modyfikować ciężarówki w rozbudowanym trybie mechanika, co stanowi główne narzędzie w skutecznym pokonywaniu założonych zadań. W sytuacji awarii gracz wyjdzie z kabiny, usunie przeszkody, sprawdzi stan techniczny pojazdu i wykona niezbędne naprawy korzystając z tego co ma aktualnie pod ręką. Produkcja zawierać będzie między innymi system uszkodzeń pojazdu, a także możliwość odzyskiwania części z wraków innych samochodów i tworzenia zamienników na trasie, czy zróżnicowane przeszkody terenowe.

Środki na produkcję gry pochodzą z zeszłorocznej kampanii crowdfundingowej, podczas której spółka pozyskała od inwestorów łącznie ponad 2,4 mln zł.

Gra zostanie wydana przez PlayWay i Atomic Jelly, które posiada prawa wydawnicze do wszystkich swoich tytułów.

Truck Mechanic: Dangerous Paths to trzeci tytuł z portfolio produkcyjnego spółki. W 2017 roku spółka wydała Project Remedium, a rok później 303 Squadron: Battle of Britain. Oprócz produkcji gier, spółka działa także w portingu gier, a także rozwija swoją działalność wydawniczą. Obecnie spółka pełni rolę wydawcy oraz pomaga w udoskonaleniu i ukończeniu symulatora naprawy promów i stacji kosmicznych – Space Mechanic Simulator. To symulator kosmicznego mechanika skoncentrowany na naprawie promów i stacji kosmicznych. Akcja gry odbywa się na Marsie, Ziemi i Księżycu. Producentem gry jest Tomas Jelonek Studio.

Strategia spółki zakłada wydawanie 1-2 średniobudżetowych gier rocznie, z czego produkcja przynajmniej 1 gry będzie samodzielna. Jednocześnie studio zamierza także wydawać swoje produkcje, dedykowane na popularne konsole tj. Nintendo Switch, PlayStation, czy Xbox.

Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/995680/Truck_Mechanic_Dangerous_Paths/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.