Klienci wybierają Majonez Kielecki roślinny
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Nowy, innowacyjny produkt Majonez Kielecki roślinny produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” otrzymał aż dwie nagrody w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail”. Zostały przyznane na podstawie opinii konsumentów biorących udział w badaniu internetowym.
Miesięcznik „Hurt & Detal” w październiku przeprowadził badania preferencji wśród 4.262 internautów, którzy w 27 kategoriach wybierali najlepsze i najbardziej innowacyjne produkty na polskim rynku w branży FMCG i Retail. Majonez Kielecki roślinny otrzymał aż dwie nagrody -„Złotą Innowację FMCG 2020” w kategorii „PRZYPRAWY I SOSY” oraz „Złotą Innowację FMCG 2020 - wyróżnienie” w kategorii „ŻYWNOŚĆ I NAPOJE”. W tym roku w konkursie wzięło udział 168 produktów z branży FMCG i 55 z grup Retail. O wyborze laureatów decydowali konsumenci biorący udział w internetowym badaniu przeprowadzonym przez firmę Territory Influence, którzy głosowali na specjalnie przygotowanej platformie on-line.
„Niezmiernie cieszymy się, że Majonez Kielecki roślinny roślinny, został tak pozytywnie przyjęty przez konsumentów. Ten nowy wariant naszego sztandarowego produktu to wyrób, który nie zawiera jakichkolwiek składników pochodzenia zwierzęcego, a wyróżnia się doskonałą kompozycją smakową. Został opracowany z myślą o osobach, które w swojej diecie nie uwzględniają produktów odzwierzęcych, ale nie tylko. Jest to także smaczna alternatywa dla tych którzy spożywają mięso czy nabiał. Co ważne, smak Majonezu Kieleckiego roślinnego nawiązuje do tradycyjnej wersji sosu. Jego skład został oparty m.in. na oleju rzepakowym, białkach grochu i aromatycznej musztardzie. To właśnie składniki najlepszej jakości są kluczem do sukcesu – czego dowodem są nagrody miesięcznika „Hurt & Detal”, które cieszą nas tym bardziej, że zostały przyznane na podstawie badań konsumentów” – mówi Zbigniew Mojecki, Zastępca Prezesa ds. Handlowych Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.