Znakomite przyjęcie dema Builder Simulator na Festiwalu Steam
Live Motion Games, producent gier komputerowych z Grupy PlayWay, w ramach Zimowej Edycji Festiwalu Steam, udostępnił graczom demo swojej autorskiej produkcji – Builder Simulator. Podczas Święta Graczy symulator budowy domów i sklepów w niespełna dobę awansował o 46 pozycji na Global TOP Wishlist platformy Steam, tym samym obecnie plasując się na 87 miejscu listy najbardziej oczekiwanych gier. Premiera produkcji w wersji na PC zaplanowana została na 2021 rok.
- 3 lutego, w ramach Zimowej Edycji Festiwalu Steam, zaprezentowaliśmy graczom demo jednego z naszych autorskich tytułów, Builder Simulator. To idealna propozycja dla osób, które chcą nauczyć się samodzielnego budowania domu od podstaw, bez pomocy fachowców. Projekt podczas Święta Graczy cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. W szczytowym momencie demo oglądało ponad 1600 osób, do tego prawie 500 osób jednocześnie rozgrywało nasz tytuł. Co ciekawe pozwoliło nam to odnotować drugie miejsce w historii Grupy PlayWay. W efekcie, po pokazie gry tytuł awansował o 46 pozycji na Global TOP Wishlist Steam, tym samym znajdując się obecnie na 87 miejscu. – informuje Michał Kaczmarek, prezes zarządu Live Motion Games. – Chciałbym podziękować graczom, którzy obdarowują zaufaniem produkcję jeszcze w niepełnej wersji. Widoczne było także po pozytywnym przyjęciu innej gry – Sapper, projektu który również współtworzymy – dodaje.
Udostępniona przez spółkę wersja demo tytułu pozwala graczom zbudować mały ceglany domek na ogródku działkowym. Gracz jest prowadzony za rękę od zbrojenia, przez budowę zaprawy po stawianie cegieł. W finalnej wersji gry będzie możliwe stawianie znacznie bardziej imponujących budowli, w tym różnego rodzaju domów i sklepów. – Prace projektowe idą zgodnie z planem. Obecnie play testy gry wynoszą 25 tys. użytkowników. Liczymy na to, że w dniu premiery będzie to kolejna gra z wishlistą powyżej 100 tys. zapisów. – komentuje Michał Kaczmarek.
Aktualnie Live Motion Games intensyfikuje również działania nad swoim największym tytułem inspirowanym katastrofą z lat 80-tych XX wieku, Chernobyl Liquidators. Projekt typu survival simulator opiera się na pracy w czarnobylskiej elektrowni, a do głównych zadań gracza należeć będzie powstrzymanie śmiercionośnego promieniowania oraz pomoc poszkodowanym. Tytułowi likwidatorzy to specjalny zespół cywilów i wojskowych, którzy zostali powołani do uporania się ze skutkami katastrofy nuklearnej w Czarnobylu. – Chcieliśmy stworzyć tytuł, który odda prawdziwy klimat wybuchu reaktora jądrowego w Czarnobylu. Gra z elementami edukacyjnymi ma jak najdokładniej odwzorować wydarzenia tamtego czasu. Główną ideą jest wcielenie się w postacie, które były najbliżej poszkodowanych, aby móc przedstawić graczom trudność sytuacji i wyborów, z jakimi musiały się zmagać osoby pracujące na pierwszym froncie katastrofy. Projekt obecnie jest w fazie zaawansowanych testów. – wyjaśnia prezes zarządu Live Motion Games.
Premiery obu tytułów zaplanowane zostały na 2021 rok.
W połowie br. spółka planuje debiut na NewConnect. Obecnie finalizuje prace nad Dokumentem Informacyjnym, jaki wkrótce złoży do GPW w Warszawie.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.