Ultimate VR wchodzi do gry!
Na platformie FindFunds trwa kampania crowdinwestingowa Ultimate VR. Spółka, której założycielami są notowane na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie firmy – Gaming Factory i Ultimate Games – chce pozyskać 825 tys. zł. Środki przeznaczy na dynamiczny rozwój skoncentrowany na przystosowaniu gier swoich największych udziałowców do technologii wirtualnej rzeczywistości.
- Rynek wirtualnej rzeczywistości zwiększa swoją dynamikę i staje się coraz bardziej widoczny nie tylko w branży gier wideo, w której działamy, ale także w innych gałęziach gospodarki. Prognozy na kolejne lata mówią o tym, że globalny rynek rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w 2024 roku osiągnie wartość 72,8 mld dolarów amerykańskich. Chcemy być beneficjentem tych wzrostów, dlatego już jakiś czas temu powołaliśmy do życia spółkę Ultimate VR. Teraz nadszedł czas na jej dynamiczny rozwój – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.
6 lutego na platformie FindFunds wystartowała kampania crowdfundingową Ultimate VR. Jej celem jest pozyskanie od społeczności 825 tys. zł na realizację przyjęte strategii, która zakłada bezpośrednią współpracę z Ultimate Games i Gaming Factory oraz systematyczną rozbudowę portfolio. Spółka zajmie się przystosowanie gier obu spółek do technologii wirtualnej rzeczywistości. W przyszłym roku Ultimate VR chce dołączyć do grona firm notowanych na NewConnect.
Jedną z pierwszych realizacji studia będzie Ultimate Fishing Simulator 2 - sprzedażowy hit autorstwa Ultimate Games, którego pierwsza edycja trafiła do ponad 150 tys. użytkowników. W portfolio spółki pojawią się także cztery inne pozycje, których realizacja została już zakontraktowana. Chodzi o Bakery Simulator, Knight Simulator, Castle Flipper oraz Demolish & Build 2018. Jednocześnie trwają negocjacje zmierzające do pozyskania kolejnych tytułów.
- Celem Ultimate VR jest zdobycie pozycji wiodącej spółki VR. Współpraca z doświadczonymi podmiotami i ciągłość zleceń zapewnią jej stabilne zyski. Planujemy także rozszerzenie działalności o realizacje dla podmiotów zewnętrznych. W tym celu na bieżąco badamy oczekiwania rynku w zakresie tematyki i technologii wykorzystanych w najbardziej popularnych tytułach – dodaje Dawid Sulkowski, prezes zarządu Ultimate VR.
Link do kampanii: https://findfunds.pl/kampania/?id=106
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.