Majonez Kielecki z tytułem Dobra Marka 2020
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Majonez Kielecki produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” otrzymał aż dwie nagrody w ogólnopolskim programie „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma”. Wyróżnienia zostały przyznane na podstawie analizy poszczególnych segmentów rynku – badano pozycję rynkową marki, jej siłę, jakość oraz stopień zaufania klientów.
„Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” to ogólnopolski program promocyjny mający na celu wybór produktów z różnych branż cieszących się największym zaufaniem i renomą. Redakcja Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej przeprowadziła analizy, które miały na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych marek. Majonez Kielecki produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” otrzymał aż dwie nagrody w w/w programie. Pierwszy tytuł jury przyznało w kategorii „Majonezy”, co oznacza, że marka jest rozwojowa. Jednocześnie należy do najbardziej rozpoznawalnych na rynku, dzięki czemu uzyskała wyróżnienie specjalne Dobra Polska Marka
„Cieszymy się bardzo, że Majonez Kielecki został tak pozytywnie oceniony w ogólnopolskim programie „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma”. Przykładamy szczególną wagę do zachowania tradycyjnej receptury, zapewnienia najwyższej jakości składników i surowców, z których produkowany jest nasz sztandarowy produkt. Dlatego jesteśmy bardzo dumni, że oba prestiżowe wyróżnienia otrzymaliśmy w tym momencie, zwłaszcza że na rok bieżący przypada setna rocznica powstania naszego przedsiębiorstwa.”– mówi Zbigniew Mojecki, Zastępca Prezesa ds. Handlowych Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
Transformacja z unijnym dofinansowaniem
Perspektywy globalnego handlu
Sektor przemysłowy wyprodukował prawie 1,2 miliarda złotych długów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.