MKS Business dołącza do Polskiego Towarzystwa Gospodarczego
Lubuski dostawca usług outsourcingu procesowego, firma MKS Business, dołączyła do ogólnopolskiej organizacji pracodawców jaką jest Polskie Towarzystwo Gospodarcze (PTG).
MKS Business specjalizuje się w dostarczaniu usług outsourcingowych dla dużych przedsiębiorstw, którym zależy na elastycznym podejściu do zasobów personalnych.
Zespół zarządzający firmą od blisko 20 lat doskonali i rozwija działania outsourcingowe. Dzięki temu posiada cenne doświadczenie i zdolność dostosowywania się do dynamicznie zmieniającego się środowiska biznesowego.
Dołączenie MKS Business do PTG jest kolejnym kamieniem milowym w misji firmy, jaką jest budowa silniejszej i bardziej konkurencyjnej gospodarki w Polsce. Przystąpienie do PTG umożliwi współpracę z innymi wiodącymi przedsiębiorstwami i podzielenie się swoją wiedzą. Firma liczy też na budowę platformy wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk z zakresu outsourcingu.
Jak powiedział prezes MKS Business, Waldemar Stępak, przyjęcie do Polskiego Towarzystwa Gospodarczego otwiera nowe możliwości ekspansji spółki.
- Polskie Towarzystwo Gospodarcze to jedna z najaktywniej działających organizacji pracodawców, która największy nacisk kładzie na promowanie polskich firm - mówi Waldemar Stępak. - Dołączenie do PTG umożliwi nam nawiązanie strategicznych relacji biznesowych oraz udział w tworzeniu skutecznych rozwiązań, które przyczynią się do rozwoju całej branży outsourcingowej w Polsce - dodaje.
PTG jest organizacją skupiającą przedsiębiorców i liderów biznesu z różnych sektorów gospodarki. Jednym z jej zadań jest reprezentowanie interesów polskich przedsiębiorców na arenie krajowej i międzynarodowej oraz wspieranie wzrostu i rozwoju polskiej gospodarki.
Transformacja z unijnym dofinansowaniem
Perspektywy globalnego handlu
Sektor przemysłowy wyprodukował prawie 1,2 miliarda złotych długów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.