Poland Fintech na targach w Amsterdamie

Podczas rozpoczynających się dziś w Amsterdamie największych światowych targów branży fintech - Money 20/20 w ramach grupy Poland Fintech zaprezentują się polskie firmy. Wydarzenie to co roku przyciąga zarówno globalnych liderów finansowych, jak i innowacyjne startupy.
W ramach Poland Fintech do Amsterdamu pojechali m.in.: Currency One, Infinite IT Solutions, Hotailors, Booste i Planet Plus. Firmy te oferują szeroki wachlarz rozwiązań płatniczych, wymianę walut, rozwiązania cashback, finansowanie e-commerce, innowacyjną organizację podróży służbowych, a także kompleksowe portfolio rozwiązań IT dla biznesu.
Polskie fintechy są w czołówce innowatorów światowych jeśli chodzi o startupy finansowe. Marki skupione wokół Poland Fintech, to firmy, które wskazują kierunki rozwoju i tworzą przyszłość branży finansów i technologii IT w biznesie nie tylko w Europie, ale także i na świecie.
To już kolejny rok kiedy Polacy prezentują się na Money 20/20. Na tym najważniejszym wydarzeniu w branży finansów i płatności, przedstawiciele znanych firm i innowatorzy z całego świata są inspiracją do wprowadzania zmian w przyszłości pieniądza. Szacuje się, że na tegoroczną konferencję przybędzie ponad 4 tys. osób, z 1,5 tys. firm z całego świata.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.