Goodyear prezentuje kulisy motorsportu w drugiej edycji e-magazynu GoRacing
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
W najnowszym wydaniu e-magazynu GoRacing Goodyear odkrywa sekrety kultowych imprez motorsportowych na świecie. Obok ciekawostek i informacji technicznych na czytelników czekają też wywiady, m.in. z inżynierem z zaplecza technicznego wyścigów, oraz bogata galeria zdjęć, grafik i filmów.
Najnowsza edycja skupia się na wyścigach samochodów turystycznych i ciężarówek, ze szczególnym uwzględnieniem mistrzostw, takich jak PURE ETCR, WTCR – (FIA World Touring Car Cup), BTCC (British Touring Car Championship) i ETCR (FIA European Truck Racing Championship).
Od Le Mans po Nürburgring, od elektryzujących samochodów turystycznych po maratony wytrzymałościowe, dzięki Goodyear GoRacing można na bieżąco śledzić najważniejsze doniesienia z torów wyścigowych.
„Za nami pierwsze wyścigi sezonu 2021 zaliczane do najważniejszych kategorii mistrzostw. Pokazały one jak niewielkie różnice mogą decydować o zwycięstwie oraz jak ważną rolę odgrywa dobrze dopracowana strategia wyścigowa, uwzględniająca także właściwy dobór opon. Oczywiście tych elementów decydujących o sukcesie jest znacznie więcej, można o nich przeczytać w najnowszym wydaniu GoRacing.” – powiedział Paweł Jezierski, Group Communications Manager EEN.
Druga edycja e-magazynu jest dostępna pod linkiem https://cloud.3dissue.net/32529/32436/33353/56089/index.html.

NAVITEL wprowadza funkcję komend głosowych po polsku
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.