Grupa Hansgrohe na targach Salone del Mobile

Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Grupa Hansgrohe nieustannie pracuje na pozycję lidera w dziedzinie innowacji, wzornictwa oraz odpowiedzialności za ludzi i środowisko – wyjaśnia Hans Jürgen Kalmbach, Prezes Zarządu Grupy Hansgrohe. – Od dziesięcioleci dobry design i najwyższe standardy jakości są dla nas najważniejsze. Ale w naszych produktach wykraczamy daleko poza dobrą formę: myślimy o wodzie w nowatorski sposób, traktując obcowanie z nią, jako swoistego rodzaju emocjonalne doświadczenie. Jednocześnie pamiętamy, że woda jest cennym zasobem. Z tego powodu oferujemy innowacyjne baterie i prysznice, pozwalające na jej zrównoważone zużycie, przy zachowaniu najwyższego komfortu użytkowania. Wśród prezentowanych nowości produktowych architekci i projektanci wnętrz znajdą również kolejne warianty kolorystyczne – matową czerń oraz paletę kolorów zaprojektowaną przez Barbera Osgerby'ego dla AXOR One. Fani Philippe'a Starcka z pewnością będą zachwyceni pierwszym systemem prysznicowym AXOR przeznaczonym do użytku zewnętrznego – mówi Kalmbach.
Nasze dwie marki prezentują różne światy, które jednak próbowaliśmy połączyć na wspólnym stoisku – wyjaśnia Tobias Hollerbach, Head of Corporate Architecture, Hansgrohe SE. – Marka AXOR zaprezentuje swoje produkty w artystycznie i kreatywnie zaprojektowanych miniświatach, które odzwierciedlają charakter baterii, podkreślając ich doskonały design i luksusowy charakter. Marka hansgrohe tworzy zaś ekscytujący kontrast. Cyfrowy prysznic RainTunes jest zintegrowany z różnymi sceneriami, których można doświadczyć odwiedzając nasze stoisko. Naturalne i przyjemne w dotyku materiały, płynne i miękkie struktury tworzą atmosferę odosobnienia i relaksu. Wspomniane elementy otoczone są wydmowym krajobrazem. Dzięki temu wizyta na targach przypomina relaksujący spacer po plaży, podczas którego można odkryć i doświadczyć cyfrowego i innowacyjnego świata hansgrohe - mówi Hollerbach.

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.