GITEX Technology Week dobiegł końca. Polskie firmy przedstawiły światu swoje osi
Good One PR
Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl| |arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl
504 354 106
https://www.goodonepr.pl/
Wystawcy z całego globu i dziesiątki tysięcy odwiedzających – tak można podsumować, niedawno zakończony w Dubaju GITEX Technology Week. To jedne z największych i najbardziej prestiżowych na świecie targów prezentujących innowacje oraz najciekawsze rozwiązania z obszaru nowych technologii, IT i elektroniki. Szerokie grono przedsiębiorstw reprezentowało Polskę.
Dla firm, GITEX Technology Week to przede wszystkim świetna okazja do nawiązania kontaktów z kontrahentami przybyłymi ze wszystkich stron świata. W wydarzeniu, obok największych graczy na międzynarodowym rynku, wzięły udział obiecujące startupy, podmioty rządowe, inwestorzy, a także wiele firm z Polski. Wśród wystawców była krakowska spółka Vasco Electronics. Firma zaprezentowała na miejscu swój tłumacz głosowy - Vasco Translator M3, który będąc jedynym tego typu urządzeniem w regionie, skupił na sobie uwagę wielu uczestników wydarzenia. Większość z nich, z racji lokalizacji targów, pochodziła z państw Bliskiego Wschodu, Indii czy Afryki, reprezentując grono przedsiębiorców, inwestorów i klientów indywidualnych. Odwiedzający stoisko krakowskiej spółki mogli na miejscu zapoznać się z funkcjami urządzenia.
– Targi Gitex pokazały nam, że region Bliskiego Wschodu i Azji ma dla nas ogromny potencjał. Z tego powodu zamierzamy poświęcić mu więcej uwagi. Jesteśmy zaskoczeni ogromnym zainteresowaniem translatorami oraz ich ciepłym przyjęciem. Nasz tłumacz to pierwsze takie urządzenie w regionie, dlatego odwiedzający byli bardzo pozytywnie zaskoczeni jego działaniem oraz naszym sposobem na zapewnienie bezpłatnego internetu do tłumaczeń w 200 państwach świata – mówi Maciej Góralski, CEO Vasco Electronics.
Vasco przekazało translatory polskiej sekcji EXPO 2020 Dubai
GITEX Technology Week to niejedyna impreza, która odbywa się w Dubaju. Miasto jest również, od początku października, gospodarzem Expo 2020. Reprezentanci Vasco Electronics odwiedzili polski pawilon na wystawie światowej i przekazali obsłudze stoiska translatory Vasco M3 do zapewnienia swobodniejszej komunikacji z odwiedzającymi. Jak mówi Maciej Góralski, CEO Vasco Electronics: – Zgodnie z hasłem przewodnim EXPO 2020 „łącząc umysły, tworzymy przyszłość” nasze urządzenia pozwolą przełamać bariery językowe, co przyczyni się do pokazania polskich firm jako doskonałych partnerów biznesowych. Rodzime spółki mają wiele do zaoferowania, więc cieszymy się, gdy możemy im pomóc w realizacji ich celów.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.