Komunikaty PR

Logwin Poland rozbudowuje ofertę logistyki dla e-commerce.

2021-09-28  |  11:30
Biuro prasowe

Logwin Poland rozbudowuje ofertę logistyki dla e-commerce i tworzy dedykowany zespół ekspertów.

Logwin, jeden z czołowych graczy na świecie z zakresu logistyki, rozbudowuje kompetencje z zakresu wsparcia logistycznego dla e-commerce oraz obsługi sprzedaży e-commercew połączeniu ze sprzedażą w kanałach retail, tak aby sprostać wyzwaniom dynamicznie rosnącego rynku. Firma utworzyła w Polsce specjalny zespół do opracowania, a następnie ofertowania rozwiązań dla sklepów internetowych, na którego czele stanął Łukasz Kiełczewski, Head of Logistics w Logwin Poland. W ostatnim czasie do zespołu dołączył też Konrad Nafalski, manager z wieloletnim doświadczeniem w branży e-commerce, który będzie odpowiadał za komunikację oferty na rynku.

Po pierwszych bardzo udanych kontraktach realizowanych dla tak dużych podmiotów jak Oriflame, Nespresso, Douglas czy Peek & Cloppenburg chcemy trafić z ofertą do jeszcze większego grona potencjalnych klientów. Specjalny zespół projektowy przygotował atrakcyjne rozwiązania, a teraz będzie promował ofertę nie tylko na rynku polskim, ale też niemieckim. Zdecydowaliśmy się na rozwój naszego portfolio, bo jesteśmy przekonani, że popyt na takie usługi będzie rósł w najbliższych latach. Widać to już chociażby po dużej liczbie przetargów, w których obecnie bierzemy udział – komentuje Łukasz Kiełczewski, Head of Logistics w Logwin Poland.

Elastyczna oferta dla dużych i średnich firm

Logwin daje swoim klientom możliwość prowadzenia operacji w wielu lokalizacjach, zarówno w istniejących już oddziałach w Piasecznie, Nadarzynie czy pod Wrocławiem jak i w nowych, dopasowanych do potrzeb klientów. Obecnie firma zarządza powierzchnią ponad 90 000 m² powierzchni, która jednak może być skalowalna w zależności od potrzeb klientów. Oferta Logwin zawiera pełne spektrum usług dla sklepów internetowych, a do podstawowych z nich należą przyjmowanie towaru, magazynowanie, zarządzanie zapasami, a także kompletowanie i pakowanie zamówień oraz wydawanie oraz dostawa do klienta końcowego. Firma oferuje także m.in.: obsługę zwrotów, etykietowanie, łączenie produktów oraz drukowanie i dodawanie ulotek, próbek, życzeń czy dokumentów.

Naszą ofertę przygotowaliśmy z myślą nie tylko o największych podmiotach e-commerce,
ale także dla tych, którzy chcą przeskalować swój biznes i szukają partnera biznesowego, który przygotuje rozwiązania adekwatne do potrzeb. Wiemy jak ważne na etapie wzrostu jest umiejętny i profesjonalnie przeprowadzony outsourcing części lub całości operacji, tak aby utrzymać, a nawet podnieść poziom obsługi. Dzięki naszemu doświadczeniu wdrożenie jest bardzo szybkie i z minimalnym nakładem czasowym po stronie klienta. Co ważne nasze rozwiązania można dowolnie skalować w przyszłości, co daje firmom dużą elastyczność –
mówi Łukasz Kiełczewski.

Proste umowy i szybkie wdrożenie

Dla klientów przygotowane zostały wzory prostych umów z różnymi wariantami współpracy od usług podstawowych, po bardziej skomplikowane do obsługi złożonych operacji. Dzięki gotowemu rozwiązaniu skrócony został czas wdrożenia do tylko 3 miesięcy. Oczywiście nadal istnieje możliwość przygotowania zupełnie dedykowanego rozwiązania dla klientów, którzy mają indywidualne wymagania.

Nasz zespół przygotował pakiet rozwiązań sprawdzonych w naszych europejskich oddziałach, które gwarantują wysoką jakość przy bardzo utrzymaniu krótkiego czasu wdrożenia, dzięki czemu właściciele firm mogą zająć się rozwojem biznesu i jednocześnie szybko zobaczyć pierwsze korzyści z outsourcingu logistyki. Każdy wariant współpracy posiada różną skalę automatyzacji od właściwie ręcznej, przez półautomatyczną do w pełni zautomatyzowanej. Klient może powierzyć nam cały proces od przyjęcia towaru od dostawcy do dostarczenia zamówienia do klienta jednocześnie mają pewność, że wybrane usługi są na najwyższym poziomie i wspólnie możemy je rozwijać wraz z wzrostem biznesu – kończy Łukasz Kiełczewski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.