Goodyear prezentuje kulisy motorsportu w drugiej edycji e-magazynu GoRacing
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
W najnowszym wydaniu e-magazynu GoRacing Goodyear odkrywa sekrety kultowych imprez motorsportowych na świecie. Obok ciekawostek i informacji technicznych na czytelników czekają też wywiady, m.in. z inżynierem z zaplecza technicznego wyścigów, oraz bogata galeria zdjęć, grafik i filmów.
Najnowsza edycja skupia się na wyścigach samochodów turystycznych i ciężarówek, ze szczególnym uwzględnieniem mistrzostw, takich jak PURE ETCR, WTCR – (FIA World Touring Car Cup), BTCC (British Touring Car Championship) i ETCR (FIA European Truck Racing Championship).
Od Le Mans po Nürburgring, od elektryzujących samochodów turystycznych po maratony wytrzymałościowe, dzięki Goodyear GoRacing można na bieżąco śledzić najważniejsze doniesienia z torów wyścigowych.
„Za nami pierwsze wyścigi sezonu 2021 zaliczane do najważniejszych kategorii mistrzostw. Pokazały one jak niewielkie różnice mogą decydować o zwycięstwie oraz jak ważną rolę odgrywa dobrze dopracowana strategia wyścigowa, uwzględniająca także właściwy dobór opon. Oczywiście tych elementów decydujących o sukcesie jest znacznie więcej, można o nich przeczytać w najnowszym wydaniu GoRacing.” – powiedział Paweł Jezierski, Group Communications Manager EEN.
Druga edycja e-magazynu jest dostępna pod linkiem https://cloud.3dissue.net/32529/32436/33353/56089/index.html.
Volkswagen Financial Services z najnowszą kampanią marketingową
Ekologia na torach – czyli co?
Volkswagen Financial Services na Kongresie Nowej Mobilności 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.