DANIEL CARRERA NOWYM PREZESEM UPS EUROPE
Solski Communications Sp. z o.o.
pl. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
nnaworska|solskipr.pl| |nnaworska|solskipr.pl
692740668
https://solskipr.pl/
Firma UPS powołała Daniela Carrerę na nowego Prezesa UPS Europe. Na nowym stanowisku, Carrera będzie odpowiedzialny za zarządzanie operacjami, a także ponad 50 000 pracownikami w 56 krajach i terytoriach w Europie. W odpowiedzi na wyzwania związane z pandemią, europejski region rozwija się jako globalne centrum sieci UPS, spełniając rosnące wymagania wynikające ze znaczących wzrostów handlu elektronicznego. UPS Europe pełni także kluczową rolę w transporcie szczepionek z Europy do Azji, na Bliski Wschód, do Ameryki Północnej oraz Afryki.
Daniel Carrera, obywatel Hiszpanii, jest drugim Europejczykiem w roli Prezesa UPS Europe. Zajmował kilka wyższych stanowisk kierowniczych w całym regionie, ostatnio piastując stanowisko Prezesa Dystryktu na Europę Zachodnią, pełniąc jednocześnie funkcję Międzynarodowego Ambasadora ds. Różnorodności i Integracji. Pełniąc te funkcje, odegrał kluczową rolę, wspierając zakończenie pięcioletniego cyklu inwestycji, o wartości 2 miliardów dolarów. Podjęte inwestycje zwiększyły prędkość operacyjną i przepustowość. Dzięki nim, UPS może jeszcze lepiej odpowiadać na rosnące potrzeby związane z handlem elektronicznym, sektorem medycznym i handlem transgranicznym.
Przed dołączeniem do UPS, Carrera pełnił funkcję Dyrektora ds. Klientów Globalnych na Europę, Bliski Wschód i Afrykę (EMEA) w Menlo Worldwide, globalnym dostawcy usług spedycyjnych. Po przejęciu firmy przez UPS w 2005 roku, Carrera nadzorował udaną integrację zespołów sprzedaży Menlo Worldwide i UPS Supply Chain Solutions.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.