Globalworth wystartował z międzynarodową kampanią Biurowy Alfabet
Po ponad roku od wybuchu pandemii Covid-19 w końcu nadchodzi czas pozytywnych zmian. Ludzie są gotowi na powrót do normalności i pracy w biurach. Właśnie dlatego lider rynku biurowego w Europie Środkowo-Wschodniej, Globalworth, świętuje nadejście tej szczególnej chwili, na którą wszyscy czekaliśmy. Firma zainaugurowała międzynarodową kampanię opartą na reakcjach swoich najemców: Biurowy Alfabet.
Biurowy Alfabet to seria ilustracji, które na powrót wprowadzą nas w biurowy nastrój – od A do Z. Język biura jest bez wątpienia jedną z tych rzeczy, z którymi możemy się utożsamić. To sposób komunikowania się, robienia dowcipów, specyficzne poczucie humoru – rzeczy, za którymi bezsprzecznie tęsknimy.
Akcja odbywa się przede wszystkim na profilu Globalworth na Instagramie, gdzie każda z liter alfabetu jest kojarzona ze słowem i pewną impresją nawiązującą do czasów, kiedy na co dzień chodziło się do biura. Aby znów połączyć się ze społecznością Globalworth, zaprosimy wszystkich do wspólnej zabawy. Polega ona na zostawianiu w komentarzach słów zaczynających się na wybraną literę, którą opublikowaliśmy danego dnia. Angażując się, będzie można też wygrać atrakcyjne nagrody – najcieńszy tablet na świecie, reMarkable 2, idealny na czas powrotu do biura, zastępujący notesy i dokumenty.
Jesteśmy już krok od chwili, gdy wszystkie budynki znów wypełnią się ludźmi, więc podstawą naszej kampanii jest wesoła i lekka komunikacja, nawiązująca do towarzyszących nam uczuć. Inspiracją dla tego spojrzenia była nasza poprzednia kampania radiowo-cyfrowa „TĘSKNIĘ ZA BIUREM”, w której ludzie odpowiadali na pytanie: za czym z biurowego życia tęsknicie najbardziej?
Z opinii naszych najemców jasno wynika, że po tylu miesiącach spędzonych w domach ludzie tęsknią za biurową atmosferą. Fakt ten jednoznacznie potwierdziła ogromna liczba osób, które polubiły nasze posty, którym podobały się nasze koncerty i które dzwoniły podczas naszych codziennych porannych audycji, by powspominać zabawne chwile w czasie burzy mózgów, poranną kawę z widokiem z biura i wszystkie inne drobiazgi, które czynią biurowe życie tak przyjemnym.
Te ostatnie miesiące były trudne dla nas wszystkich, a to, czego nam najbardziej brakowało to interakcje międzyludzkie. Biurowe życie to nie tylko praca, ale też bycie częścią społeczności. I dopiero odkąd zaczęliśmy pracować z domu, naprawdę odkryliśmy, jak te relacje są dla nas ważne. Wszyscy tęsknimy za dawną normalnością, tęsknimy za porankami, gdy mówiliśmy sobie, co u nas słychać, przed rozpoczęciem pracy. Nie możemy się doczekać powrotu na właściwe tory! Nie możemy się doczekać, gdy do nas wrócicie!

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.