Komunikaty PR

Logwin Poland rozbudowuje ofertę logistyki dla e-commerce.

2021-09-28  |  11:30
Biuro prasowe

Logwin Poland rozbudowuje ofertę logistyki dla e-commerce i tworzy dedykowany zespół ekspertów.

Logwin, jeden z czołowych graczy na świecie z zakresu logistyki, rozbudowuje kompetencje z zakresu wsparcia logistycznego dla e-commerce oraz obsługi sprzedaży e-commercew połączeniu ze sprzedażą w kanałach retail, tak aby sprostać wyzwaniom dynamicznie rosnącego rynku. Firma utworzyła w Polsce specjalny zespół do opracowania, a następnie ofertowania rozwiązań dla sklepów internetowych, na którego czele stanął Łukasz Kiełczewski, Head of Logistics w Logwin Poland. W ostatnim czasie do zespołu dołączył też Konrad Nafalski, manager z wieloletnim doświadczeniem w branży e-commerce, który będzie odpowiadał za komunikację oferty na rynku.

Po pierwszych bardzo udanych kontraktach realizowanych dla tak dużych podmiotów jak Oriflame, Nespresso, Douglas czy Peek & Cloppenburg chcemy trafić z ofertą do jeszcze większego grona potencjalnych klientów. Specjalny zespół projektowy przygotował atrakcyjne rozwiązania, a teraz będzie promował ofertę nie tylko na rynku polskim, ale też niemieckim. Zdecydowaliśmy się na rozwój naszego portfolio, bo jesteśmy przekonani, że popyt na takie usługi będzie rósł w najbliższych latach. Widać to już chociażby po dużej liczbie przetargów, w których obecnie bierzemy udział – komentuje Łukasz Kiełczewski, Head of Logistics w Logwin Poland.

Elastyczna oferta dla dużych i średnich firm

Logwin daje swoim klientom możliwość prowadzenia operacji w wielu lokalizacjach, zarówno w istniejących już oddziałach w Piasecznie, Nadarzynie czy pod Wrocławiem jak i w nowych, dopasowanych do potrzeb klientów. Obecnie firma zarządza powierzchnią ponad 90 000 m² powierzchni, która jednak może być skalowalna w zależności od potrzeb klientów. Oferta Logwin zawiera pełne spektrum usług dla sklepów internetowych, a do podstawowych z nich należą przyjmowanie towaru, magazynowanie, zarządzanie zapasami, a także kompletowanie i pakowanie zamówień oraz wydawanie oraz dostawa do klienta końcowego. Firma oferuje także m.in.: obsługę zwrotów, etykietowanie, łączenie produktów oraz drukowanie i dodawanie ulotek, próbek, życzeń czy dokumentów.

Naszą ofertę przygotowaliśmy z myślą nie tylko o największych podmiotach e-commerce,
ale także dla tych, którzy chcą przeskalować swój biznes i szukają partnera biznesowego, który przygotuje rozwiązania adekwatne do potrzeb. Wiemy jak ważne na etapie wzrostu jest umiejętny i profesjonalnie przeprowadzony outsourcing części lub całości operacji, tak aby utrzymać, a nawet podnieść poziom obsługi. Dzięki naszemu doświadczeniu wdrożenie jest bardzo szybkie i z minimalnym nakładem czasowym po stronie klienta. Co ważne nasze rozwiązania można dowolnie skalować w przyszłości, co daje firmom dużą elastyczność –
mówi Łukasz Kiełczewski.

Proste umowy i szybkie wdrożenie

Dla klientów przygotowane zostały wzory prostych umów z różnymi wariantami współpracy od usług podstawowych, po bardziej skomplikowane do obsługi złożonych operacji. Dzięki gotowemu rozwiązaniu skrócony został czas wdrożenia do tylko 3 miesięcy. Oczywiście nadal istnieje możliwość przygotowania zupełnie dedykowanego rozwiązania dla klientów, którzy mają indywidualne wymagania.

Nasz zespół przygotował pakiet rozwiązań sprawdzonych w naszych europejskich oddziałach, które gwarantują wysoką jakość przy bardzo utrzymaniu krótkiego czasu wdrożenia, dzięki czemu właściciele firm mogą zająć się rozwojem biznesu i jednocześnie szybko zobaczyć pierwsze korzyści z outsourcingu logistyki. Każdy wariant współpracy posiada różną skalę automatyzacji od właściwie ręcznej, przez półautomatyczną do w pełni zautomatyzowanej. Klient może powierzyć nam cały proces od przyjęcia towaru od dostawcy do dostarczenia zamówienia do klienta jednocześnie mają pewność, że wybrane usługi są na najwyższym poziomie i wspólnie możemy je rozwijać wraz z wzrostem biznesu – kończy Łukasz Kiełczewski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku Biuro prasowe
2025-06-30 | 10:00

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Kończy się prezydencja Polski w Radzie Unii Europejskiej. Warszawa weszła w tę rolę z ambitnymi deklaracjami dotyczącymi przede wszystkim bezpieczeństwa, rozwoju
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.