Komunikaty PR

Ecolab wprowadza innowacyjny środek do ręcznego mycia i dezynfekcji naczyń

2022-01-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Ecolab nieustannie szuka rozwiązań pozwalających na zwiększenie higieny w procesie ręcznego mycia naczyń i powierzchni twardych. Na rynku dostępny jest już nowy środek dezynfekująco-myjący Aseptopol 76.

Aseptopol 76 to nowy, udoskonalony produkt dla branży HoReCa. Preparat przeznaczony jest do ręcznego mycia i dezynfekcji naczyń oraz powierzchni twardych. Formuła produktu opracowana została zgodnie z najnowszymi europejskimi normami skuteczności. Aseptopol 76 ma potwierdzone działanie bakteriobójcze i drożdżobójcze w krótkim czasie kontaktu i już w temperaturze 20⁰C (EN 1276, EN 1650, EN 13697, EN 13697, EN 16615). Jest też skuteczny przeciw wirusom osłonkowym, w tym koronawirusowi SARS-CoV-2 (EN 14476). Szerokie spektrum działania dezynfekującego zapobiega zanieczyszczeniom krzyżowym i zapewnia bezpieczeństwo żywności. Natomiast dzięki ulepszonym właściwościom odtłuszczającym i pieniącym, preparat skutecznie usuwa zabrudzenia i tłuszcz, nie pozostawiając smug na naczyniach czy powierzchniach. Produkt wykazuje przy tym bardzo dobrą tolerancję dermatologiczną.

- Aseptopol 76 to odpowiedź na potrzeby restauracji i firm cateringowych, które chcą zapewnić podwyższony standard czystości, higieny i bezpieczeństwa w każdych warunkach. W procesie maszynowym mamy pełną kontrolę nad wszystkimi parametrami i możemy zdezynfekować naczynia termicznie. Zmywając ręcznie, nie możemy spełnić wymagań dotyczących temperatury dezynfekcji. Kluczową rolę odgrywa więc przestrzeganie procedur i dobór środków chemicznych. Innowacyjna formuła preparatu Aseptopol 76 zapewnia skuteczną dezynfekcję naczyń bez użycia zmywarki - mówi Aneta Krupa, Marketing Manager FacilityCare, Hospitality w Ecolab.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.