Komunikaty PR

Olivia Prize 2021 czas start!

2022-01-25  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Olivia Prize 2021 – rusza nabór wniosków do drugiej edycji nagród organizowanych przez Olivia Centre w Gdańsku

Zdjęcia https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84ifxk_zLECzsr2NfahQ?e=g0v4co

Nagrody Olivia Prize przyznane zostaną w trzech kategoriach: Olivia Business, Olivia Pro Bono oraz Olivia Eco, a zwycięzcy wyłonieni zostaną spośród Rezydentów Olivii. Przyznany zostanie także laur specjalny Olivia Impact, dla tego projektu, który w ocenie jury oddziałuje najbardziej na otoczenie, w ramach swojej kategorii. Celem inicjatywy jest wyróżnienie najważniejszych projektów realizowanych przez firmy z Olivii. W ubiegłym roku zgłoszonych zostało aż 46 wniosków, a nagrodzone zostały firmy p-beep, za innowacyjny system komunikacji w utrudnionych warunkach pracy, oraz EPAM Systems, za oddolną inicjatywę pracowników, którzy jako wolontariusze wykonali i dostarczyli pomorskim szpitalom środki bezpieczeństwa osobistego, w tym osłony na twarz wykonane przy wykorzystaniu techniki druku 3D. Główna nagroda przypadła polskiej firmie VTS Group, w ramach uznania flagowego produktu central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Znajdują one odbiorców na całym świecie, a o ich jakości może świadczyć fakt, że aż 17 państw zdecydowało się je wykorzystać w swoich pawilonach w czasie dobiegającej końca wystawy EXPO 2020 w Dubaju. 

 

W ubiegłym roku byliśmy pod olbrzymim wrażeniem jak wiele ważnych i pożytecznych projektów zostało zrealizowanych przez naszych Rezydentów w 2020 roku. – mówi Bogusław Wieczorek z Olivia Business Centre. Wśród zgłoszeń były działania z zakresu ekologii, ochrony zwierząt czy wsparcia organizacji charytatywnych. To one zdecydowanie dominowały ilościowo w ubiegłorocznej edycji Olivia PrizeAle szczególne uznanie należy się także projektom biznesowym, które były prowadzone często na przekór trudnej i dynamicznie zmieniającej się sytuacji na światowych rynkach. Zakres tematyczny i skala przedsięwzięć zgłoszonych po tak trudnym 2020 roku, sprawiają, że z optymizmem i niecierpliwością czekamy na podsumowanie inicjatyw z 2021 roku. Co ważne, w skład jury wchodzą przedstawiciele firm z Olivii, więc każda nagroda poza wymiarem materialnym, staje się szczególnie cenna jako uznanie ze strony społeczności biznesowej. – dodaje Bogusław Wieczorek.

 

W tym roku Olivia wprowadza dodatkową kategorię Olivia Eco, która przyznana będzie w partnerstwie z organizacją United Nations Global Compact. UNGC została założona w 2000 roku i obecnie jest największą korporacyjną inicjatywą zrównoważonego rozwoju na świecie, obejmującą ponad 12000 firm oraz 3000 sygnatariuszy spoza biznesu w ponad 160 krajach. Już w ubiegłym roku znaczna część zgłoszeń dotyczyła społecznych i ekologicznych projektów, jakie w ciągu 2020 roku zrealizowali nasi Rezydenci. Bardzo liczymy, że współpraca z UNGC jako partnerem nagrody dodatkowo przyczyni się do promocji takich działań. Równocześnie z dużą satysfakcją odbieramy chęć zaangażowania się tak znaczącej instytucji w organizowany przez nas projekt, mający na celu wyróżnienie wartościowych inicjatyw naszych Rezydentów. – podsumowuje Bogusław Wieczorek.

 

Zgłoszenia przyjmowane są do 28 lutego 2022 roku, a ogłoszenie wyników nastąpi w połowie marca. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie 

https://www.oliviacentre.com/aktualnosci/startuje-2-edycja-olivii-prize/

 

____________________

Olivia Business Centre w Gdańsku to największe i najnowocześniejsze centrum biurowo-biznesowe w aglomeracji trójmiejskiej. Jego docelowa wielkość znacznie przekroczy 200 000 mkw., a już obecnie wynosi 175 000 m kw., co uczyniło Olivię Business Centre największym projektem biurowym w Polsce. Projekt architektoniczny zespołu budynków oraz Olivia Gate powstał w pracowni Konior&Partners. Projektantem wszystkich budynków jest pracownia BJK Architekci. Najwięksi rezydenci Olivii to Amazon, Arrow, Bayer, Deloitte, Energa, EPAM, Fujifilm, Nordea, PwC, Ricoh, Sii, Staples, ThyssenKrupp. 

Wiosną 2021 r. Olivia Business Centre poddana została najbardziej restrykcyjnej analizie prowadzonej przez ekspertów z International Well Building Institute (IWBI) z Nowego Yorku. Sprawdzane było bezpieczeństwo użytkowników budynków, a także rozwiązania podnoszące jakość życia na terenie centrum biznesowego, również w kontekście trwającej pandemii.  Olivia otrzymała maksymalną ocenę 25 na 25 punktów. Wynik ten zdobyła w 22 podstawowych kategoriach oraz w 3 nowych, związanych z wdrożonymi na jej terenie innowacjami. Jest to pierwszy taki wynik na świecie, co potwierdza, że gdańskie budynki należą do ścisłej światowej czołówki biznesowej.

Olivia Business Centre to równocześnie znacznie więcej niż budynki. W ciągu roku odbywa się tutaj kilkaset wydarzeń biznesowych, edukacyjnych, kulturalnych i sportowych. Na terenie centrum biurowego wykreowane zostało unikalne połączenie usług i udogodnień dla najemców i gości, które tworzy osiem restauracji, 4 kawiarnie, profesjonalne dwupiętrowe centrum fitness, żłobek i przedszkole dla 100 dzieci, szkołę podstawową, liceum, akademię IT, centrum medyczne, gabinet dentystyczny, aptekę, 5 punktów obsługi klienta banków i 5 centrów konferencyjnych, O4 – jeden z największych coworkingów w Polsce, ale równocześnie rozległe patio wypełnione roślinnością, fontannami i miejscami wypoczynku. 

 

W lipcu 2019 roku na 32, 33 i 34 piętrze Olivii Star, najwyższego budynku Polski północnej uruchomiony został projekt, stanowiący unikalną, dodatkową ofertę przyciągającą do Olivii Business Centre gości z całego świata. Na 32 piętrze otwarta została ogólnodostępna kondygnacja widokowa, umożliwiająca widok 360 st. na całe Trójmiasto. Oferuje nie tylko zachwycającą panoramę na Zatokę Gdańską, Trójmiejski Park Krajobrazowy i gdyńskie wybrzeże klifowe, ale także oryginalnie zaprojektowane wnętrza, punkty gastronomiczne i rekreacyjne. Na 33 piętrze budynku znajdują się dwie prestiżowe restauracje: Arco i Treinta y Tres, prowadzone przez Paco Péreza, jednego z najbardziej utytułowanych szefów kuchni na świecie. Natomiast na 34 kondygnacji, na wysokości blisko 160 metrów nad ziemią, utworzono położone najwyżej w Polsce multifunkcjonalne centrum konferencyjne. Olivia oferuje ponad 1600 miejsc parkingowych, szereg punktów do ładowania samochodów elektrycznych, punkty do przechowywania i ładowania hulajnóg elektrycznych, kilkaset stojaków rowerowych oraz duże szatnie z prysznicami dla rowerzystów w każdym z 8 budynków.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.