Komunikaty PR

Greenlam, jeden z największych producentów laminatów HPL, wkracza do Polski

2021-09-29  |  14:00
Biuro prasowe

Greenlam Industries Ltd. to jedna z trzech największych na świecie i największa w Azji firma oferująca laminaty dekoracyjne wykorzystywane m.in. w przemyśle meblowym, budownictwie i szeroko rozumianym wyposażeniu wnętrz. Producent podjął decyzję o wkroczeniu do Polski, tworząc tu swoją spółkę zależną Greenlam Poland Sp. z o.o. Jej celem jest prowadzenie działalności w zakresie promocji i dystrybucji laminatów wysokociśnieniowych (HPL), laminatów kompaktowych oraz pozostałych produktów oferowanych przez Greenlam Industries, w tym podłóg drewnianych, drzwi i fornirów naturalnych.

Greenlam Industries Ltd. jest obecne w ponad 100 krajach ze swoimi flagowymi markami: Greenlam Laminates, NewMika Laminates, Decowood Veneers, Mikasa Floors oraz Mikasa Doors & Frames. Aby zapewnić strategiczne podejście i usprawnić prowadzenie działalności w Europie Środkowo-Wschodniej, firma wzmocniła swój zespół, mianując Przemysława Strzyża na stanowisko Country Head CEE. Przed dołączeniem do Greenlam odgrywał on kluczową rolę w zarządzaniu, w tym kierowaniu sprzedażą i rozwojem biznesu dla renomowanych firm zarówno z sektora budowlanego, jak i wyposażenia wnętrz. Swoje ponad 20-letnie doświadczenie w branży zdobywał w takich firmach, jak Paged Trade, Pfleiderer Group, Selena SA czy Prima Moda. Wsparcie doświadczonego profesjonalisty z bogatym portfolio pozwoli zwiększyć eksport i globalną działalność Greenlam Industries Ltd. zarówno w Polsce, jak i na całym obszarze Europy Środkowo-Wschnodniej.

– Cieszymy się, że w ramach naszych planów globalnej ekspansji utworzyliśmy oddział w Polsce odpowiedzialny za rejon Europy Środkowo-Wschodniej. Przewidujemy ogromny potencjał dla światowego lidera, który oferuje sprawdzone i cenione przez profesjonalistów produkty wysokiej jakości w kategoriach laminatów wysokociśnieniowych dekoracyjnych i laminatów kompaktowych. Doceniamy również to, że możemy powitać Przemysława Strzyża na stanowisku Country Head CEE. Ten doświadczony profesjonalista dysponuje bogatym doświadczeniem w sprzedaży, rozwoju biznesu i zarządzaniu strategicznym zdobytym w renomowanych firmach z branży wyposażenia wnętrz, budownictwa oraz mody. Jego obecność w firmie zapewni większy potencjał naszej globalnej działalności – mówi Saurabh Mittal, dyrektor zarządzający i dyrektor generalny Greenlam Industries Ltd.

Ciągły wzrost popularności laminatów dekoracyjnych HPL w Europie Środkowo-Wschodniej sprawia, że region ten jest rozwojowym obszarem szczególnie dla globalnej firmy, takiej jak Greenlam. Co ważne, mimo pandemii i związanego z nią kryzysu branża budowlana i wykończenia wnętrz przeżywa obecnie ogromny rozkwit w tej części Europy. Stąd podjęta decyzja, by umocnić pozycję Greenlam w regionie jako jednym z kluczowych kierunków działalności.

Jako firma globalna Greenlam koncentruje się na dostarczaniu produktów, których oczekują poszczególne rynki. Już od kilku lat firma jest szczególnie zainteresowana Europą i Ameryką Północną, a produkcję prowadzi zgodnie z najwyższymi standardami tu obowiązującymi. Warto podkreślić, że Greenlam jest pierwszą firmą w Europie, która oferuje laminaty HPL spełniające najbardziej restrykcyjne i wymagające normy Greenguard Gold wyznaczane przez UL USA.

Greenlam oferuje szeroką gamę rozwiązań w zakresie laminatów HPL i laminatów kompaktowych odpowiadających na nowoczesne potrzeby w zakresie jakości i estetyki. Laminat HPL to ultrawytrzymały produkt. Ponieważ powstaje głównie z papieru, czyli produktu bioodnawialnego, jest przyjazny dla środowiska. Potencjalne obszary zastosowań laminatów HPL stale się rozszerzają i dotyczy to zarówno laminatów cienkich, tj. o grubości 0,5-1 mm, jak i samonośnych płyt HPL kompakt (od 3 do 25 mm).

