Komunikaty PR

AliExpress rozpoczyna coroczną wyprzedaż 11.11 i zapowiada darmową dostawę bez m

2021-11-10  |  12:00
Biuro prasowe

- AliExpress, globalna platforma zakupowa online należąca do Alibaba Group, oficjalnie rozpocząła 11.11 Globalny Festiwal Zakupów pod hasłem „Maksimum Okazji, Maksimum Zabawy”, w ramach którego po raz pierwszy zaoferuje polskim konsumentom darmową wysyłkę na wszystkie produkty wyprzedażowe bez minimalnego zamówienia. AliExpress ogłosił we wrześniu, że zmodernizował swoją aplikację, aby zaoferować darmową dostawę dla większej liczby ofert i po raz pierwszy zapewni 11.11 darmową dostawę produktów wyprzedażowych w Polsce. Jest to doskonała okazja dla konsumentów do dokonania zakupów przed gorącym okresem świątecznym. Wyprzedaż jest już dostępna na stronie i w aplikacji AliExpress, a wybrane oferty będą obowiązywać od 11 listopada od godziny 9 rano.

"Globalny Festiwal Zakupowy 11.11 szybko staje się największą wyprzedażą roku na polskim rynku, obok Black Week. W tym roku po raz pierwszy przygotowaliśmy dla naszych polskich klientów dodatkową ofertę specjalną z darmową wysyłką na wszystkie produkty wyprzedażowe." powiedział Gary Topp, dyrektor regionalny AliExpress na Europę Środkową i Wschodnią.

Ciesz się darmową wysyłką na zakupy świąteczne:

W ciągu ostatnich dwóch lat, AliExpress inwestował w łańcuch dostaw i logistykę, aby zapewnić szersze dostawy produktów i bliższe relacje z producentami. W obliczu spodziewanych braków w łańcuchu dostaw, które będą coraz bardziej odczuwalne bliżej Świąt Bożego Narodzenia, Globalny Festiwal Zakupów 11.11 stanowi doskonałą okazję dla konsumentów do sfinalizowania świątecznych przygotowań przed szczytowym okresem. AliExpress zaoferuje 70% zniżki na miliony produktów z darmową dostawą. Po raz pierwszy darmowa dostawa została zapewniona podczas wyprzedaży 11.11, rozwiązując kluczową bolączkę wielu polskich konsumentów. Przewiduje się, że najlepiej sprzedającymi się kategoriami będą elektronika, produkty związane z domem, a także zimowa moda i uroda.

Centrum Realizacji Zamówień w Łodz i 3-dniowa Dostawa:

W październiku AliExpress ogłosił zakończenie budowy łódzkiego centrum realizacji zamówień, które będzie działać po raz pierwszy podczas tegorocznej wyprzedaży i pełni funkcję centrum dystrybucji dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Wybrane produkty mogą zostać wysłane do klientów w całej Polsce w ciągu 3 dni, a dostawa następnego dnia będzie możliwa w kluczowych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Kraków i Wrocław. Wśród czołowych marek AliExpress uczestniczących w usłudze 3-dniowej dostawy znajdują się znane marki AliExpress takie jak jak Dreame, iLife, InFace, Booster i 70 Mai. Jak również szerzej znane marki międzynarodowe, takie jak Xiaomi. 

Centrum realizacji zamówień jest częścią kontynuacji i pogłębiania inwestycji w logistykę przez AliExpress, który od marca tego roku oferuje również usługę gwarantowanej 15-dniowej dostawy wybranych produktów wysyłanych z Chin.

AliExpress umacnia pozycję w Europie Środkowo-Wschodniej

Najnowsze dane Euromonitora opublikowane przez CNBC pokazują, że AliExpress w 2020 roku nadal umacniał swoją pozycję jako wiodącej platformy handlu elektronicznego w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wirtualne Media ogłosiły we wrześniu, że AliExpress miał w samej tylko Polsce 33% udział w całym ruchu e-commerce w okresie letnim, a liczba ta prawdopodobnie wzrośnie w szczycie sezonu. Warto też wspomnieć o współpracy z Inpost oraz dostawach do paczkomatów oraz sieci automatów paczkowych Cainiao, które powoli są rozwijane w Polsce.

Rekordowe osiągnięcia od 11.11 2020 roku

Konsumenci na całym świecie pobili rekordy sprzedaży z 11.11. 2020 roku w porównaniu z poprzednimi latami. W 2020 r. liczba międzynarodowych kupców spoza Chin uczestniczących w festiwalu na AliExpress wzrosła ponad trzykrotnie. Liczba aukcji produktów od zagranicznych sprzedawców skoczyła o 600%. Polska była jednym z 5 najlepszych krajów z zeszłorocznej sprzedaży i oczekuje się, że w tym roku będzie to kontynuowane.

Zainteresowani użytkownicy mogą już teraz odwiedzić stronę internetową i aplikację AliExpress w celu wyszukania ofert podczas Globalnego Festiwalu Zakupowego 11.11.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.