Komunikaty PR

Grupa Hansgrohe na targach Salone del Mobile

2022-06-06  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Grupa Hansgrohe nieustannie pracuje na pozycję lidera w dziedzinie innowacji, wzornictwa oraz odpowiedzialności za ludzi i środowisko – wyjaśnia Hans Jürgen Kalmbach, Prezes Zarządu Grupy Hansgrohe. – Od dziesięcioleci dobry design i najwyższe standardy jakości są dla nas najważniejsze. Ale w naszych produktach wykraczamy daleko poza dobrą formę: myślimy o wodzie w nowatorski sposób, traktując obcowanie z nią, jako swoistego rodzaju emocjonalne doświadczenie. Jednocześnie pamiętamy, że woda jest cennym zasobem. Z tego powodu oferujemy innowacyjne baterie i prysznice, pozwalające na jej zrównoważone zużycie, przy zachowaniu najwyższego komfortu użytkowania. Wśród prezentowanych nowości produktowych architekci i projektanci wnętrz znajdą również kolejne warianty kolorystyczne – matową czerń oraz paletę kolorów zaprojektowaną przez Barbera Osgerby'ego dla AXOR One. Fani Philippe'a Starcka z pewnością będą zachwyceni pierwszym systemem prysznicowym AXOR przeznaczonym do użytku zewnętrznego – mówi Kalmbach.

Nasze dwie marki prezentują różne światy, które jednak próbowaliśmy połączyć na wspólnym stoisku – wyjaśnia Tobias Hollerbach, Head of Corporate Architecture, Hansgrohe SE. – Marka AXOR zaprezentuje swoje produkty w artystycznie i kreatywnie zaprojektowanych miniświatach, które odzwierciedlają charakter baterii, podkreślając ich doskonały design i luksusowy charakter. Marka hansgrohe tworzy zaś ekscytujący kontrast. Cyfrowy prysznic RainTunes jest zintegrowany z różnymi sceneriami, których można doświadczyć odwiedzając nasze stoisko. Naturalne i przyjemne w dotyku materiały, płynne i miękkie struktury tworzą atmosferę odosobnienia i relaksu. Wspomniane elementy otoczone są wydmowym krajobrazem. Dzięki temu wizyta na targach przypomina relaksujący spacer po plaży, podczas którego można odkryć i doświadczyć cyfrowego i innowacyjnego świata hansgrohe - mówi Hollerbach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku Biuro prasowe
2025-06-30 | 10:00

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Kończy się prezydencja Polski w Radzie Unii Europejskiej. Warszawa weszła w tę rolę z ambitnymi deklaracjami dotyczącymi przede wszystkim bezpieczeństwa, rozwoju
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.