Komunikaty PR

Impact finance’20: spotkanie kluczowych liderów branży finansowej

2020-11-05  |  10:00
Biuro prasowe

Impact finance’20 to głos topowych przedstawicieli świata finansów i spotkania liderów w formule networkingu online. Największe nazwiska z obszaru bankowości, płatności, technologii i e-commerce, a do tego dziesiątki tysięcy widzów w internecie. Dyskusje na najbardziej aktualne tematy, premierowe raporty, warsztaty, startupowe pitche – to już 25 i 26 listopada na stronach Impact finance oraz Wirtualnej Polski.

 

Pieniądze nigdy nie śpią” – to powiedzenie powtarzane jest w ostatnich miesiącach wyjątkowo często. Zarówno banki czy ubezpieczyciele oraz młode fintechy stały się zwinnymi, szybko reagującymi organizacjami: nowe okoliczności zrodziły nowe wyzwania, ryzyka, ale i szanse. Zmiany klimatyczne, skutki pandemii, obciążenia regulacyjne oraz rosnąca potrzeba wdrażania technologii cyfrowych napędzają globalną transformację w sektorze finansowym. Dokąd prowadzą wytyczane właśnie ścieżki i szlaki? Odpowiedzi na fundamentalne pytania padną podczas Impact finance’20.

- Anormalność to nowa normalność w świecie pieniądza – przyznaje Jeff Young, z rozwijanego w Singapurze neobanku Arival, a zarazem jeden ze speakerów Impact finance’20.

 

Tu nie ma lockdownu

Konsumentów technologii, jak i samych jej twórców, nie obowiązuje lockdown – tu pociąg pędzi pełną prędkością. Wydarzenia ostatnich miesięcy przyczyniły się do rozwoju cyfrowych kanałów komunikacji z klientem oraz upowszechniły płatności bezgotówkowe. Nastąpił dynamiczny zwrot w stronę e-commerce. Jednocześnie nowe nawyki i potrzeby konsumentów wymuszają zupełnie odmienne modele biznesowe, sposoby obsługi oraz nieoczywiste produkty w zakresie np. cyberbezpieczeństwa. Gwałtownie wzrasta też zapotrzebowanie na doskonalenie kompetencji pracowników w cyfrowym i zdalnym środowisku pracy. 

- Nagle COVID-19 podzielił instytucje finansowe na dwie części. Jedna jest już gotowa na przyjęcie nowych klientów w sposób cyfrowy, a druga żałuje, że nie inwestowała wystarczająco dużo w zdalny onboarding klientów – zwraca uwagę David M. Brear, CEO 11:FS, budującego nowe oblicze bankowości i mający swoje wystąpienie podczas listopadowego Impactu.

 

Liderzy w komplecie

Kluczowym pojęciem tegorocznego wydarzenia będzie kooperacja, tak potrzebna podczas wojny wydanej pandemii. To właśnie współpraca ma być odpowiedzią na nowe wyzwania i impulsem dla zdrowej, efektywnej konkurencji. Stąd na Impact finance’20, prowadzonego w rytm 5 ścieżek tematycznych (Global Reset & Banking; Cloud Solutions, Emerging Tech & Security; Payments & Future Commerce; Sustainable Finance & Social Impact; Tech Talent, Innovation & Investment) zaplanowane jest m.in. spotkanie delegacji przedstawicieli polityków, bankowców i regulatorów z CEE, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Singapuru. Do tego dojdzie okazja do spotkań oraz dyskusji nie tylko podczas debat panelowych na wizji, ale i w trakcie interaktywnych, kameralnych sesji networkingowych. Nie dziwi więc, że swój udział w wydarzeniu zapowiedziały już największe marki i instytucje, takie jak: Mastercard, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Rozwoju, Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, FinTech Poland, Polski Instytut Ekonomiczny, PKO BP,  Microsoft oraz Startup Poland. Tegoroczny Impact to także przedstawiciele wschodzących gwiazd sceny fintechowej z takich marek, jak: Blik, Raisin, Silent Eight, Klarne czy W2 Global Data. A do tego pierwszy szereg menedżerów ze szturmujących rynek challenger banków, m.in.:  Solaris, N26 czy Arival. 

Start Impact finance’20 to już 25 listopada o godz. 10 na stronach Impact i Wirtualnej Polski. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.