Komunikaty PR

AliExpress rozpoczyna coroczną wyprzedaż 11.11 i zapowiada darmową dostawę bez m

2021-11-10  |  12:00
Biuro prasowe

- AliExpress, globalna platforma zakupowa online należąca do Alibaba Group, oficjalnie rozpocząła 11.11 Globalny Festiwal Zakupów pod hasłem „Maksimum Okazji, Maksimum Zabawy”, w ramach którego po raz pierwszy zaoferuje polskim konsumentom darmową wysyłkę na wszystkie produkty wyprzedażowe bez minimalnego zamówienia. AliExpress ogłosił we wrześniu, że zmodernizował swoją aplikację, aby zaoferować darmową dostawę dla większej liczby ofert i po raz pierwszy zapewni 11.11 darmową dostawę produktów wyprzedażowych w Polsce. Jest to doskonała okazja dla konsumentów do dokonania zakupów przed gorącym okresem świątecznym. Wyprzedaż jest już dostępna na stronie i w aplikacji AliExpress, a wybrane oferty będą obowiązywać od 11 listopada od godziny 9 rano.

"Globalny Festiwal Zakupowy 11.11 szybko staje się największą wyprzedażą roku na polskim rynku, obok Black Week. W tym roku po raz pierwszy przygotowaliśmy dla naszych polskich klientów dodatkową ofertę specjalną z darmową wysyłką na wszystkie produkty wyprzedażowe." powiedział Gary Topp, dyrektor regionalny AliExpress na Europę Środkową i Wschodnią.

Ciesz się darmową wysyłką na zakupy świąteczne:

W ciągu ostatnich dwóch lat, AliExpress inwestował w łańcuch dostaw i logistykę, aby zapewnić szersze dostawy produktów i bliższe relacje z producentami. W obliczu spodziewanych braków w łańcuchu dostaw, które będą coraz bardziej odczuwalne bliżej Świąt Bożego Narodzenia, Globalny Festiwal Zakupów 11.11 stanowi doskonałą okazję dla konsumentów do sfinalizowania świątecznych przygotowań przed szczytowym okresem. AliExpress zaoferuje 70% zniżki na miliony produktów z darmową dostawą. Po raz pierwszy darmowa dostawa została zapewniona podczas wyprzedaży 11.11, rozwiązując kluczową bolączkę wielu polskich konsumentów. Przewiduje się, że najlepiej sprzedającymi się kategoriami będą elektronika, produkty związane z domem, a także zimowa moda i uroda.

Centrum Realizacji Zamówień w Łodz i 3-dniowa Dostawa:

W październiku AliExpress ogłosił zakończenie budowy łódzkiego centrum realizacji zamówień, które będzie działać po raz pierwszy podczas tegorocznej wyprzedaży i pełni funkcję centrum dystrybucji dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Wybrane produkty mogą zostać wysłane do klientów w całej Polsce w ciągu 3 dni, a dostawa następnego dnia będzie możliwa w kluczowych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Kraków i Wrocław. Wśród czołowych marek AliExpress uczestniczących w usłudze 3-dniowej dostawy znajdują się znane marki AliExpress takie jak jak Dreame, iLife, InFace, Booster i 70 Mai. Jak również szerzej znane marki międzynarodowe, takie jak Xiaomi. 

Centrum realizacji zamówień jest częścią kontynuacji i pogłębiania inwestycji w logistykę przez AliExpress, który od marca tego roku oferuje również usługę gwarantowanej 15-dniowej dostawy wybranych produktów wysyłanych z Chin.

AliExpress umacnia pozycję w Europie Środkowo-Wschodniej

Najnowsze dane Euromonitora opublikowane przez CNBC pokazują, że AliExpress w 2020 roku nadal umacniał swoją pozycję jako wiodącej platformy handlu elektronicznego w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wirtualne Media ogłosiły we wrześniu, że AliExpress miał w samej tylko Polsce 33% udział w całym ruchu e-commerce w okresie letnim, a liczba ta prawdopodobnie wzrośnie w szczycie sezonu. Warto też wspomnieć o współpracy z Inpost oraz dostawach do paczkomatów oraz sieci automatów paczkowych Cainiao, które powoli są rozwijane w Polsce.

Rekordowe osiągnięcia od 11.11 2020 roku

Konsumenci na całym świecie pobili rekordy sprzedaży z 11.11. 2020 roku w porównaniu z poprzednimi latami. W 2020 r. liczba międzynarodowych kupców spoza Chin uczestniczących w festiwalu na AliExpress wzrosła ponad trzykrotnie. Liczba aukcji produktów od zagranicznych sprzedawców skoczyła o 600%. Polska była jednym z 5 najlepszych krajów z zeszłorocznej sprzedaży i oczekuje się, że w tym roku będzie to kontynuowane.

Zainteresowani użytkownicy mogą już teraz odwiedzić stronę internetową i aplikację AliExpress w celu wyszukania ofert podczas Globalnego Festiwalu Zakupowego 11.11.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces w biznesie i tenisie na trzy nogi – refleks, precyzja i mental Biuro prasowe
2024-07-24 | 09:30

Sukces w biznesie i tenisie na trzy nogi – refleks, precyzja i mental

Biznes i sport, mimo że są na pierwszy rzut oka różne, mają więcej wspólnego, niż mogłoby się wydawać. Weźmy na przykład tenis. W obu przypadkach kluczowa jest
Gospodarka Niewypłacalności firm w Polsce
2024-07-24 | 09:00

Niewypłacalności firm w Polsce

Allianz Trade spodziewa się, że trend wzrostowy w zakresie niewypłacalności firm utrzyma się dłużej niż można było wcześniej oczekiwać (4700 przypadków w 2024 r., tj. +5%
Gospodarka AkzoNobel odnotowuje wzrost trzeci kwartał z rzędu
2024-07-23 | 14:35

AkzoNobel odnotowuje wzrost trzeci kwartał z rzędu

Najważniejsze informacje Q2 2024 (w porównaniu z Q2 2023) • Wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym o 2%, przy wzroście wolumenu sprzedaży o 1%; Wzrost przychodów o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.