Komunikaty PR

#BCCNAWYBORY - KAMPANIA BCC

2023-10-06  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt
OMG Agencja marketingowa
OPEN MINDED GROUP Sp z o.o.

Fałata 2
02-534 Warszawa
pr|openmindedgroup.pl| |pr|openmindedgroup.pl
602600867
openmindedgroup.pl

Przedsiębiorcy stanowią aż 14% elektoratu (2,5 mln osób). To silny głos, który może mieć decydujący wpływ na wynik październikowych wyborów.

Jestem przedsiębiorcą. Chcę decydować. Mój głos się liczy. Idę na wybory! - pod tymi hasłami Business Centre Club wdraża oddolną kampanię  #BCCnaWybory zachęcającą przedsiębiorców do aktywnego udziału w zbliżających się wyborach parlamentarnych.

Kampania #BCCnaWybory ma na celu zachęcenie przedsiębiorców do głosowania w wyborach, a także zwrócenie uwagi na to – jak istotne jest włączenie przedstawicieli biznesu do dyskusji o sytuacji gospodarczej kraju. Najnowsze działania w ramach kampanii prowadzone są w mediach społecznościowych. Twarzami kampanii są eksperci BCC i przedsiębiorcy.

W czasie przewodnictwa w Radzie Dialogu Społecznego eksperci BCC wielokrotnie podkreślali, że w politycznym dialogu często marginalizowany głos strony społecznej jest wciąż za słaby.

W ramach kampanii #BCCnaWybory BCC podejmuje działania mające na celu realną poprawę sytuacji polskich przedsiębiorców. Wśród podjętych aktywności znalazły się między innymi: raport BCC dla Gospodarki. Diagnoza i Rekomendacje a także cykl spotkań przedwyborczych - Rozmowy o Gospodarce - z przedstawicielami wszystkich najważniejszych partii politycznych. Spotkania mający na celu merytoryczną dyskusję na temat najistotniejszych z punktu widzenia przedsiębiorców propozycji ugrupowań startujących w październikowych wyborach.

Zmiany w składkach ZUS, likwidacja składki zdrowotnej, zmiany stawek VAT dla niektórych branż, uproszczenie systemu podatkowego i ochrona firm rodzinnych - to tylko niektóre z tych propozycji. O tym czy i które obietnice Prawa i Sprawiedliwości, Koalicji Obywatelskiej, Trzeciej Drogi, Lewicy, Konfederacji czy Samorządowców zostaną wdrożone mogą zadecydować między innymi polscy przedsiębiorcy.

Warto przypomnieć o wcześniejszych działaniach BCC kierowanych do przedstawicieli władz w tym o zainicjowanej wiosną br wraz z Federacją Przedsiębiorców Polskich i Krajową Izbą Gospodarczą kampanii #PrzedsiębiorcaToTeżWyborca oraz Dekalogu Przedsiębiorcy (10 postulatów, mających poprawić warunki prowadzenia działalności gospodarczej). Najnowsza kampanii #BCCnaWybory skierowana jest do przedsiębiorców.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OPEN MINDED GROUP Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku Biuro prasowe
2025-06-30 | 10:00

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Kończy się prezydencja Polski w Radzie Unii Europejskiej. Warszawa weszła w tę rolę z ambitnymi deklaracjami dotyczącymi przede wszystkim bezpieczeństwa, rozwoju
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.