Komunikaty PR

O kompleksowym podejściu do circular economy

2020-10-07  |  16:15
Biuro prasowe
Kontakt
Piotr Hajdecki
Business Finland

c/o Ambasada Finlandii, ul. Chopina 4/8
00-559 Warszawa
piotr.hajdecki|businessfinland.fi| |piotr.hajdecki|businessfinland.fi
+48508983253
www.businessfinland.fi

(na zdjęciu: Juha Ottman, Ambasador Finlandii w Polsce)

 

Symbioza przemysłowa, współpraca R&D i eco-design – między innymi o tym rozmawiać będą eksperci podczas wydarzenia: „Go holistic! From eco-design, innovative materials to industrial symbiosis and recycling”. Wydarzenie organizują – w dniu 14 października 2020 – Ambasada Finlandii i warszawskie biuro Business Finland.​

 

Udało nam się zaprosić naprawdę wyjątkowych ekspertów, zarówno z Polski jak i z Finlandii, którzy podzielą się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem. Myślę, że to wyjątkowa okazja, by w ciągu dwóch godzin skorzystać z tak dużej dawki wiedzy i inspiracji. Dlatego serdecznie Państwa zapraszam do rejestracji na wydarzenie.” – komentuje Juha Ottman, Ambasador Finlandii w Polsce.

 

​Wyjątkowe grono ekspertów

Podczas środowego wydarzenia wystąpią (w kolejności pojawiania się na scenie):

  • Tim Forslund z Finnish Innovation Fund SITRA,
  • Jussi Manninen, wiceprezes, Technical Research Center of Finland VTT,
  • Paula Eskola, starszy ekspert w Motiva Oy, główny ekspert ds. rozwoju FISS – Finnish Industrial Symbiosis System, 
  • Tanja Virtanen-Leppä, dyrektor Centrum Doskonałości Zrównoważonego Rozwoju, Huhtamäki Group,
  • Prof. Jolanta Kulczycka, Prezes Zarządu Klastra Gospodarki Odpadowej i Recyklingu, Klastra Kluczowego,
  • Natalia Giergiel-Biniek, menedżer w Deloitte CEE Sustainability Practice, 
  • Dariusz Prasek, były dyrektor ds. Operacyjnych Środowiska i Zrównoważonego Rozwoju w EBOR, członek UN Advisory Board on Circular Economy, ekspert w obszarze zrównoważonego rozwoju,
  • Grzegorz Ganczewski z sieci badawczej Łukasiewicz – Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych, warszawskiego oddziału COBRO / Polskiej Izby Odzysku i Recyklingu oraz
  • Henryk Stawicki, design strategist w Change Pilot.

 

Sens ekonomiczny

W kraju wysoko uprzemysłowionym, o profilu takim jak Polska, materiałochłonność gospodarki  jest relatywnie wysoka, dlatego szukanie rozwiązań cyrkularnych ma często nie tylko sens środowiskowy, ale i bezpośredni sens ekonomiczny.” – mówi Piotr Hajdecki z Business Finland. „Wierzymy, że wydarzenie będzie sprzyjać intensyfikacji współpracy w obszarze circular economy, i to zarówno między firmami jak i ośrodkami badawczo-rozwojowymi.” – dodaje Hajdecki.

 

Rejestracja

Wydarzenie odbywa się w ramach Circular Week 2020. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a więcej informacji o programie i rejestracji znaleźć można na stronie: https://hopin.to/events/go-holistic  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Business Finland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.