Komunikaty PR

Olivia Prize 2021 czas start!

2022-01-25  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Olivia Prize 2021 – rusza nabór wniosków do drugiej edycji nagród organizowanych przez Olivia Centre w Gdańsku

Zdjęcia https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84ifxk_zLECzsr2NfahQ?e=g0v4co

Nagrody Olivia Prize przyznane zostaną w trzech kategoriach: Olivia Business, Olivia Pro Bono oraz Olivia Eco, a zwycięzcy wyłonieni zostaną spośród Rezydentów Olivii. Przyznany zostanie także laur specjalny Olivia Impact, dla tego projektu, który w ocenie jury oddziałuje najbardziej na otoczenie, w ramach swojej kategorii. Celem inicjatywy jest wyróżnienie najważniejszych projektów realizowanych przez firmy z Olivii. W ubiegłym roku zgłoszonych zostało aż 46 wniosków, a nagrodzone zostały firmy p-beep, za innowacyjny system komunikacji w utrudnionych warunkach pracy, oraz EPAM Systems, za oddolną inicjatywę pracowników, którzy jako wolontariusze wykonali i dostarczyli pomorskim szpitalom środki bezpieczeństwa osobistego, w tym osłony na twarz wykonane przy wykorzystaniu techniki druku 3D. Główna nagroda przypadła polskiej firmie VTS Group, w ramach uznania flagowego produktu central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Znajdują one odbiorców na całym świecie, a o ich jakości może świadczyć fakt, że aż 17 państw zdecydowało się je wykorzystać w swoich pawilonach w czasie dobiegającej końca wystawy EXPO 2020 w Dubaju. 

 

W ubiegłym roku byliśmy pod olbrzymim wrażeniem jak wiele ważnych i pożytecznych projektów zostało zrealizowanych przez naszych Rezydentów w 2020 roku. – mówi Bogusław Wieczorek z Olivia Business Centre. Wśród zgłoszeń były działania z zakresu ekologii, ochrony zwierząt czy wsparcia organizacji charytatywnych. To one zdecydowanie dominowały ilościowo w ubiegłorocznej edycji Olivia PrizeAle szczególne uznanie należy się także projektom biznesowym, które były prowadzone często na przekór trudnej i dynamicznie zmieniającej się sytuacji na światowych rynkach. Zakres tematyczny i skala przedsięwzięć zgłoszonych po tak trudnym 2020 roku, sprawiają, że z optymizmem i niecierpliwością czekamy na podsumowanie inicjatyw z 2021 roku. Co ważne, w skład jury wchodzą przedstawiciele firm z Olivii, więc każda nagroda poza wymiarem materialnym, staje się szczególnie cenna jako uznanie ze strony społeczności biznesowej. – dodaje Bogusław Wieczorek.

 

W tym roku Olivia wprowadza dodatkową kategorię Olivia Eco, która przyznana będzie w partnerstwie z organizacją United Nations Global Compact. UNGC została założona w 2000 roku i obecnie jest największą korporacyjną inicjatywą zrównoważonego rozwoju na świecie, obejmującą ponad 12000 firm oraz 3000 sygnatariuszy spoza biznesu w ponad 160 krajach. Już w ubiegłym roku znaczna część zgłoszeń dotyczyła społecznych i ekologicznych projektów, jakie w ciągu 2020 roku zrealizowali nasi Rezydenci. Bardzo liczymy, że współpraca z UNGC jako partnerem nagrody dodatkowo przyczyni się do promocji takich działań. Równocześnie z dużą satysfakcją odbieramy chęć zaangażowania się tak znaczącej instytucji w organizowany przez nas projekt, mający na celu wyróżnienie wartościowych inicjatyw naszych Rezydentów. – podsumowuje Bogusław Wieczorek.

