MainStage Logistics będzie zarządzać LCube Logistic Park Rzeszów
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
MainStage Logistics, firma świadcząca kompleksowe usługi w zakresie zarządzania centrami logistycznymi, ma w swoim portfolio nowy obiekt. Od grudnia zarządza nowoczesnym parkiem przemysłowo-magazynowym w podrzeszowskiej Jasionce.
MainStage Logistics to niezależna firma działająca w sektorze logistycznym, oferująca klientom pełen wachlarz usług, jak wynajem powierzchni, leasing, zarządzanie aktywami finansowymi czy doradztwo inwestycyjne. Zgodnie z podpisaną umową – od grudnia 2021 roku spółka przejęła w zarządzanie nowo powstały Logistic Park Rzeszów należący do firmy LCube.
„Cieszymy się, że rozpoczynamy nowy etap w działalności naszej firmy. LCube Logistic Park Rzeszów to nowoczesna infrastruktura przeznaczona do magazynowania żywności chłodzonej i mrożonej, a także spełniająca wymagania logistyczne branży e-commerce. Bardzo dziękujemy LCube za zaufanie i decyzję o oddaniu obiektu w nasze zarządzanie. Dysponując w MainStage Logistics zespołem o tak szerokich kompetencjach, z ogromnym zaangażowaniem podejmujemy się pracy nad rozwojem możliwości tego logistycznego kompleksu” – mówi Dorota Suchodolska, Head of Property Management Operations MainStage Logistics.
Powierzchnia obiektu wynosi 6 tys. m², docelowo jednak będzie liczyła ponad 24 tys. m². Projekt wyróżnia się doskonałą lokalizacją – tylko kilometr dzieli go od lotniska międzynarodowego Rzeszów Jasionka i ma bezpośrednie połączenie z autostradą A4. To umożliwia szybką dystrybucję towarów zarówno na rynek polski, jak i poza granice kraju. Znajdujący się w bezpośrednim sąsiedztwie przystanek autobusowy gwarantuje pracownikom kompleksu komfortowy dojazd.
„Logistic Park Rzeszów to nasz pierwszy projekt, jaki realizujemy pod szyldem LCube, dlatego szczególnie nam zależy, by w każdym aspekcie, również jeśli chodzi o zarządzanie, należał do najlepszych w branży. Stąd decyzja – by postawić na współpracę z profesjonalnym podmiotem jakim jest MainStage Logistics” – mówi Adrian Biesaga, Head of Development w LCube.
Dużym atutem Logistic Park Rzeszów jest jego wysoki standard oraz zastosowane rozwiązania z zakresu ESG, jak np. zwiększona izolacja, odzysk ciepła z agregatów chłodniczych czy łąki miododajne.
„Wraz z zakończeniem budowy pierwszego etapu inwestycji rozpoczynamy prace związane z komercjalizacją drugiej hali. Bardzo szybkie wynajęcie całej powierzchni, bo ukończone jeszcze przed oddaniem do użytkowania inwestycji, świadczy o dużym deficycie nowoczesnej powierzchni magazynowo-produkcyjnej w okolicach Rzeszowa i pozwala nam z optymizmem patrzeć na rozwój tego obiektu” – podsumowuje Aleksandra Kołbon, Head of Leasing w LCube.
LCube komercjalizację obiektu pierwszego etapu Logistic Park Rzeszów zakończyło na początku grudnia br. Długoterminowymi najemcami w Hali A zostali: Grupa REN, która od 25 lat zajmuje się dystrybucją produktów spożywczych na terenie naszego kraju, i Cocolita.pl, znana drogeria internetowa.
LCube oferuje nowoczesne rozwiązania i usługi na rynku magazynowym w Polsce dostosowane do potrzeb zarówno najemców, jak i inwestorów. Wśród realizowanych przez firmę projektów znajdują się m.in. Logistic Park Wrocław, Logistic Park Strzelce Opolskie i Logistic Park Szczecin Goleniów.
MainStage Logistics to spółka joint venture utworzoną pomiędzy Stage Capital oraz Sierra Balmain, która świadczy usługi w zakresie zarządzania aktywami i nieruchomościami logistycznymi w Europie Środkowo-Wschodniej.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.