Komunikaty PR

Łódzki koncept - Ramen Shop by Sushi Kushi skuteczne rozwiązanie na kryzys w zat

2022-02-04  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Andrzej Sieczkowski
AHAVA PR

ul. Mikołaja Kopernika 37/1
90-552 90-552 Łódź
andrzej.sieczkowski|ahavapr.pl| |andrzej.sieczkowski|ahavapr.pl
48 503 838 407
www.ahavapr.pl

Łódzki koncept - Ramen Shop by Sushi Kushi skuteczne rozwiązanie na kryzys w zatrudnieniu

Branża gastronomiczna cały czas mierzy się z problemami kadrowymi. Brakuje rąk do pracy, a sami pracownicy wcześniej podejmujący pracę w restauracjach - przebranżawiają się. Jest to żniwo pandemii, czyli ryzyka utraty pracy w związku z możliwymi lockdownami. Odpowiedzią na ten problem jest otwarcie nowego łódzkiego konceptu – Ramen Shop by Sushi Kushi. Duże zainteresowanie kuchnią azjatycką w połączeniu z modelem biznesowym, do którego nie potrzeba wyspecjalizowanych pracowników, to skuteczna taktyka na obecne czasy.

Do prowadzenia biznesu nie potrzeba także dużych powierzchni lokalowych do wynajmu, co znacznie obniża koszty na start. Dodatkowo otwierane w lutym centrum szkoleniowo-logistyczne przygotowujące produkty do tworzenia dania krok po kroku, usprawnia proces gotowania i zapewnia stały poziom u wszystkich najemców Ramen Shop by Sushi Kushi.

RAMEN SHOP ODPOWIEDZIĄ NA POTRZEBY RYNKU

Restauracje serwujące kuchnię azjatycką cieszą się coraz większą popularnością. W związku z tym sieć franczyzowa – Sushi Kushi, która w zeszłym roku podwoiła swoją sprzedaż, stawia nie tylko na rozwój restauracji stricte oferujących rolki sushi. Ramen Shop by Sushi Kushi, to nowy koncept serwujący pożywne azjatyckie danie na bazie bulionu i makaronu już w lutym otworzy się w Zgierzu.

Jest to odpowiedź na wzrost zainteresowania kuchnią dalekiego wschodu. - Wszystkich miłośników ramenu zapraszamy do składania z zamówień w drugiej połowie lutego – informuje Radosław Szwugier, szef rozwoju franczyzy Sushi Kushi oraz Ramen Shop.

Ramen cały czas jest jednym z najczęściej zamawianych dan przez Polaków. Dodatkowo do jego przygotowania nie trzeba wyspecjalizowanej kadry. Stworzony model restauracji Ramen Shop by Sushi Kushi rozwiązuje problemy pracownicze poprzez zatrudnianie personelu, np. studentów lub osób starszych, które na podstawie przeprowadzonego wcześniej szkolenia, krok po kroku tworzą ramen. Skondensowane, proste przygotowanie receptur oraz świeże, specjalnie przygotowane dla restauracji składniki, to klucz do efektywnej pracy na tym samym, równie wysokim poziomie.

- Należy tutaj wspomnieć, że choć pyszne i pożywne danie, jakim jest ramen, jest tak naprawdę bardzo prosty w przygotowaniu. Gotowe receptury stworzone przez szefa kuchni franczyzy to z kolei bazowanie na paczkowanych produktach przygotowanych na świeżo w naszym nowym centrum - podkreśla Radosław Szwugier. - Stworzony przez nas model restauracji, to można powiedzieć, remedium na dzisiejsze braki kadrowe w gastronomii. Otworzenie takiego punktu to mniejszy wkład finansowy na start, również z powodu tańszych kosztów prowadzenia działałności czy wynajmu lokalu – dodaje.

 

CENTRUM RAMENOWE

Nowy koncept franczyzowy to rozwiązanie problemów pracowniczych w gastronomii. Jest to możliwe dzięki spełnieniu kilku kryteriów, tj. dopasowane szkolenia dla małej kadry pracowniczej potrzebnej do tworzenia restauracji, opartej na zamówieniach zewnętrznych. Poza tym jest to także minimalizowanie kosztów spowodowanych rosnącą inflacją, jak i kwestiami wynikającymi z zmieniających się opcji podatkowych od nowego roku. - Szkolenia pracownicze do pracy kucharza w Ramen Shop to kurs pięciodniowy, co pozwala na szybkie wdrożenie zasad i start nowego lokalu, który może mieć jedynie 50 m2, a to znacznie obniża koszty jego wynajmu - podkreśla Szwugier.

Centrum, które już w lutym otworzy się w Łodzi będzie przygotowywało składniki ramenowe pod okiem szefa kuchni doświadczonego w prowadzeniu kuchni japonskiej specjalizującej się w daniach ramen. To na bazie jego doświadczenia, jak i receptur konkretne składniki do tworzenia najlepszego ramenu będą dowożone do lokali. - To ekonomiczne i zarazem bardzo nowoczesne rozwiązanie, pozwalające zachować taką samą jakość zamawianego ramenu niezależnie od lokalizacji – dodaje Andrzej Pelc Gonera, prezes franczyzy Ramen Shop by Sushi Kushi.

Poznaj bliżej Sushi Kushi:

Sushi Kushi to sieć franczyzowa sushi barów, oferująca dania kuchni japońskiej na miejscu oraz w dostawie. Pierwszy lokal powstał pod koniec 2012 roku, przy głównej ulicy Łodzi – Piotrkowskiej. Kolejne również otwierały się w Łodzi, ale wkrótce sieć wyszła poza jej granice. Dziś franczyza Sushi Kushi jest obecna w 10 polskich miastach i liczy ponad 30 punktów franczyzowych.

Więcej informacji udziela: Andrzej Sieczkowski +48 503 838 407 andrzej.sieczkowski@ahavapr.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: AHAVA PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.