HELIO made in Poland
Czy wybierając produkty zwracasz uwagę, kto jest producentem? Czy wiesz, że kupując polskie produkty rodzimej marki HELIO, zapewniasz miejsca pracy nie tylko pracownikom bakaliowego potentata, ale też rzeszy osób zatrudnionych przez firmy wchodzące w skład szerokiego łańcucha dostaw HELIO, w tym m.in. licznych krajowych dostawców, firmy transportowe, a także wiele innych podmiotów z różnorodnych i mniej oczywistych gałęzi gospodarki, jak np. IT, branża telekomunikacyjna, motoryzacyjna, bankowa, ubezpieczeniowa, energetyczna, marketingowa, poligraficzna, komunalna, budownictwo, dostawcy mediów czy nawet środków czystości, papieru, wody czy innych towarów i usług dla biznesu. Sieć powiązań jest naprawdę niebywała i prawie pewne, że wśród Twoich bliskich, znajomych czy ich rodzin także jest ktoś, kto choćby pośrednio związany jest z działalnością HELIO w Polsce… Twój wybór ma zatem ogromne znaczenie, dlatego #KupujŚwiadomie z HELIO.
HELIO to polski producent bakalii, który od blisko 30 lat dostarcza Polakom najwyższej jakości bakalie i masy do ciast, a także popcorn do mikrofalówki czy polewy i dekoracje. Wybierając produkty polskiej firmy HELIO nie tylko dbasz o siebie i swoich bliskich, ale też robisz coś dla innych - dajesz miejsca pracy, wspierasz lokalnych dostawców… ludzi, którzy pracują w naszym kraju, może nawet w Twoim sąsiedztwie. W tym trudnym czasie, lokalny patriotyzm i świadome kupowanie produktów m.in. z godłem PRODUKT POLSKI jak np. Aronia i Czarna Porzeczka kandyzowana HELIO czy masy krówkowe HELIO to najprostszy sposób na wsparcie polskiej gospodarki, bo pieniądze wydane na produkty pochodzące od polskiego producenta zostaną w kraju. Najnowsze badania pokazują, że już ponad połowa (55%) polskich konsumentów podczas zakupów wybiera produkty wyprodukowane w Polsce[1]. Szczególnie ceniona jest polska żywność, która jest dziś synonimem wysokiej jakości, naturalności i małej ilości chemii, co w czasach epidemii COVID-19 ma ogromne znacznie…
Wybierając super zdrowe, naturalne produkty HELIO nie tylko wspierasz naszych, naszą gospodarkę, ale też dbasz o swoje zdrowie, bo bakalie polskiego producenta idealnie wpisują się w trend zdrowego odżywiania. Owoce suszone i orzechy HELIO Natura są bowiem doskonałą odpowiedzią na rosnące dziś zapotrzebowanie na naturalną, mało przetworzoną żywność. To produkty naturalnie smaczne i naturalnie zdrowe, bogate w cenne witaminy, wartości odżywcze, mikro i makroelementy, wyróżniające się niską zawartością sodu. Ponadto, przykładowo bakalie HELIO Natura – Pestki dyni i EKO orzechy włoskie pochodzą z polskich upraw ekologicznych, więc poprzez zakup lokalnych produktów – konsumenci mogą też wesprzeć polskich rolników.
Produkty polskiego producenta HELIO budzą zaufanie, przekonują wysoką jakością, naturalnością, brakiem dodatków i sztucznych składników. Jak pokazują badania, większość Polaków deklaruje, że podczas zakupów stara się wybierać produkty pochodzące od rodzimego producenta, dlatego #wspierampolskiemarki #wybieram590 #kupujepolskieprodukty #dobrebopolskie - to nie tylko modne hasztagi z Instagrama, ale… silny trend polskości, do którego szczególnie w obecnej sytuacji epidemii warto się przyłączyć, bowiem to właśnie poprzez codzienne wybory dokładamy swoje cegłówki do budowania przyszłości naszej gospodarki.
[1] Nielsen Shopper Trends 2019-2020

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.