Komunikaty PR

Ponad milion sprzedanych rolek - Sushi Kushi idzie po rekord

2021-12-28  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Andrzej Sieczkowski
AHAVA PR

ul. Mikołaja Kopernika 37/1
90-552 90-552 Łódź
andrzej.sieczkowski|ahavapr.pl| |andrzej.sieczkowski|ahavapr.pl
48 503 838 407
www.ahavapr.pl

Ponad milion sprzedanych rolek Sushi Kushi idzie po rekord

Sieć restauracji franczyzowych Sushi Kushi rośnie w siłę. W 2021 roku podpisali 11 umów na nowe restauracje. Co więcej - sprzedaż w roku obecnym wzrosła aż o 100 procent w porównaniu do poprzedniego okresu, na który pandemia miała niemały wpływ, jeśli chodzi o rangę tego japońskiego przysmaku. Coraz więcej klientów swoje wybory opiera także na wege propozycjach, których popularność wzrosła trzykrotnie a sami sushi masterzy jeszcze w grudniu wykonają... 1,5-milionową rolkę w tym roku!

Polacy stawiają na sushi

Coraz więcej Polaków wybiera sushi na posiłek. Jest to idealne danie na szybki lunch czy obiad, a nawet na kolację. Sushi to znakomity wybór również na imprezy organizowane w domowym zaciszu. Warto dodać, że szybkość robienia sushi nie oznacza, że jest to wybór niezdrowy czy zbliżony do grupy fast-food'ów. Sushi, zwłaszcza to bazujące na surowych rybach odżywia organizm w mikroskładniki, dbając m.in. o prawidłowe ciśnienie, zapotrzebowanie na witaminę D, a także wspomaganie układu immunologicznego. Poprzedni rok, typowo pandemiczny był okresem, w którym sushi zyskało sporą popularność. Punkty franczyzowe Sushi Kushi odnotowały wtedy sprzedaż z 40-procentowym pikiem w górę.

A jak plasuje się sprzedaż w 2021 roku? Okazuje się, że... sieć podwoiła zamówienia z 2020 roku. - Jeszcze w grudniu któryś z naszych sushi masterów wykona 1,5-milionową rolkę sushi — mówi Radosław Szwugier, szef rozwoju franczyzy marki Sushi Kushi. – Nie można jednak zapominać o rosnących w siłę fanach ramenu – japońskiej zupy na bazie bulionu i warzyw, której w tym roku sprzedało się ponad 110 tysięcy porcji. To pokazuje, że doskonale wykorzystaliśmy moment, przewidzieliśmy trendy rynkowe i konsumenckie — dodaje.

Wegetarianizm jest w modzie

Według badania “Kukuła Healthy Food 2021” aż 40 procent Polaków zmieniła nawyki żywieniowe na zdrowsze w ciągu ostatnich 12 miesięcy a co 10 Polak jest wegetarianinem. Co więcej - inny raport, “Wegetarianie i Mięsożercy Pod Lupą” wskazuje, że co piąty mieszkaniec dużego miasta wybiera dania bezmięsne, a najwięcej, bo ponad 25 procent takich respondentów skupionych jest we Wrocławiu. Nie powinien dziwić więc fakt, że wzrost sprzedaży wege rolek w punktach Sushi Kushi znacząco wzrosła w porównaniu do poprzedniego roku. - Trzykrotnie więcej naszych

klientów wybrała w tym roku wegetariańskie rolki, zdecydowanie widzimy ten wznoszący trend. Dbamy o to, aby wege smakosze mieli u nas sporą różnorodność wyboru — podkreśla Szwugier.

Wzrost obrotów Sushi Kushi i rozwój sieci

W 2021 roku sieć franczyzowa Sushi Kushi powiększyła się o jedenaście nowych punktów. Wybory kulinarne Polaków, którzy coraz częściej stawiają na sushi zdecydowanie widać w zainteresowaniu systemem franczyzowym sieci. - Tworzenie własnych susharni w oparciu o bezpieczne podstawy, jakie oferuje franczyza Sushi Kushi to zapewnienie intratnego biznesu nawet w obliczu potencjalnych lockdownów. Ponad 80 procent naszych klientów zamawia jedzenie w systemie delivery lub z opcją odbioru własnego. Każdy dostawca średnio pokonuje 100 km dziennie. Licząc wszystkich kierowców w sieci rocznie w Sushi Kushi przejechaliśmy ponad 2 mln km – czyli dolecieliśmy prawie 3 razy na księżyc i z powrotem — dodaje.

Poznaj bliżej Sushi Kushi:

Sushi Kushi to sieć franczyzowa sushi barów, oferująca dania kuchni japońskiej na miejscu oraz w dostawie. Pierwszy lokal powstał pod koniec 2012 roku, przy głównej ulicy Łodzi – Piotrkowskiej. Kolejne również otwierały się w Łodzi, ale wkrótce sieć wyszła poza jej granice. Dziś franczyza Sushi Kushi jest obecna w 10 polskich miastach i liczy ponad 30 punktów franczyzowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: AHAVA PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki Biuro prasowe
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w
Gospodarka Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
2024-12-28 | 13:00

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

W grudniu odbyła się prezentacja polskich priorytetów cyfrowych na czas prezydencji z udziałem wicepremiera i ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego, wiceministra cyfryzacji
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.