Komunikaty PR

Golden Arrow 2023 dla “Nic co ludzkie nie jest nam obce”

2023-06-28  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

W czwartek, 22 czerwca, odbyła się finałowa gala konkursu Golden Arrow 2023, podczas którego jury oceniło pomysły i efekty polskich kampanii zrealizowanych w minionym roku. Konkursowi przyświeca idea promowania wyróżniających się praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych, które mogą stanowić wzór oraz inspirację dla innych z branż. Dla Fundacji Avalon oraz Agencji Nie Do Ogarnięcia (ANDO) wieczór okazał się być pasmem sukcesów. Kampania “Nic co ludzkie nie jest nam obce" została nagrodzona wyróżnieniem w kategorii non-profit oraz złotą statuetką Golden Arrow w kategorii kampania idei!  

Szczęśliwa piątka dla kampanii społecznej Fundacji Avalon 

“Nic co ludzkie nie jest nam obce” to już piąta, ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon, trwająca od grudnia 2022 do lutego 2023 roku, która odbiła się szerokim echem w mediach, dzięki oryginalnej fabule poruszającej ważne społecznie tematy, związane z niepełnosprawnością. Opowiada historie sześciu bohaterów z niepełnosprawnościami, które pokazały, że niepełnosprawność nie ogranicza, a codzienna rzeczywistość przeplatana radosnymi i trudniejszymi sytuacjami jest normą dla wszystkich. Dla Fundacji Avalon i Agencji Nie Do Ogarnięcia to kolejne wspólne wyróżnienie.  W ubiegłym roku zostały uhonorowane nagrodą specjalną w konkursie KREATURA za kampanię “Pełnosprawni w miłości”, która odważnie włączyła do debaty publicznej temat miłości i życia seksualnego osób z niepełnosprawnościami.

Jesteśmy jako Fundacja Avalon ogromnie dumni i wzruszeni z otrzymanej nagrody Golden Arrow. Daje nam to pewność, że słusznie wybieramy nie zawsze oczywiste rozwiązania w tworzeniu kampanii społecznych. Pragniemy wspierać środowisko Osób z Niepełnosprawnościami poprzez edukację społeczeństwa i wskazywanie właściwych kierunków myślenia i postrzegania tej największej mniejszości żyjącej w Polsce i na świecie.   O tym jest kampania "Nic co ludzkie nie jest nam obce", o prawdzie codziennego życia osób z niepełnosprawnościami, która nie różni się niczym od tej osób pełnosprawnych. Chcieliśmy pokazać prawdziwe historie osób realizujących się na wielu płaszczyznach w nowoczesnej, atrakcyjnej, inspirującej formie. Myślę, że się udało, a nagroda i wyróżnienie są dowodem na to, że można o ważnych tematach społecznych mówić nieszablonowym językiem.   

mówi Helena Szczuka, Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon, prowadząca kampanię.

Agencja Nie Do ogarnięcia świetnie ogarnęła temat

Za strategię komunikacji oraz realizację kampanii “Nic co ludzkie nie jest nam obce” odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. Działania kampanijne obejmowały m.in. spoty TV, kampanię digital, radio, outdoor, komunikację w mediach społecznościowych. Do współpracy zaangażowani zostali także influencerzy oraz liczni twórcy internetowi.  Za produkcję spotów odpowiedzialny był dom produkcyjny Shootme, a za zakup mediów agencja Grandes Ideas. 

Głównym celem, podczas pracy nad kampanią „Nic co ludzkie nie jest nam obce”, było normalizowanie wizerunku osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności w społecznym rozumieniu, a więc pokazanie ich życia takim, jakie jest naprawdę, bez kontekstu, w którym niepełnosprawność stanowi główny wątek. Podstawą kampanii stały się historie osób, których niepełnosprawność być może i jest widoczna, ale nie stanowi głównego elementu historii. Bez filtra, wygładzenia i ugrzecznienia, postanowiliśmy pokazać społeczeństwu, że osobom z niepełnosprawnościami „Nic co ludzkie nie jest obce”: relacje, obowiązki, praca, chwile radości, ale również drobne złośliwości losu, niespodziewane zwroty akcji czy uczucia pełne sprzeczności. ​

mówi Piotr Cebo, partner, Agencja Nie Do Ogarnięcia.  

Agencja Nie Do Ogarnięcia to agencja kreatywna 360, której specjalnością są działania niestandardowe. Agencja realizowała projekty dla marek tj. ALDI Polska, ŁOMŻA, Lubella, Pracuj.pl oraz organizacji społecznych tj. Fundacja Avalon, Fundacja Anny Dymnej Mimo Wszystko czy Czytaj.pl.

Kampania społeczna “Nic co ludzkie nie jest nam obce” została współfinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.


Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Organizacja powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera blisko 14 000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 300 mln złotych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.