Komunikaty PR

Impact finance’20: spotkanie kluczowych liderów branży finansowej

2020-11-05  |  10:00
Biuro prasowe

Impact finance’20 to głos topowych przedstawicieli świata finansów i spotkania liderów w formule networkingu online. Największe nazwiska z obszaru bankowości, płatności, technologii i e-commerce, a do tego dziesiątki tysięcy widzów w internecie. Dyskusje na najbardziej aktualne tematy, premierowe raporty, warsztaty, startupowe pitche – to już 25 i 26 listopada na stronach Impact finance oraz Wirtualnej Polski.

 

Pieniądze nigdy nie śpią” – to powiedzenie powtarzane jest w ostatnich miesiącach wyjątkowo często. Zarówno banki czy ubezpieczyciele oraz młode fintechy stały się zwinnymi, szybko reagującymi organizacjami: nowe okoliczności zrodziły nowe wyzwania, ryzyka, ale i szanse. Zmiany klimatyczne, skutki pandemii, obciążenia regulacyjne oraz rosnąca potrzeba wdrażania technologii cyfrowych napędzają globalną transformację w sektorze finansowym. Dokąd prowadzą wytyczane właśnie ścieżki i szlaki? Odpowiedzi na fundamentalne pytania padną podczas Impact finance’20.

- Anormalność to nowa normalność w świecie pieniądza – przyznaje Jeff Young, z rozwijanego w Singapurze neobanku Arival, a zarazem jeden ze speakerów Impact finance’20.

 

Tu nie ma lockdownu

Konsumentów technologii, jak i samych jej twórców, nie obowiązuje lockdown – tu pociąg pędzi pełną prędkością. Wydarzenia ostatnich miesięcy przyczyniły się do rozwoju cyfrowych kanałów komunikacji z klientem oraz upowszechniły płatności bezgotówkowe. Nastąpił dynamiczny zwrot w stronę e-commerce. Jednocześnie nowe nawyki i potrzeby konsumentów wymuszają zupełnie odmienne modele biznesowe, sposoby obsługi oraz nieoczywiste produkty w zakresie np. cyberbezpieczeństwa. Gwałtownie wzrasta też zapotrzebowanie na doskonalenie kompetencji pracowników w cyfrowym i zdalnym środowisku pracy. 

- Nagle COVID-19 podzielił instytucje finansowe na dwie części. Jedna jest już gotowa na przyjęcie nowych klientów w sposób cyfrowy, a druga żałuje, że nie inwestowała wystarczająco dużo w zdalny onboarding klientów – zwraca uwagę David M. Brear, CEO 11:FS, budującego nowe oblicze bankowości i mający swoje wystąpienie podczas listopadowego Impactu.

 

Liderzy w komplecie

Kluczowym pojęciem tegorocznego wydarzenia będzie kooperacja, tak potrzebna podczas wojny wydanej pandemii. To właśnie współpraca ma być odpowiedzią na nowe wyzwania i impulsem dla zdrowej, efektywnej konkurencji. Stąd na Impact finance’20, prowadzonego w rytm 5 ścieżek tematycznych (Global Reset & Banking; Cloud Solutions, Emerging Tech & Security; Payments & Future Commerce; Sustainable Finance & Social Impact; Tech Talent, Innovation & Investment) zaplanowane jest m.in. spotkanie delegacji przedstawicieli polityków, bankowców i regulatorów z CEE, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Singapuru. Do tego dojdzie okazja do spotkań oraz dyskusji nie tylko podczas debat panelowych na wizji, ale i w trakcie interaktywnych, kameralnych sesji networkingowych. Nie dziwi więc, że swój udział w wydarzeniu zapowiedziały już największe marki i instytucje, takie jak: Mastercard, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Rozwoju, Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, FinTech Poland, Polski Instytut Ekonomiczny, PKO BP,  Microsoft oraz Startup Poland. Tegoroczny Impact to także przedstawiciele wschodzących gwiazd sceny fintechowej z takich marek, jak: Blik, Raisin, Silent Eight, Klarne czy W2 Global Data. A do tego pierwszy szereg menedżerów ze szturmujących rynek challenger banków, m.in.:  Solaris, N26 czy Arival. 

Start Impact finance’20 to już 25 listopada o godz. 10 na stronach Impact i Wirtualnej Polski. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki Biuro prasowe
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w
Gospodarka Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
2024-12-28 | 13:00

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

W grudniu odbyła się prezentacja polskich priorytetów cyfrowych na czas prezydencji z udziałem wicepremiera i ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego, wiceministra cyfryzacji
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.