Łódzki koncept - Ramen Shop by Sushi Kushi skuteczne rozwiązanie na kryzys w zat
AHAVA PR
ul. Mikołaja Kopernika 37/1
90-552 90-552 Łódź
andrzej.sieczkowski|ahavapr.pl| |andrzej.sieczkowski|ahavapr.pl
48 503 838 407
www.ahavapr.pl
Łódzki koncept - Ramen Shop by Sushi Kushi skuteczne rozwiązanie na kryzys w zatrudnieniu
Branża gastronomiczna cały czas mierzy się z problemami kadrowymi. Brakuje rąk do pracy, a sami pracownicy wcześniej podejmujący pracę w restauracjach - przebranżawiają się. Jest to żniwo pandemii, czyli ryzyka utraty pracy w związku z możliwymi lockdownami. Odpowiedzią na ten problem jest otwarcie nowego łódzkiego konceptu – Ramen Shop by Sushi Kushi. Duże zainteresowanie kuchnią azjatycką w połączeniu z modelem biznesowym, do którego nie potrzeba wyspecjalizowanych pracowników, to skuteczna taktyka na obecne czasy.
Do prowadzenia biznesu nie potrzeba także dużych powierzchni lokalowych do wynajmu, co znacznie obniża koszty na start. Dodatkowo otwierane w lutym centrum szkoleniowo-logistyczne przygotowujące produkty do tworzenia dania krok po kroku, usprawnia proces gotowania i zapewnia stały poziom u wszystkich najemców Ramen Shop by Sushi Kushi.
RAMEN SHOP ODPOWIEDZIĄ NA POTRZEBY RYNKU
Restauracje serwujące kuchnię azjatycką cieszą się coraz większą popularnością. W związku z tym sieć franczyzowa – Sushi Kushi, która w zeszłym roku podwoiła swoją sprzedaż, stawia nie tylko na rozwój restauracji stricte oferujących rolki sushi. Ramen Shop by Sushi Kushi, to nowy koncept serwujący pożywne azjatyckie danie na bazie bulionu i makaronu już w lutym otworzy się w Zgierzu.
Jest to odpowiedź na wzrost zainteresowania kuchnią dalekiego wschodu. - Wszystkich miłośników ramenu zapraszamy do składania z zamówień w drugiej połowie lutego – informuje Radosław Szwugier, szef rozwoju franczyzy Sushi Kushi oraz Ramen Shop.
Ramen cały czas jest jednym z najczęściej zamawianych dan przez Polaków. Dodatkowo do jego przygotowania nie trzeba wyspecjalizowanej kadry. Stworzony model restauracji Ramen Shop by Sushi Kushi rozwiązuje problemy pracownicze poprzez zatrudnianie personelu, np. studentów lub osób starszych, które na podstawie przeprowadzonego wcześniej szkolenia, krok po kroku tworzą ramen. Skondensowane, proste przygotowanie receptur oraz świeże, specjalnie przygotowane dla restauracji składniki, to klucz do efektywnej pracy na tym samym, równie wysokim poziomie.
- Należy tutaj wspomnieć, że choć pyszne i pożywne danie, jakim jest ramen, jest tak naprawdę bardzo prosty w przygotowaniu. Gotowe receptury stworzone przez szefa kuchni franczyzy to z kolei bazowanie na paczkowanych produktach przygotowanych na świeżo w naszym nowym centrum - podkreśla Radosław Szwugier. - Stworzony przez nas model restauracji, to można powiedzieć, remedium na dzisiejsze braki kadrowe w gastronomii. Otworzenie takiego punktu to mniejszy wkład finansowy na start, również z powodu tańszych kosztów prowadzenia działałności czy wynajmu lokalu – dodaje.
CENTRUM RAMENOWE
Nowy koncept franczyzowy to rozwiązanie problemów pracowniczych w gastronomii. Jest to możliwe dzięki spełnieniu kilku kryteriów, tj. dopasowane szkolenia dla małej kadry pracowniczej potrzebnej do tworzenia restauracji, opartej na zamówieniach zewnętrznych. Poza tym jest to także minimalizowanie kosztów spowodowanych rosnącą inflacją, jak i kwestiami wynikającymi z zmieniających się opcji podatkowych od nowego roku. - Szkolenia pracownicze do pracy kucharza w Ramen Shop to kurs pięciodniowy, co pozwala na szybkie wdrożenie zasad i start nowego lokalu, który może mieć jedynie 50 m2, a to znacznie obniża koszty jego wynajmu - podkreśla Szwugier.
Centrum, które już w lutym otworzy się w Łodzi będzie przygotowywało składniki ramenowe pod okiem szefa kuchni doświadczonego w prowadzeniu kuchni japonskiej specjalizującej się w daniach ramen. To na bazie jego doświadczenia, jak i receptur konkretne składniki do tworzenia najlepszego ramenu będą dowożone do lokali. - To ekonomiczne i zarazem bardzo nowoczesne rozwiązanie, pozwalające zachować taką samą jakość zamawianego ramenu niezależnie od lokalizacji – dodaje Andrzej Pelc Gonera, prezes franczyzy Ramen Shop by Sushi Kushi.
Poznaj bliżej Sushi Kushi:
Sushi Kushi to sieć franczyzowa sushi barów, oferująca dania kuchni japońskiej na miejscu oraz w dostawie. Pierwszy lokal powstał pod koniec 2012 roku, przy głównej ulicy Łodzi – Piotrkowskiej. Kolejne również otwierały się w Łodzi, ale wkrótce sieć wyszła poza jej granice. Dziś franczyza Sushi Kushi jest obecna w 10 polskich miastach i liczy ponad 30 punktów franczyzowych.
Więcej informacji udziela: Andrzej Sieczkowski +48 503 838 407 andrzej.sieczkowski@ahavapr.pl
![Głos MOOVIN Interiors podczas Forum Rynku Nieruchomości 2024 w Sopocie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1274533482,w_222,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Głos MOOVIN Interiors podczas Forum Rynku Nieruchomości 2024 w Sopocie
![Nierzetelni klienci sprawdzają cierpliwość polskich przedsiębiorstw](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_815997875,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nierzetelni klienci sprawdzają cierpliwość polskich przedsiębiorstw
Środowiska biznesowe apelują do MON o wzmocnienie potencjału obronnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/warszawa6,w_274,_small.jpg)
Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym
O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.
Handel
Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ige-azja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdrowie-ukraincy-foto,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.