Komunikaty PR

Logwin Poland rozbudowuje ofertę logistyki dla e-commerce.

2021-09-28  |  11:30
Biuro prasowe

Logwin Poland rozbudowuje ofertę logistyki dla e-commerce i tworzy dedykowany zespół ekspertów.

Logwin, jeden z czołowych graczy na świecie z zakresu logistyki, rozbudowuje kompetencje z zakresu wsparcia logistycznego dla e-commerce oraz obsługi sprzedaży e-commercew połączeniu ze sprzedażą w kanałach retail, tak aby sprostać wyzwaniom dynamicznie rosnącego rynku. Firma utworzyła w Polsce specjalny zespół do opracowania, a następnie ofertowania rozwiązań dla sklepów internetowych, na którego czele stanął Łukasz Kiełczewski, Head of Logistics w Logwin Poland. W ostatnim czasie do zespołu dołączył też Konrad Nafalski, manager z wieloletnim doświadczeniem w branży e-commerce, który będzie odpowiadał za komunikację oferty na rynku.

Po pierwszych bardzo udanych kontraktach realizowanych dla tak dużych podmiotów jak Oriflame, Nespresso, Douglas czy Peek & Cloppenburg chcemy trafić z ofertą do jeszcze większego grona potencjalnych klientów. Specjalny zespół projektowy przygotował atrakcyjne rozwiązania, a teraz będzie promował ofertę nie tylko na rynku polskim, ale też niemieckim. Zdecydowaliśmy się na rozwój naszego portfolio, bo jesteśmy przekonani, że popyt na takie usługi będzie rósł w najbliższych latach. Widać to już chociażby po dużej liczbie przetargów, w których obecnie bierzemy udział – komentuje Łukasz Kiełczewski, Head of Logistics w Logwin Poland.

Elastyczna oferta dla dużych i średnich firm

Logwin daje swoim klientom możliwość prowadzenia operacji w wielu lokalizacjach, zarówno w istniejących już oddziałach w Piasecznie, Nadarzynie czy pod Wrocławiem jak i w nowych, dopasowanych do potrzeb klientów. Obecnie firma zarządza powierzchnią ponad 90 000 m² powierzchni, która jednak może być skalowalna w zależności od potrzeb klientów. Oferta Logwin zawiera pełne spektrum usług dla sklepów internetowych, a do podstawowych z nich należą przyjmowanie towaru, magazynowanie, zarządzanie zapasami, a także kompletowanie i pakowanie zamówień oraz wydawanie oraz dostawa do klienta końcowego. Firma oferuje także m.in.: obsługę zwrotów, etykietowanie, łączenie produktów oraz drukowanie i dodawanie ulotek, próbek, życzeń czy dokumentów.

Naszą ofertę przygotowaliśmy z myślą nie tylko o największych podmiotach e-commerce,
ale także dla tych, którzy chcą przeskalować swój biznes i szukają partnera biznesowego, który przygotuje rozwiązania adekwatne do potrzeb. Wiemy jak ważne na etapie wzrostu jest umiejętny i profesjonalnie przeprowadzony outsourcing części lub całości operacji, tak aby utrzymać, a nawet podnieść poziom obsługi. Dzięki naszemu doświadczeniu wdrożenie jest bardzo szybkie i z minimalnym nakładem czasowym po stronie klienta. Co ważne nasze rozwiązania można dowolnie skalować w przyszłości, co daje firmom dużą elastyczność –
mówi Łukasz Kiełczewski.

Proste umowy i szybkie wdrożenie

Dla klientów przygotowane zostały wzory prostych umów z różnymi wariantami współpracy od usług podstawowych, po bardziej skomplikowane do obsługi złożonych operacji. Dzięki gotowemu rozwiązaniu skrócony został czas wdrożenia do tylko 3 miesięcy. Oczywiście nadal istnieje możliwość przygotowania zupełnie dedykowanego rozwiązania dla klientów, którzy mają indywidualne wymagania.

