Komunikaty PR

Grupa Hansgrohe na targach Salone del Mobile

2022-06-06  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Grupa Hansgrohe nieustannie pracuje na pozycję lidera w dziedzinie innowacji, wzornictwa oraz odpowiedzialności za ludzi i środowisko – wyjaśnia Hans Jürgen Kalmbach, Prezes Zarządu Grupy Hansgrohe. – Od dziesięcioleci dobry design i najwyższe standardy jakości są dla nas najważniejsze. Ale w naszych produktach wykraczamy daleko poza dobrą formę: myślimy o wodzie w nowatorski sposób, traktując obcowanie z nią, jako swoistego rodzaju emocjonalne doświadczenie. Jednocześnie pamiętamy, że woda jest cennym zasobem. Z tego powodu oferujemy innowacyjne baterie i prysznice, pozwalające na jej zrównoważone zużycie, przy zachowaniu najwyższego komfortu użytkowania. Wśród prezentowanych nowości produktowych architekci i projektanci wnętrz znajdą również kolejne warianty kolorystyczne – matową czerń oraz paletę kolorów zaprojektowaną przez Barbera Osgerby'ego dla AXOR One. Fani Philippe'a Starcka z pewnością będą zachwyceni pierwszym systemem prysznicowym AXOR przeznaczonym do użytku zewnętrznego – mówi Kalmbach.

Nasze dwie marki prezentują różne światy, które jednak próbowaliśmy połączyć na wspólnym stoisku – wyjaśnia Tobias Hollerbach, Head of Corporate Architecture, Hansgrohe SE. – Marka AXOR zaprezentuje swoje produkty w artystycznie i kreatywnie zaprojektowanych miniświatach, które odzwierciedlają charakter baterii, podkreślając ich doskonały design i luksusowy charakter. Marka hansgrohe tworzy zaś ekscytujący kontrast. Cyfrowy prysznic RainTunes jest zintegrowany z różnymi sceneriami, których można doświadczyć odwiedzając nasze stoisko. Naturalne i przyjemne w dotyku materiały, płynne i miękkie struktury tworzą atmosferę odosobnienia i relaksu. Wspomniane elementy otoczone są wydmowym krajobrazem. Dzięki temu wizyta na targach przypomina relaksujący spacer po plaży, podczas którego można odkryć i doświadczyć cyfrowego i innowacyjnego świata hansgrohe - mówi Hollerbach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki Biuro prasowe
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w
Gospodarka Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
2024-12-28 | 13:00

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

W grudniu odbyła się prezentacja polskich priorytetów cyfrowych na czas prezydencji z udziałem wicepremiera i ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego, wiceministra cyfryzacji
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.