Coraz więcej branż korzysta z takich produktów, które są bardzo trwałe i mają właściwości antybakteryjne, zapewniając jednocześnie bardzo wysoką odporność na ścieranie, wodę, plamy, zarysowania, wysoką temperaturę, pęknięcia czy działanie ognia. Laminaty Compact firmy Greenlam wykorzystują samonośne kompaktowe płyty laminowane wysokociśnieniowo, które są przeznaczone zarówno do zastosowań zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Idealnie nadają się do tworzenia zabudów kabin toaletowych, szafek, mebli, paneli ściennych, blatów roboczych, mebli laboratoryjnych, okładzin elewacyjnych w technologii fasad wentylowanych czy placów zabaw. Cienkie laminaty dekoracyjne to materiał powierzchniowy, którym pokrywane są płyty typu sklejka, MDF lub płyta wiórowa. Dzięki temu zyskują trwałe i eleganckie wykończenie. Laminaty są łatwe w aplikacji oraz późniejszym utrzymaniu, mogą być też stosowane na powierzchni pionowej i poziomej. Świetnie sprawdzają się w przestrzeniach mieszkalnych oraz komercyjnych.

O Greenlam Industries Limited

Greenlam jest jedną z trzech największych na świecie i największą w Azji firmą oferującą powierzchnie dekoracyjne.  Kompleksowe rozwiązania obejmują laminaty, płyty kompaktowe, blaty robocze, okładziny wewnętrzne i zewnętrzne, kabiny toaletowe i szafki, forniry dekoracyjne, podłogi drewniane i drzwi. Na całym świecie produkty firmy są dostępne w ponad 100 krajach, a działalność jest wspierana przez 4 międzynarodowe centra dystrybucji, 15 międzynarodowych biur, 8 zagranicznych oddziałów operacyjnych i ponad 4000 pracowników. Greenlam skupia się na tworzeniu wysokiej jakości produktów z wielką pasją do innowacji.

Firma działa w harmonii ze środowiskiem i na rzecz ratowania oraz zachowania przyrody w jej nieskazitelnej postaci poprzez etyczne pozyskiwanie surowców z całego świata. Zaangażowanie firmy w ochronę środowiska potwierdzają uzyskane certyfikaty, takie jak FSC, PEFC, ISO, IGBC, a także te odnoszące się bezpośrednio do oferowanych produktów – np. CE, SEFA, NSF, Greenlabel, Greenguard Gold i Greenguard. Motorem napędowym firmy Greenlam jest odpowiedzialne działanie we wszystkich obszarach. Firma posiada również certyfikat SEDEX dla etycznych inicjatyw handlowych.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej: https://www.greenlam.com/poland/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Głos MOOVIN Interiors podczas Forum Rynku Nieruchomości 2024 w Sopocie Biuro prasowe
2024-07-03 | 10:35

Głos MOOVIN Interiors podczas Forum Rynku Nieruchomości 2024 w Sopocie

MOOVIN Interiors to warszawska pracownia architektury wnętrz, która jako jedyna oferuje kompleksowe usługi wykończenia wnętrz w standardzie Concierge. Dzięki temu zapewnia swoim
Gospodarka Nierzetelni klienci sprawdzają cierpliwość polskich przedsiębiorstw
2024-06-27 | 08:00

Nierzetelni klienci sprawdzają cierpliwość polskich przedsiębiorstw

Wytrzymałość polskich przedsiębiorców ma swoje granice, zwłaszcza, jeżeli chodzi o pieniądze. 40 proc. firm z sektora MŚP przekazuje do windykacji nieuregulowane faktury będące
Gospodarka BRAK ZDJĘCIA
2024-06-24 | 11:00

Środowiska biznesowe apelują do MON o wzmocnienie potencjału obronnego

Rada Polskich Przedsiębiorców, ciało doradcze przy Pracodawcach RP, wspólnie z Konfederacją Lewiatan oraz Polską Radą Biznesu wystosowała do Wiceprezesa Rady Ministrów i Ministra Obrony Narodowej Władysława

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.