Majonez Kielecki z tytułem Dobra Marka 2020
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Majonez Kielecki produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” otrzymał aż dwie nagrody w ogólnopolskim programie „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma”. Wyróżnienia zostały przyznane na podstawie analizy poszczególnych segmentów rynku – badano pozycję rynkową marki, jej siłę, jakość oraz stopień zaufania klientów.
„Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” to ogólnopolski program promocyjny mający na celu wybór produktów z różnych branż cieszących się największym zaufaniem i renomą. Redakcja Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej przeprowadziła analizy, które miały na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych marek. Majonez Kielecki produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” otrzymał aż dwie nagrody w w/w programie. Pierwszy tytuł jury przyznało w kategorii „Majonezy”, co oznacza, że marka jest rozwojowa. Jednocześnie należy do najbardziej rozpoznawalnych na rynku, dzięki czemu uzyskała wyróżnienie specjalne Dobra Polska Marka
„Cieszymy się bardzo, że Majonez Kielecki został tak pozytywnie oceniony w ogólnopolskim programie „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma”. Przykładamy szczególną wagę do zachowania tradycyjnej receptury, zapewnienia najwyższej jakości składników i surowców, z których produkowany jest nasz sztandarowy produkt. Dlatego jesteśmy bardzo dumni, że oba prestiżowe wyróżnienia otrzymaliśmy w tym momencie, zwłaszcza że na rok bieżący przypada setna rocznica powstania naszego przedsiębiorstwa.”– mówi Zbigniew Mojecki, Zastępca Prezesa ds. Handlowych Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.