Komunikaty PR

Greenlam, jeden z największych producentów laminatów HPL, wkracza do Polski

2021-09-29  |  14:00
Biuro prasowe

Greenlam Industries Ltd. to jedna z trzech największych na świecie i największa w Azji firma oferująca laminaty dekoracyjne wykorzystywane m.in. w przemyśle meblowym, budownictwie i szeroko rozumianym wyposażeniu wnętrz. Producent podjął decyzję o wkroczeniu do Polski, tworząc tu swoją spółkę zależną Greenlam Poland Sp. z o.o. Jej celem jest prowadzenie działalności w zakresie promocji i dystrybucji laminatów wysokociśnieniowych (HPL), laminatów kompaktowych oraz pozostałych produktów oferowanych przez Greenlam Industries, w tym podłóg drewnianych, drzwi i fornirów naturalnych.

Greenlam Industries Ltd. jest obecne w ponad 100 krajach ze swoimi flagowymi markami: Greenlam Laminates, NewMika Laminates, Decowood Veneers, Mikasa Floors oraz Mikasa Doors & Frames. Aby zapewnić strategiczne podejście i usprawnić prowadzenie działalności w Europie Środkowo-Wschodniej, firma wzmocniła swój zespół, mianując Przemysława Strzyża na stanowisko Country Head CEE. Przed dołączeniem do Greenlam odgrywał on kluczową rolę w zarządzaniu, w tym kierowaniu sprzedażą i rozwojem biznesu dla renomowanych firm zarówno z sektora budowlanego, jak i wyposażenia wnętrz. Swoje ponad 20-letnie doświadczenie w branży zdobywał w takich firmach, jak Paged Trade, Pfleiderer Group, Selena SA czy Prima Moda. Wsparcie doświadczonego profesjonalisty z bogatym portfolio pozwoli zwiększyć eksport i globalną działalność Greenlam Industries Ltd. zarówno w Polsce, jak i na całym obszarze Europy Środkowo-Wschnodniej.

– Cieszymy się, że w ramach naszych planów globalnej ekspansji utworzyliśmy oddział w Polsce odpowiedzialny za rejon Europy Środkowo-Wschodniej. Przewidujemy ogromny potencjał dla światowego lidera, który oferuje sprawdzone i cenione przez profesjonalistów produkty wysokiej jakości w kategoriach laminatów wysokociśnieniowych dekoracyjnych i laminatów kompaktowych. Doceniamy również to, że możemy powitać Przemysława Strzyża na stanowisku Country Head CEE. Ten doświadczony profesjonalista dysponuje bogatym doświadczeniem w sprzedaży, rozwoju biznesu i zarządzaniu strategicznym zdobytym w renomowanych firmach z branży wyposażenia wnętrz, budownictwa oraz mody. Jego obecność w firmie zapewni większy potencjał naszej globalnej działalności – mówi Saurabh Mittal, dyrektor zarządzający i dyrektor generalny Greenlam Industries Ltd.

Ciągły wzrost popularności laminatów dekoracyjnych HPL w Europie Środkowo-Wschodniej sprawia, że region ten jest rozwojowym obszarem szczególnie dla globalnej firmy, takiej jak Greenlam. Co ważne, mimo pandemii i związanego z nią kryzysu branża budowlana i wykończenia wnętrz przeżywa obecnie ogromny rozkwit w tej części Europy. Stąd podjęta decyzja, by umocnić pozycję Greenlam w regionie jako jednym z kluczowych kierunków działalności.

Jako firma globalna Greenlam koncentruje się na dostarczaniu produktów, których oczekują poszczególne rynki. Już od kilku lat firma jest szczególnie zainteresowana Europą i Ameryką Północną, a produkcję prowadzi zgodnie z najwyższymi standardami tu obowiązującymi. Warto podkreślić, że Greenlam jest pierwszą firmą w Europie, która oferuje laminaty HPL spełniające najbardziej restrykcyjne i wymagające normy Greenguard Gold wyznaczane przez UL USA.

Greenlam oferuje szeroką gamę rozwiązań w zakresie laminatów HPL i laminatów kompaktowych odpowiadających na nowoczesne potrzeby w zakresie jakości i estetyki. Laminat HPL to ultrawytrzymały produkt. Ponieważ powstaje głównie z papieru, czyli produktu bioodnawialnego, jest przyjazny dla środowiska. Potencjalne obszary zastosowań laminatów HPL stale się rozszerzają i dotyczy to zarówno laminatów cienkich, tj. o grubości 0,5-1 mm, jak i samonośnych płyt HPL kompakt (od 3 do 25 mm).

Coraz więcej branż korzysta z takich produktów, które są bardzo trwałe i mają właściwości antybakteryjne, zapewniając jednocześnie bardzo wysoką odporność na ścieranie, wodę, plamy, zarysowania, wysoką temperaturę, pęknięcia czy działanie ognia. Laminaty Compact firmy Greenlam wykorzystują samonośne kompaktowe płyty laminowane wysokociśnieniowo, które są przeznaczone zarówno do zastosowań zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Idealnie nadają się do tworzenia zabudów kabin toaletowych, szafek, mebli, paneli ściennych, blatów roboczych, mebli laboratoryjnych, okładzin elewacyjnych w technologii fasad wentylowanych czy placów zabaw. Cienkie laminaty dekoracyjne to materiał powierzchniowy, którym pokrywane są płyty typu sklejka, MDF lub płyta wiórowa. Dzięki temu zyskują trwałe i eleganckie wykończenie. Laminaty są łatwe w aplikacji oraz późniejszym utrzymaniu, mogą być też stosowane na powierzchni pionowej i poziomej. Świetnie sprawdzają się w przestrzeniach mieszkalnych oraz komercyjnych.

O Greenlam Industries Limited

Greenlam jest jedną z trzech największych na świecie i największą w Azji firmą oferującą powierzchnie dekoracyjne.  Kompleksowe rozwiązania obejmują laminaty, płyty kompaktowe, blaty robocze, okładziny wewnętrzne i zewnętrzne, kabiny toaletowe i szafki, forniry dekoracyjne, podłogi drewniane i drzwi. Na całym świecie produkty firmy są dostępne w ponad 100 krajach, a działalność jest wspierana przez 4 międzynarodowe centra dystrybucji, 15 międzynarodowych biur, 8 zagranicznych oddziałów operacyjnych i ponad 4000 pracowników. Greenlam skupia się na tworzeniu wysokiej jakości produktów z wielką pasją do innowacji.

Firma działa w harmonii ze środowiskiem i na rzecz ratowania oraz zachowania przyrody w jej nieskazitelnej postaci poprzez etyczne pozyskiwanie surowców z całego świata. Zaangażowanie firmy w ochronę środowiska potwierdzają uzyskane certyfikaty, takie jak FSC, PEFC, ISO, IGBC, a także te odnoszące się bezpośrednio do oferowanych produktów – np. CE, SEFA, NSF, Greenlabel, Greenguard Gold i Greenguard. Motorem napędowym firmy Greenlam jest odpowiedzialne działanie we wszystkich obszarach. Firma posiada również certyfikat SEDEX dla etycznych inicjatyw handlowych.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej: https://www.greenlam.com/poland/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki Biuro prasowe
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w
Gospodarka Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
2024-12-28 | 13:00

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

W grudniu odbyła się prezentacja polskich priorytetów cyfrowych na czas prezydencji z udziałem wicepremiera i ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego, wiceministra cyfryzacji
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.