 

Zgłoszenia przyjmowane są do 28 lutego 2022 roku, a ogłoszenie wyników nastąpi w połowie marca. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie 

https://www.oliviacentre.com/aktualnosci/startuje-2-edycja-olivii-prize/

 

____________________

Olivia Business Centre w Gdańsku to największe i najnowocześniejsze centrum biurowo-biznesowe w aglomeracji trójmiejskiej. Jego docelowa wielkość znacznie przekroczy 200 000 mkw., a już obecnie wynosi 175 000 m kw., co uczyniło Olivię Business Centre największym projektem biurowym w Polsce. Projekt architektoniczny zespołu budynków oraz Olivia Gate powstał w pracowni Konior&Partners. Projektantem wszystkich budynków jest pracownia BJK Architekci. Najwięksi rezydenci Olivii to Amazon, Arrow, Bayer, Deloitte, Energa, EPAM, Fujifilm, Nordea, PwC, Ricoh, Sii, Staples, ThyssenKrupp. 

Wiosną 2021 r. Olivia Business Centre poddana została najbardziej restrykcyjnej analizie prowadzonej przez ekspertów z International Well Building Institute (IWBI) z Nowego Yorku. Sprawdzane było bezpieczeństwo użytkowników budynków, a także rozwiązania podnoszące jakość życia na terenie centrum biznesowego, również w kontekście trwającej pandemii.  Olivia otrzymała maksymalną ocenę 25 na 25 punktów. Wynik ten zdobyła w 22 podstawowych kategoriach oraz w 3 nowych, związanych z wdrożonymi na jej terenie innowacjami. Jest to pierwszy taki wynik na świecie, co potwierdza, że gdańskie budynki należą do ścisłej światowej czołówki biznesowej.

Olivia Business Centre to równocześnie znacznie więcej niż budynki. W ciągu roku odbywa się tutaj kilkaset wydarzeń biznesowych, edukacyjnych, kulturalnych i sportowych. Na terenie centrum biurowego wykreowane zostało unikalne połączenie usług i udogodnień dla najemców i gości, które tworzy osiem restauracji, 4 kawiarnie, profesjonalne dwupiętrowe centrum fitness, żłobek i przedszkole dla 100 dzieci, szkołę podstawową, liceum, akademię IT, centrum medyczne, gabinet dentystyczny, aptekę, 5 punktów obsługi klienta banków i 5 centrów konferencyjnych, O4 – jeden z największych coworkingów w Polsce, ale równocześnie rozległe patio wypełnione roślinnością, fontannami i miejscami wypoczynku. 

 

W lipcu 2019 roku na 32, 33 i 34 piętrze Olivii Star, najwyższego budynku Polski północnej uruchomiony został projekt, stanowiący unikalną, dodatkową ofertę przyciągającą do Olivii Business Centre gości z całego świata. Na 32 piętrze otwarta została ogólnodostępna kondygnacja widokowa, umożliwiająca widok 360 st. na całe Trójmiasto. Oferuje nie tylko zachwycającą panoramę na Zatokę Gdańską, Trójmiejski Park Krajobrazowy i gdyńskie wybrzeże klifowe, ale także oryginalnie zaprojektowane wnętrza, punkty gastronomiczne i rekreacyjne. Na 33 piętrze budynku znajdują się dwie prestiżowe restauracje: Arco i Treinta y Tres, prowadzone przez Paco Péreza, jednego z najbardziej utytułowanych szefów kuchni na świecie. Natomiast na 34 kondygnacji, na wysokości blisko 160 metrów nad ziemią, utworzono położone najwyżej w Polsce multifunkcjonalne centrum konferencyjne. Olivia oferuje ponad 1600 miejsc parkingowych, szereg punktów do ładowania samochodów elektrycznych, punkty do przechowywania i ładowania hulajnóg elektrycznych, kilkaset stojaków rowerowych oraz duże szatnie z prysznicami dla rowerzystów w każdym z 8 budynków.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki Biuro prasowe
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w
Gospodarka Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
2024-12-28 | 13:00

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

W grudniu odbyła się prezentacja polskich priorytetów cyfrowych na czas prezydencji z udziałem wicepremiera i ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego, wiceministra cyfryzacji
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.