Komunikaty PR

CALLPAGE ROZPYCHA SIĘ NA RYNKU I PRZEJMUJE KONKURENTÓW

2023-10-05  |  16:00
Biuro prasowe

CallPage - wyskakująca słuchawka, która każdego dnia łączy tysiące klientów z firmami w internecie przejmuje największego konkurenta w Polsce - firmę LiveCall. Tym samym staje się niekwestionowanym liderem w segmencie widgetów kontaktowych na rodzimym rynku.

CallPage - twórca popularnego widgetu ze słuchawką, dzięki której miliony internautów na świecie może liczyć na błyskawiczne oddzwonienie pracownika firmy, ogłasza przejęcie LiveCall - największego konkurenta na rodzimym rynku. W wyniku akwizycji, w Polsce powstaje globalny lider w segmencie narzędzi do automatycznego oddzwaniania. Już teraz z rozwiązań dostarczanych przez CallPage korzysta 1500 dużych i średnich firm z różnych branż w ponad 50 krajach. Firma współpracuje z InPost, Docplanner, OLX, Rankomat, Medicover, UPC (obecnie Play), Vectra i innymi markami na świecie, ułatwiając kontakt telefoniczny z klientem oraz zwiększając sprzedaż ze stron internetowych i kampanii reklamowych. Firma zapowiada kolejne akwizycje.

Transakcja przejęcia LiveCall została sfinansowana ze środków własnych CallPage. W wyniku przejęcia spółka nabyła prawa do marki i domeny LiveCall, a także bazę kilkuset klientów. Tym samym portfolio CallPage poszerzy się o marki takie jak Booksy, Seat, Itaka, Tui Poland. Po fuzji marka LiveCall, zgodnie z podpisaną umową partnerską, zniknie z rynku.

- "Akwizycja firmy LiveCall stanowi kolejny, znaczący krok w naszym dążeniu do dominacji na światowym rynku widgetów kontaktowych. CallPage coraz szybciej zwiększa swój udział między innymi na rynku amerykańskim, a narzędzia do szybkiego kontaktu doskonale odnajdują się w obecnej sytuacji rynkowej - w której wbrew oczekiwaniom możliwość szybkiego kontaktu z realnym człowiekiem jest wciąż ogromna" - podkreśla Ross Knap, współzałożyciel CallPage.

Przejęcie znaczącego polskiego gracza to element umacniania pozycji lidera w Polsce i ważny krok w rozwoju, po dołączeniu CallPage do międzynarodowej grupy SaaS Labs, finansowanej przez światowe fundusze - Sequoia, Base10 i Eight Roads Ventures w 2022 r. Obecnie firma skupia się na ekspansji zagranicznej, w szczególności na rynek amerykański. CallPage nie wyklucza kolejnych akwizycji, również poza Polską.

CallPage nie zwalnia tempa mimo rozwoju botów i narzędzi AI. Tylko w ostatnim roku spółka wygenerowała 10-procentowy wzrost przychodów. Obecnie z CallPage aktywnie korzysta ponad 1500 klientów, którzy realizują miesięcznie blisko 300 tys. połączeń w odpowiedzi na zapytania ze stron internetowych. W kwietniu 2023 r. firma zadebiutowała z nowym produktem - CallPage Meetings, do szybkiego umawiania spotkań pomiędzy klientem, a firmą. Poza Polską, gdzie CallPage jest niekwestionowanym liderem, firma obecna jest na 50 rynkach, m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Brazylii i we Włoszech. Łącznie generują one ponad 35% przychodów.

Za sukcesem spółki stoi kilkudziesięcioosobowy zespół zarządzany przez Rossa Knap, Bogdana Tyskyy oraz Aleksandra Gorczycę. Dotąd firma pozyskała blisko 20 mln złotych od inwestorów, m.in. funduszu TDJ Pitango Ventures, Innovation Nest, Market One Capital oraz AIP Seed (exti z 22-krotnym zwrotem z inwestycji w 2019 r.).

 

O CallPage

CallPage to ekosystem rozwiązań zwiększających sprzedaż i sprzyjających tworzeniu relacji między firmą a jej klientami. Jej flagowym produktem jest widget kontaktowy, który umożliwia namierzanie i oddzwanianie do osób odwiedzających stronę internetową firmy, w ciągu zaledwie 28 sekund od wejścia na stronę. CallPage działa nieprzerwanie od 7 lat w ponad 50 krajach na świecie. Firma jest częścią podmiotu JustCall, należącego do międzynarodowej grupy SaaS Labs, tworzącej platformy komunikacyjne w chmurze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki Biuro prasowe
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w
Gospodarka Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
2024-12-28 | 13:00

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

W grudniu odbyła się prezentacja polskich priorytetów cyfrowych na czas prezydencji z udziałem wicepremiera i ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego, wiceministra cyfryzacji
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.