Komunikaty PR

Ultimate VR wchodzi do gry!

2021-02-11  |  11:00
Biuro prasowe

 

Na platformie FindFunds trwa kampania crowdinwestingowa Ultimate VR. Spółka, której założycielami są notowane na  głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie firmy – Gaming Factory i Ultimate Games – chce pozyskać 825 tys. zł. Środki przeznaczy na dynamiczny rozwój skoncentrowany na przystosowaniu gier swoich największych udziałowców do technologii wirtualnej rzeczywistości.

- Rynek wirtualnej rzeczywistości zwiększa swoją dynamikę i staje się coraz bardziej widoczny nie tylko w branży gier wideo, w której działamy, ale także w innych gałęziach gospodarki. Prognozy na kolejne lata mówią o tym, że globalny rynek rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w 2024 roku osiągnie wartość 72,8 mld dolarów amerykańskich. Chcemy być beneficjentem tych wzrostów, dlatego już jakiś czas temu powołaliśmy do życia spółkę Ultimate VR. Teraz nadszedł czas na jej dynamiczny rozwój – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.

6 lutego na platformie FindFunds wystartowała kampania crowdfundingową Ultimate VR. Jej celem jest pozyskanie od społeczności 825 tys. zł na realizację przyjęte strategii, która zakłada bezpośrednią współpracę z Ultimate Games i Gaming Factory oraz systematyczną rozbudowę portfolio. Spółka zajmie się przystosowanie gier obu spółek do technologii wirtualnej rzeczywistości. W przyszłym roku Ultimate VR chce dołączyć do grona firm notowanych na NewConnect.

Jedną z pierwszych realizacji studia będzie Ultimate Fishing Simulator 2 - sprzedażowy hit autorstwa Ultimate Games, którego pierwsza edycja trafiła do ponad 150 tys. użytkowników. W portfolio spółki pojawią się także cztery inne pozycje, których realizacja została już zakontraktowana. Chodzi o Bakery Simulator, Knight Simulator, Castle Flipper oraz Demolish & Build 2018. Jednocześnie trwają negocjacje zmierzające do pozyskania kolejnych tytułów.

- Celem Ultimate VR jest zdobycie pozycji wiodącej spółki VR. Współpraca z doświadczonymi podmiotami i ciągłość zleceń zapewnią jej stabilne zyski. Planujemy także rozszerzenie działalności o realizacje dla podmiotów zewnętrznych. W tym celu na bieżąco badamy oczekiwania rynku w zakresie tematyki i technologii wykorzystanych w najbardziej popularnych tytułach – dodaje Dawid Sulkowski, prezes zarządu Ultimate VR.  

Link do kampanii: https://findfunds.pl/kampania/?id=106

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.