Komunikaty PR

Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 zwycięża w teście opon całorocznych Auto Bild

2022-10-06  |  14:55
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania docx ( 0.25 MB )

Produkt Goodyeara zwyciężył zarówno w ogólnym teście wydajności, jak i w kategorii  „Green tire 2022”.

 

Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 zajęła pierwsze miejsce w teście opon całorocznych Auto Bild, pokonując konkurencyjne produkty 14 innych marek [1]. Opona Goodyeara okazała się najlepsza pod względem osiągów, wydajności, ale także zrównoważonego charakteru, za co uzyskał ocenę „wzorową” oraz tytuł „Green Tire 2022”. To już trzeci rok z rzędu, kiedy Goodyear triumfuje w rankingu opon całorocznych tego niemieckiego magazynu [2].

„Jesteśmy zachwyceni tak wyraźnym zwycięstwem w teście Auto Bild. Projektując oponę Vector 4Seasons Gen-3, chcieliśmy stworzyć produkt, który sprawdzi się w różnych warunkach, a jednocześnie będzie trwały i wygodny dla kierowców. Cieszymy się, że testach w warunkach rzeczywistych nasza opona całoroczna trzeci rok z rzędu znalazła się na prowadzeniu, a do tego zdobyła jeszcze pierwszą w historii ‘zieloną’ nagrodę przyznawaną przez Auto Bild”, powiedział Laurent Colantonio, regionalny dyrektor Goodyear ds. technologii w regionie EMEA.

Opona Vector 4Seasons Gen-3 uzyskała wyróżnienie za prowadzenie na suchej nawierzchni. W tej kategorii tylko model Goodyeara i Dunlop Sport All Season otrzymały łącznie najwyższą notę. Trakcja, hamowanie i prowadzenie okazały się szczególnie mocnymi stronami opony Vector 4Seasons Gen-3 podczas jazdy na mokrej, suchej i ośnieżonej nawierzchni.

Eksperci Auto Bild stwierdzili, że na mokrej nawierzchni model Goodyeara oferuje kierowcom „przekonujące osiągi” w każdym zestawie warunków.

Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 także z tytułem „Green tire 2022”

Vector 4Seasons Gen-3 uzyskała najwyższą ocenę nie tylko w teście osiągów. Testerzy Auto Bild stwierdzili również, że zapewnia ona znakomite przebiegi i niski współczynnik ścieralności, a do tego ma niższą wagę i jest cichsza podczas jazdy niż jej testowani konkurenci.

Zdaniem ekspertów Auto Bild, Goodyear udowodnił, że „najwyższe osiągi w zakresie dynamiki jazdy oraz zaangażowanie w ochronę środowiska nie wykluczają się wzajemnie” 4.

Auto Bild przetestował opony w rozmiarze 195/55R16 do małych samochodów osobowych. Vector 4Seasons Gen-3 jest jedną z dwóch opon, która otrzymała ocenę „wzorową”.

 [1] Auto Bild, wydanie 39/2022. Samochód testowy: Volkswagen Polo. Rozmiar testowy: 195/55R16. Testowane marki: Goodyear, Dunlop, Bridgestone, Continental, Falken, Firestone, Hankook, Maxxis, Michelin, Nexen, Nokian, Kleber, Kumho, Toyo, Vredestein. Łącznie 35 przetestowanych opon 15 marek.

[2] Wydania Auto Bild 39-2020 i 39-2021.

[3] Auto Bild: Im Test: Ganzjahresreifen für Kleinwagen https://www.autobild.de/artikel/ganzjahresreifen-test-2022-195-55-r-16-22172405.html

[4] Tłumaczenie z oryginalnego tekstu w języku niemieckim. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.