HELIO made in Poland
Czy wybierając produkty zwracasz uwagę, kto jest producentem? Czy wiesz, że kupując polskie produkty rodzimej marki HELIO, zapewniasz miejsca pracy nie tylko pracownikom bakaliowego potentata, ale też rzeszy osób zatrudnionych przez firmy wchodzące w skład szerokiego łańcucha dostaw HELIO, w tym m.in. licznych krajowych dostawców, firmy transportowe, a także wiele innych podmiotów z różnorodnych i mniej oczywistych gałęzi gospodarki, jak np. IT, branża telekomunikacyjna, motoryzacyjna, bankowa, ubezpieczeniowa, energetyczna, marketingowa, poligraficzna, komunalna, budownictwo, dostawcy mediów czy nawet środków czystości, papieru, wody czy innych towarów i usług dla biznesu. Sieć powiązań jest naprawdę niebywała i prawie pewne, że wśród Twoich bliskich, znajomych czy ich rodzin także jest ktoś, kto choćby pośrednio związany jest z działalnością HELIO w Polsce… Twój wybór ma zatem ogromne znaczenie, dlatego #KupujŚwiadomie z HELIO.
HELIO to polski producent bakalii, który od blisko 30 lat dostarcza Polakom najwyższej jakości bakalie i masy do ciast, a także popcorn do mikrofalówki czy polewy i dekoracje. Wybierając produkty polskiej firmy HELIO nie tylko dbasz o siebie i swoich bliskich, ale też robisz coś dla innych - dajesz miejsca pracy, wspierasz lokalnych dostawców… ludzi, którzy pracują w naszym kraju, może nawet w Twoim sąsiedztwie. W tym trudnym czasie, lokalny patriotyzm i świadome kupowanie produktów m.in. z godłem PRODUKT POLSKI jak np. Aronia i Czarna Porzeczka kandyzowana HELIO czy masy krówkowe HELIO to najprostszy sposób na wsparcie polskiej gospodarki, bo pieniądze wydane na produkty pochodzące od polskiego producenta zostaną w kraju. Najnowsze badania pokazują, że już ponad połowa (55%) polskich konsumentów podczas zakupów wybiera produkty wyprodukowane w Polsce[1]. Szczególnie ceniona jest polska żywność, która jest dziś synonimem wysokiej jakości, naturalności i małej ilości chemii, co w czasach epidemii COVID-19 ma ogromne znacznie…
Wybierając super zdrowe, naturalne produkty HELIO nie tylko wspierasz naszych, naszą gospodarkę, ale też dbasz o swoje zdrowie, bo bakalie polskiego producenta idealnie wpisują się w trend zdrowego odżywiania. Owoce suszone i orzechy HELIO Natura są bowiem doskonałą odpowiedzią na rosnące dziś zapotrzebowanie na naturalną, mało przetworzoną żywność. To produkty naturalnie smaczne i naturalnie zdrowe, bogate w cenne witaminy, wartości odżywcze, mikro i makroelementy, wyróżniające się niską zawartością sodu. Ponadto, przykładowo bakalie HELIO Natura – Pestki dyni i EKO orzechy włoskie pochodzą z polskich upraw ekologicznych, więc poprzez zakup lokalnych produktów – konsumenci mogą też wesprzeć polskich rolników.
Produkty polskiego producenta HELIO budzą zaufanie, przekonują wysoką jakością, naturalnością, brakiem dodatków i sztucznych składników. Jak pokazują badania, większość Polaków deklaruje, że podczas zakupów stara się wybierać produkty pochodzące od rodzimego producenta, dlatego #wspierampolskiemarki #wybieram590 #kupujepolskieprodukty #dobrebopolskie - to nie tylko modne hasztagi z Instagrama, ale… silny trend polskości, do którego szczególnie w obecnej sytuacji epidemii warto się przyłączyć, bowiem to właśnie poprzez codzienne wybory dokładamy swoje cegłówki do budowania przyszłości naszej gospodarki.
[1] Nielsen Shopper Trends 2019-2020
Transformacja z unijnym dofinansowaniem
Perspektywy globalnego handlu
Sektor przemysłowy wyprodukował prawie 1,2 miliarda złotych długów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.