Artur Pollak ponownie w zarządzie Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej
Artur Pollak ponownie w zarządzie Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej AHK
Uczestnicy 26. Walnego Zgromadzenia Członków Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej ustalili nowy zarząd AHK Polska. Prezes APA Group, Artur Pollak ponownie został wybrany do jego składu.
Do zarządu zostali wybrani:
- Katarzyna Byczkowska, BASF Polska
- Rainer Janssen, Bałtykgaz
- Peter Knauer, Hochland Group Polska
- Isabella Krüger-Pawlowski, METRO Advertising Sp. z o.o.
- Andrzej Modzelewski, innogy Polska
- Artur Pollak, APA Group
- Agnieszka (Stanowska) Popko, ECE Projektmanagement Polska
- Steffen Zimny, Zumax.co Sp. z o. o.
Gośćmi honorowymi tegorocznego Zgromadzenia był Ambasador Niemiec, Arndt Freytag von Loringhoven i futurolog, najpopularniejszy niemiecki badacz trendów, Matthias Horx.
Czytaj więcej: https://apagroup.prowly.com/144021-artur-pollak-ponownie-w-zarzadzie-polsko-niemieckiej-izby-przemyslowo-handlowej-ahk?preview=true

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.