HELIO made in Poland
Czy wybierając produkty zwracasz uwagę, kto jest producentem? Czy wiesz, że kupując polskie produkty rodzimej marki HELIO, zapewniasz miejsca pracy nie tylko pracownikom bakaliowego potentata, ale też rzeszy osób zatrudnionych przez firmy wchodzące w skład szerokiego łańcucha dostaw HELIO, w tym m.in. licznych krajowych dostawców, firmy transportowe, a także wiele innych podmiotów z różnorodnych i mniej oczywistych gałęzi gospodarki, jak np. IT, branża telekomunikacyjna, motoryzacyjna, bankowa, ubezpieczeniowa, energetyczna, marketingowa, poligraficzna, komunalna, budownictwo, dostawcy mediów czy nawet środków czystości, papieru, wody czy innych towarów i usług dla biznesu. Sieć powiązań jest naprawdę niebywała i prawie pewne, że wśród Twoich bliskich, znajomych czy ich rodzin także jest ktoś, kto choćby pośrednio związany jest z działalnością HELIO w Polsce… Twój wybór ma zatem ogromne znaczenie, dlatego #KupujŚwiadomie z HELIO.
HELIO to polski producent bakalii, który od blisko 30 lat dostarcza Polakom najwyższej jakości bakalie i masy do ciast, a także popcorn do mikrofalówki czy polewy i dekoracje. Wybierając produkty polskiej firmy HELIO nie tylko dbasz o siebie i swoich bliskich, ale też robisz coś dla innych - dajesz miejsca pracy, wspierasz lokalnych dostawców… ludzi, którzy pracują w naszym kraju, może nawet w Twoim sąsiedztwie. W tym trudnym czasie, lokalny patriotyzm i świadome kupowanie produktów m.in. z godłem PRODUKT POLSKI jak np. Aronia i Czarna Porzeczka kandyzowana HELIO czy masy krówkowe HELIO to najprostszy sposób na wsparcie polskiej gospodarki, bo pieniądze wydane na produkty pochodzące od polskiego producenta zostaną w kraju. Najnowsze badania pokazują, że już ponad połowa (55%) polskich konsumentów podczas zakupów wybiera produkty wyprodukowane w Polsce[1]. Szczególnie ceniona jest polska żywność, która jest dziś synonimem wysokiej jakości, naturalności i małej ilości chemii, co w czasach epidemii COVID-19 ma ogromne znacznie…
Wybierając super zdrowe, naturalne produkty HELIO nie tylko wspierasz naszych, naszą gospodarkę, ale też dbasz o swoje zdrowie, bo bakalie polskiego producenta idealnie wpisują się w trend zdrowego odżywiania. Owoce suszone i orzechy HELIO Natura są bowiem doskonałą odpowiedzią na rosnące dziś zapotrzebowanie na naturalną, mało przetworzoną żywność. To produkty naturalnie smaczne i naturalnie zdrowe, bogate w cenne witaminy, wartości odżywcze, mikro i makroelementy, wyróżniające się niską zawartością sodu. Ponadto, przykładowo bakalie HELIO Natura – Pestki dyni i EKO orzechy włoskie pochodzą z polskich upraw ekologicznych, więc poprzez zakup lokalnych produktów – konsumenci mogą też wesprzeć polskich rolników.
Produkty polskiego producenta HELIO budzą zaufanie, przekonują wysoką jakością, naturalnością, brakiem dodatków i sztucznych składników. Jak pokazują badania, większość Polaków deklaruje, że podczas zakupów stara się wybierać produkty pochodzące od rodzimego producenta, dlatego #wspierampolskiemarki #wybieram590 #kupujepolskieprodukty #dobrebopolskie - to nie tylko modne hasztagi z Instagrama, ale… silny trend polskości, do którego szczególnie w obecnej sytuacji epidemii warto się przyłączyć, bowiem to właśnie poprzez codzienne wybory dokładamy swoje cegłówki do budowania przyszłości naszej gospodarki.
[1] Nielsen Shopper Trends 2019-2020
"Go Green with Taiwan 2024" – zielone innowacje z szansą na nagrodę
Głos MOOVIN Interiors podczas Forum Rynku Nieruchomości 2024 w Sopocie
Nierzetelni klienci sprawdzają cierpliwość polskich przedsiębiorstw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.