Komunikaty PR

GLS jedyną polską firmą z branży KEP z certyfikatem Great Place to Work

2020-08-26  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Do pobrania GLS_GPTW ( 0.1 MB )

GLS oceniony przez klientów i pracowników

GLS Poland, jako jedyna polska firma z branży KEP, uzyskała certyfikat Great Place to Work. Pracę w firmie mogli ocenić wszyscy chętni pracownicy, ze stażem pracy powyżej 6 miesięcy. GLS zdobył również godło Firmy Przyjaznej Klientowi.

Great Place to Work jest badaniem niezależnym i anonimowym, te same standardy i pytania obowiązują na całym świecie (certyfikat Great Place to Work funkcjonuje w kilkudziesięciu krajach). W przypadku GLS Poland w badaniu wzięli udział m.in. pracownicy magazynowi, spedytorzy, handlowcy, specjaliści ds. obsługi klienta, a także osoby ze wszystkich innych działów wspierających biznes jak IT, HR czy księgowość. W większości ze stanowisk niekierowniczych, najczęściej pracujący w firmie od 2 do 15 lat. – Pracownicy dobrze oceniają decyzje podejmowane przez menedżerów oraz sposób prowadzenia firmy. Doceniają, że darzy się ich zaufaniem, podkreślają też koleżeństwo i przyjazną atmosferę oraz fakt, że firma stwarza bezpieczne warunki pracy. Duże znaczenie dla nich ma również możliwość tworzenia nowych rozwiązań. Natomiast widzimy, że nasz system benefitów, choć rozbudowany, powinien być bardziej zindywidualizowany – mówi Ewelina Simińska, Specjalista ds. Employer Brandingu i Komunikacji Wewnętrznej/HR GLS Poland. 

W sumie 64% pracowników GLS Poland uznaje, że firma jest świetnym miejscem do pracy (dla porównania: średnia ogólnopolska to 43%). Wynik ten oznacza, że GLS uzyskał certyfikat Great Place to Work 2019.

Dlaczego firma kurierska zdecydowała się wziąć udział w tym badaniu?

Pracodawca, który chce rozwijać kompetencje ludzi i w nich inwestować, powinien wiedzieć, co naprawdę myślą. Badanie daje wiarygodny obraz poziomu zadowolenia pracowników, a przez to wartościowy materiał do pogłębionej analizy. Zależy nam na tym, by GLS był jak najlepszym miejscem pracy – mówi Ewelina Simińska.

Podaje też przykłady działań z różnych obszarów, podejmowanych przez firmę z myślą o pracownikach. Tylko w ubiegłym roku GLS zorganizował 106 szkoleń wewnętrznych lub zewnętrznych, trwających łącznie ponad 6,5 tys. godzin. Zapewnia również pakiet relokacyjny dla zatrudnionych, którzy zmieniają miejsce zamieszkania ze względu na zmianę stanowiska. Firma dba też o sprawy na pozór marginalne, ale wpływające na warunki pracy. Przykładowo przed okresem jesienno-zimowym przekazała 400 termosów dla pracowników magazynowych (z hasłem „Trzymaj się ciepło”).

Co mówią klienci firmy kurierskiej?

GLS Poland zdobył również godło Firmy Przyjaznej Klientowi 2019. W programie są brane pod uwagę rzeczywiste doświadczenia klientów. W niezależnym badaniu oceniają oni przede wszystkim kontakt i współpracę z firmą, poziom ogólnego zadowolenia z jej usług i produktów, a także prawdopodobieństwo, że polecą ją innym osobom. Jak wypadł GLS Poland? W najnowszej edycji badania w każdym z obszarów firma kurierska uzyskała oceny na poziomie przynajmniej 87%, a indeks całego badania dla GLS (uśredniony wynik) wyniósł 88%.

Klienci najwyżej ocenili uprzejmość, rzetelność i kompetencje pracowników firmy, a dodatkowo wysoką kulturę pracy kurierów. – Cieszy nas fakt, że klienci GLS tak dobrze postrzegają kulturę pracy kurierów, ponieważ to z nimi najczęściej mają kontakt. Bardzo istotna z punktu widzenia strategii rozwoju jest informacja, że wysokie oceny zyskała także struktura naszej oferty – dodaje Małgorzata Markowska, marketing manager w GLS Poland.

Osoby, które są skłonne rekomendować GLS Poland innym, podkreślają, że atutami firmy są szybkość i terminowość dostarczania lub odbierania przesyłek. – Rozwijamy się w szybkim tempie. Systematycznie rozbudowujemy infrastrukturę bazową, wdrażamy narzędzia IT oraz poszerzamy wachlarz usług. Jednak zdajemy sobie sprawę z tego, że w branży KEP trzeba też inwestować w ludzi, ponieważ to od ich profesjonalizmu i zaangażowania zależy ostatecznie jakość naszych usług. Wyniki różnego rodzaju badań, czy to zadowolenia naszych pracowników, czy klientów, pokazują, że idziemy w dobrym kierunku – podsumowuje Małgorzata Markowska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Drugi kwartał roku nie zakończył się dobrze dla dla branży TLS. Biuro prasowe
2024-07-28 | 10:00

Drugi kwartał roku nie zakończył się dobrze dla dla branży TLS.

Sytuacja w polskiej branży TLS nie poprawiła się, a wręcz przeciwnie. Patrząc na dane Krajowego Rejestru Długów, rosnącą ilość strajków oraz zwolnień, nawet w dużych
Transport Paryż 2024 - CEVA Logistics o logistyce wiosek olimpijskich i paraolimpijskich
2024-07-25 | 15:00

Paryż 2024 - CEVA Logistics o logistyce wiosek olimpijskich i paraolimpijskich

Olimpiady są jedną z największych imprez sportowych na świecie, a za kulisami jedną z najbardziej złożonych operacji logistycznych, wymagającą precyzyjnego planowania, realizacji i
Transport Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024-07-23 | 15:00

Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny

Girteka, największy przewoźnik drogowy w Europie oparty na aktywach własnych, powołała Nikolaya Pargova na stanowisko dyrektora operacyjnego (COO) z dniem 2 września 2024 r. Zmiana

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.