Nasz zespół przygotował pakiet rozwiązań sprawdzonych w naszych europejskich oddziałach, które gwarantują wysoką jakość przy bardzo utrzymaniu krótkiego czasu wdrożenia, dzięki czemu właściciele firm mogą zająć się rozwojem biznesu i jednocześnie szybko zobaczyć pierwsze korzyści z outsourcingu logistyki. Każdy wariant współpracy posiada różną skalę automatyzacji od właściwie ręcznej, przez półautomatyczną do w pełni zautomatyzowanej. Klient może powierzyć nam cały proces od przyjęcia towaru od dostawcy do dostarczenia zamówienia do klienta jednocześnie mają pewność, że wybrane usługi są na najwyższym poziomie i wspólnie możemy je rozwijać wraz z wzrostem biznesu – kończy Łukasz Kiełczewski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność Biuro prasowe
2024-04-10 | 13:00

Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność

Niemal co dziesiąty ankietowany twierdzi, że Polacy nie pracują zbyt wiele, a co trzeci uważa, że 4-dniowy tydzień pracy w żaden sposób nie wpłynie na naszą produktywność w
Gospodarka SYNGALIŚCI LEPIEJ CHRONIENI KOMENTARZ BCC
2024-04-08 | 10:30

SYNGALIŚCI LEPIEJ CHRONIENI KOMENTARZ BCC

Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o ochronie sygnalistów, przedłożony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Obecnie projektem zajmie się
Gospodarka KONFERENCJA NBP KOMENTARZ STANISŁAWA GOMUŁKI GŁÓWNEGO EKONOMISTY BCC
2024-04-08 | 10:30

KONFERENCJA NBP KOMENTARZ STANISŁAWA GOMUŁKI GŁÓWNEGO EKONOMISTY BCC

Po kwietniowym posiedzeniu Rady Polityki Pieniężnej, podczas którego stopy procentowe pozostały na niezmienionym poziomie, w centrali Narodowego Banku Polskiego odbyła się dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany klimatu coraz mocniej uderzają w polskie rolnictwo. W adaptacji wspierają rolników nowe technologie

60 proc. polskich rolników ocenia, że zmiany klimatu mają już duży wpływ na kondycję sektora. 75 proc. z nich obawia się skutków suszy i innych ekstremalnych zjawisk pogodowych, takich jak huraganowe wiatry, grad czy nawalne deszcze. Co trzeci ocenia, że zmiany klimatu są obecnie dużym zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego – wynika z raportu opublikowanego w ubiegłym roku przez Instytut Spraw Publicznych. Eksperci wskazują, że adaptacja do zmian klimatycznych jest niezbędna, żeby utrzymać zarówno rentowność gospodarstw rolnych, jak i ciągłość produkcji żywności. Rolników w coraz większym stopniu wspierają w tym nowe technologie.

Transport

Mocny wzrost sprzedaży paliw płynnych w 2023 roku. W tym roku popyt napędzą nowe inwestycje

W ubiegłym roku sumaryczny popyt na paliwa płynne w Polsce zwiększył się o 6 proc., przy czym popyt na główne paliwa transportowe – benzyny, olej napędowy i gaz LPG – wzrósł o 7 proc. Przełożyło się to na rekordowe wpływy, które branża wpłaciła do budżetu państwa. Daniny od sprzedaży paliw wyniosły w ub.r. łącznie ponad 93 mld zł – wynika z podsumowania POPiHN. Krajową konsumpcję paliw wspomagała w ubiegłym roku m.in. turystyka paliwowa i znaczna liczba samochodów na ukraińskich tablicach rejestracyjnych poruszających się po polskich drogach. Ten rok, w opinii ekspertów, może się okazać jeszcze lepszy. Zapotrzebowanie na paliwa będą napędzać nowe inwestycje rozpoczynane dzięki środkom z UE.

Handel

Rynek dań gotowych z silnym potencjałem wzrostu. Producent makaronów przyspiesza rozwój w tym obszarze

Notowany na GPW producent makaronów i dań gotowych ma za sobą bardzo udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych, w którym dostrzega duży potencjał, i ma ambicję, żeby pozostać liderem tego rynku. Pod koniec tego roku planuje poszerzyć swoje portfolio w tym obszarze. Nie wyklucza także przejęcia firmy z segmentu dań gotowych, bo organiczny rozwój spółki, zgodnie ze strategią, ma być wspierany przez akwizycje na rynku spożywczym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.