Grupa Hansgrohe na targach Salone del Mobile

Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Grupa Hansgrohe nieustannie pracuje na pozycję lidera w dziedzinie innowacji, wzornictwa oraz odpowiedzialności za ludzi i środowisko – wyjaśnia Hans Jürgen Kalmbach, Prezes Zarządu Grupy Hansgrohe. – Od dziesięcioleci dobry design i najwyższe standardy jakości są dla nas najważniejsze. Ale w naszych produktach wykraczamy daleko poza dobrą formę: myślimy o wodzie w nowatorski sposób, traktując obcowanie z nią, jako swoistego rodzaju emocjonalne doświadczenie. Jednocześnie pamiętamy, że woda jest cennym zasobem. Z tego powodu oferujemy innowacyjne baterie i prysznice, pozwalające na jej zrównoważone zużycie, przy zachowaniu najwyższego komfortu użytkowania. Wśród prezentowanych nowości produktowych architekci i projektanci wnętrz znajdą również kolejne warianty kolorystyczne – matową czerń oraz paletę kolorów zaprojektowaną przez Barbera Osgerby'ego dla AXOR One. Fani Philippe'a Starcka z pewnością będą zachwyceni pierwszym systemem prysznicowym AXOR przeznaczonym do użytku zewnętrznego – mówi Kalmbach.
Nasze dwie marki prezentują różne światy, które jednak próbowaliśmy połączyć na wspólnym stoisku – wyjaśnia Tobias Hollerbach, Head of Corporate Architecture, Hansgrohe SE. – Marka AXOR zaprezentuje swoje produkty w artystycznie i kreatywnie zaprojektowanych miniświatach, które odzwierciedlają charakter baterii, podkreślając ich doskonały design i luksusowy charakter. Marka hansgrohe tworzy zaś ekscytujący kontrast. Cyfrowy prysznic RainTunes jest zintegrowany z różnymi sceneriami, których można doświadczyć odwiedzając nasze stoisko. Naturalne i przyjemne w dotyku materiały, płynne i miękkie struktury tworzą atmosferę odosobnienia i relaksu. Wspomniane elementy otoczone są wydmowym krajobrazem. Dzięki temu wizyta na targach przypomina relaksujący spacer po plaży, podczas którego można odkryć i doświadczyć cyfrowego i innowacyjnego świata hansgrohe - mówi Hollerbach.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.