Komunikaty PR

Goplana Premium – ekskluzywne praliny na święta

2020-11-04  |  01:00
Biuro prasowe

Pięknie zapakowane praliny doskonałej jakości to jeden z najchętniej kupowanych prezentów z okazji Bożego Narodzenia. W tym roku, po raz pierwszy w świątecznej ofercie Colian znalazła się linia Goplana Premium – limitowana edycja pralin w ekskluzywnych opakowaniach. Globalna marka czekoladowa, która z powodzeniem zdobywa rynki międzynarodowe, będzie dostępna w sprzedaży w Polsce tylko w okresie świątecznym.


Goplana Premium to globalna marka czekoladowa, stworzona na gruncie ponad 100-letniej gwarancji wysokiej jakości czekolady Goplana 1912. Dedykowana wszystkim, zawsze i wszędzie - bez względu na różnice etniczne, kulturowe i pokoleniowe. Goplana Premium to ponadczasowa, wielokulturowa i różnorodna opowieść o radości z małych rzeczy i szczęściu pozornie zwykłych chwil, spędzanych na co dzień i od święta „wokół czekolady”. Jej istotę oddaje hasło: Goplana 1912. Give, Share, Enjoy a Good Life.

Świąteczna oferta Goplany Premium obejmuje praliny idealne na każdą okazję - na prezent, do dzielenia się, wspólnej lub indywidualnej konsumpcji. Znajdziemy w niej wielosmakowe praliny w różnych formatach i gramaturach oraz galaretki w czekoladzie, w eleganckiej i spójnej szacie graficznej.

Praliny stanowią aż 21% słodyczy, które w czasie Bożego Narodzenia trafiają do koszyków zakupowych Polaków. Konsumenci chętnie sięgają zwłaszcza po produkty w pięknych ozdobnych opakowaniach. Sprzedaż pralin premium rośnie w tym czasie o 20%. (Colian za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Wartość sprzedaży w okresach: X 2018 – XII 2018; X 2019 – XII 2019 (kumulat) w kategorii: praliny). Doskonałą propozycją od Goplany Premium są bomboniery z wyborem pralin z mlecznej i deserowej czekolady z kremowymi nadzieniami w różnych smakach:

  • Goplana Chocolate Secrets (238 g), cena det. ok. 17 zł.
  • Goplana Chocolate Fantasies (165 g), cena det. ok. 14 zł.
  • Goplana Chocolate Creations (114 g i 228 g), cena det. ok. 9 zł i 19 zł odpowiednio

 

Jako niezobowiązujący prezent w mniejszym formacie i atrakcyjnej cenie (do 20 zł) doskonale sprawdzą się:

  • Goplana TWISTY Pistachio (186 g), cena det. ok. 10 zł – praliny z mlecznej czekolady z nadzieniem o smaku pistacjowym i kruszonymi pistacjami
  • Goplana TWISTY Choco-Choco (186 g), cena det. ok. 10 zł - praliny z deserowej czekolady z nadzieniem o smaku czekoladowym i kawałkami czekolady
  • Goplana TWISTY Almondo (186 g), cena det. ok. 10 zł – praliny z mlecznej czekolady z nadzieniem o smaku migdałowym i kruszonymi migdałami
  • Goplana CRISPY Choco-Nut (189 g), cena det. ok. 10 zł. - praliny z deserowej czekolady z czekoladowymi chrupkami i nadzieniem o smaku orzechów laskowych.

 

Biorąc pod uwagę fakt, że 82%sprzedaży w segmencie markowych pralin nadziewanych to produkty do 20 zł (Colian za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Wartość sprzedaży w okresach: X 2018– XII 2018; X 2019 – XII 2019 (kumulat) w kategorii: praliny.), powyższe propozycje stanowią idealny wybór na każdą sklepową półkę.

Segment galaretek w czekoladzie należy do najszybciej rozwijających się w kategorii pralin! Delikatne galaretki: pomarańczowa, cytrynowa, wiśniowa i czarna porzeczka, oblane deserową czekoladą z linii Goplana DELIGHTS to powrót do smaków dzieciństwa.

W ofercie: Goplana Orange DELIGHTS (190 g), Goplana Lemon DELIGHTS (190 g), Goplana Blackcurrants DELIGHTS oraz Goplana Cherry DELIGHTS (190 g), cena det. ok 10 zł.

 

Świąteczna oferta Goplany Premium otrzyma szerokie wsparcie w punktach sprzedaży. Dla handlowców przygotowano specjalne bożonarodzeniowe ekspozycje paletowe, umożliwiające zbudowanie efektownej „przestrzeni miasteczka” z produktami Colian. Oferta jest dostępna w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od października br.

 

Producent: Colian Sp. z o.o.                                                                       

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji Biuro prasowe
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ślepe pozwy pomogą walczyć z hejtem w internecie. Spodziewana lawina wniosków może sparaliżować sądy

Wprowadzenie instytucji tzw. ślepego pozwu pozwoli skuteczniej ścigać za naruszenie dóbr osobistych popełnione przez anonimowych internautów. Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy poszkodowany nie zna danych identyfikujących hejtera. Krajowa Rada Sądownictwa i Sąd Najwyższy ostrzegają, że nowelizacja może doprowadzić do znacznego przeciążenia sądów, a krótkie terminy na identyfikację sprawcy mogą skutkować wzrostem odszkodowań za przewlekłość postępowania.

Ochrona środowiska

Nowy obowiązek segregowania odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Firmy mogą go jednak scedować na wyspecjalizowane przedsiębiorstwa

1 stycznia weszła w życie ustawa zmieniająca przepisy o odpadach, która nakłada na wytwórców odpadów budowlanych i rozbiórkowych obowiązek ich segregacji i zapewnienia dalszego ich zagospodarowania. To efekt implementacji unijnej dyrektywy. Ostateczną treść przepisów branża poznała w ostatnich tygodniach 2024 roku. Nie jest wciąż jasne, czy w przypadku budów dopuszczona będzie frakcja odpadów zmieszanych, których nie da się posegregować. Następnym krokiem będą prawdopodobnie poziomy recyklingu odpadów budowlanych, jakie przedsiębiorcy będą musieli zapewnić. Nowe obowiązki nie dotyczą osób fizycznych.

Handel

T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu

Współpraca na linii Unia Europejska – USA w ciągu czterech najbliższych lat rządów Donalda Trumpa może być trudna – ocenia europoseł Tobiasz Bocheński. Polski Instytut Spraw Międzynarodowych ostrzega, że potencjalne zmiany w polityce USA, w tym zwiększenie ceł, mogą dotknąć wszystkich partnerów Stanów Zjednoczonych. Dużą niewiadomą jest również kwestia wsparcia dla Ukrainy i ewentualnego zakończenia wojny. Polityka nowego prezydenta może mieć kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa całej Europy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.