Komunikaty PR

Goplana Premium – ekskluzywne praliny na święta

2020-11-04  |  01:00
Biuro prasowe

Pięknie zapakowane praliny doskonałej jakości to jeden z najchętniej kupowanych prezentów z okazji Bożego Narodzenia. W tym roku, po raz pierwszy w świątecznej ofercie Colian znalazła się linia Goplana Premium – limitowana edycja pralin w ekskluzywnych opakowaniach. Globalna marka czekoladowa, która z powodzeniem zdobywa rynki międzynarodowe, będzie dostępna w sprzedaży w Polsce tylko w okresie świątecznym.


Goplana Premium to globalna marka czekoladowa, stworzona na gruncie ponad 100-letniej gwarancji wysokiej jakości czekolady Goplana 1912. Dedykowana wszystkim, zawsze i wszędzie - bez względu na różnice etniczne, kulturowe i pokoleniowe. Goplana Premium to ponadczasowa, wielokulturowa i różnorodna opowieść o radości z małych rzeczy i szczęściu pozornie zwykłych chwil, spędzanych na co dzień i od święta „wokół czekolady”. Jej istotę oddaje hasło: Goplana 1912. Give, Share, Enjoy a Good Life.

Świąteczna oferta Goplany Premium obejmuje praliny idealne na każdą okazję - na prezent, do dzielenia się, wspólnej lub indywidualnej konsumpcji. Znajdziemy w niej wielosmakowe praliny w różnych formatach i gramaturach oraz galaretki w czekoladzie, w eleganckiej i spójnej szacie graficznej.

Praliny stanowią aż 21% słodyczy, które w czasie Bożego Narodzenia trafiają do koszyków zakupowych Polaków. Konsumenci chętnie sięgają zwłaszcza po produkty w pięknych ozdobnych opakowaniach. Sprzedaż pralin premium rośnie w tym czasie o 20%. (Colian za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Wartość sprzedaży w okresach: X 2018 – XII 2018; X 2019 – XII 2019 (kumulat) w kategorii: praliny). Doskonałą propozycją od Goplany Premium są bomboniery z wyborem pralin z mlecznej i deserowej czekolady z kremowymi nadzieniami w różnych smakach:

  • Goplana Chocolate Secrets (238 g), cena det. ok. 17 zł.
  • Goplana Chocolate Fantasies (165 g), cena det. ok. 14 zł.
  • Goplana Chocolate Creations (114 g i 228 g), cena det. ok. 9 zł i 19 zł odpowiednio

 

Jako niezobowiązujący prezent w mniejszym formacie i atrakcyjnej cenie (do 20 zł) doskonale sprawdzą się:

  • Goplana TWISTY Pistachio (186 g), cena det. ok. 10 zł – praliny z mlecznej czekolady z nadzieniem o smaku pistacjowym i kruszonymi pistacjami
  • Goplana TWISTY Choco-Choco (186 g), cena det. ok. 10 zł - praliny z deserowej czekolady z nadzieniem o smaku czekoladowym i kawałkami czekolady
  • Goplana TWISTY Almondo (186 g), cena det. ok. 10 zł – praliny z mlecznej czekolady z nadzieniem o smaku migdałowym i kruszonymi migdałami
  • Goplana CRISPY Choco-Nut (189 g), cena det. ok. 10 zł. - praliny z deserowej czekolady z czekoladowymi chrupkami i nadzieniem o smaku orzechów laskowych.

 

Biorąc pod uwagę fakt, że 82%sprzedaży w segmencie markowych pralin nadziewanych to produkty do 20 zł (Colian za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Wartość sprzedaży w okresach: X 2018– XII 2018; X 2019 – XII 2019 (kumulat) w kategorii: praliny.), powyższe propozycje stanowią idealny wybór na każdą sklepową półkę.

Segment galaretek w czekoladzie należy do najszybciej rozwijających się w kategorii pralin! Delikatne galaretki: pomarańczowa, cytrynowa, wiśniowa i czarna porzeczka, oblane deserową czekoladą z linii Goplana DELIGHTS to powrót do smaków dzieciństwa.

W ofercie: Goplana Orange DELIGHTS (190 g), Goplana Lemon DELIGHTS (190 g), Goplana Blackcurrants DELIGHTS oraz Goplana Cherry DELIGHTS (190 g), cena det. ok 10 zł.

 

Świąteczna oferta Goplany Premium otrzyma szerokie wsparcie w punktach sprzedaży. Dla handlowców przygotowano specjalne bożonarodzeniowe ekspozycje paletowe, umożliwiające zbudowanie efektownej „przestrzeni miasteczka” z produktami Colian. Oferta jest dostępna w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od października br.

 

Producent: Colian Sp. z o.o.                                                                       

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Znaczenie stref brandowych podczas eventów Biuro prasowe
2024-04-30 | 12:00

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja
Media i PR FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
2024-04-29 | 17:00

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Z czym kojarzy się dom dziecka? Kto w nim mieszka? Na jakie wsparcie mogą liczyć wychowankowie pieczy zastępczej po opuszczeniu placówki opiekuńczo-wychowawczej i o jakiej pracy
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.