Ponad milion sprzedanych rolek - Sushi Kushi idzie po rekord
AHAVA PR
ul. Mikołaja Kopernika 37/1
90-552 90-552 Łódź
andrzej.sieczkowski|ahavapr.pl| |andrzej.sieczkowski|ahavapr.pl
48 503 838 407
www.ahavapr.pl
Ponad milion sprzedanych rolek – Sushi Kushi idzie po rekord
Sieć restauracji franczyzowych Sushi Kushi rośnie w siłę. W 2021 roku podpisali 11 umów na nowe restauracje. Co więcej - sprzedaż w roku obecnym wzrosła aż o 100 procent w porównaniu do poprzedniego okresu, na który pandemia miała niemały wpływ, jeśli chodzi o rangę tego japońskiego przysmaku. Coraz więcej klientów swoje wybory opiera także na wege propozycjach, których popularność wzrosła trzykrotnie a sami sushi masterzy jeszcze w grudniu wykonają... 1,5-milionową rolkę w tym roku!
Polacy stawiają na sushi
Coraz więcej Polaków wybiera sushi na posiłek. Jest to idealne danie na szybki lunch czy obiad, a nawet na kolację. Sushi to znakomity wybór również na imprezy organizowane w domowym zaciszu. Warto dodać, że szybkość robienia sushi nie oznacza, że jest to wybór niezdrowy czy zbliżony do grupy fast-food'ów. Sushi, zwłaszcza to bazujące na surowych rybach odżywia organizm w mikroskładniki, dbając m.in. o prawidłowe ciśnienie, zapotrzebowanie na witaminę D, a także wspomaganie układu immunologicznego. Poprzedni rok, typowo pandemiczny był okresem, w którym sushi zyskało sporą popularność. Punkty franczyzowe Sushi Kushi odnotowały wtedy sprzedaż z 40-procentowym pikiem w górę.
A jak plasuje się sprzedaż w 2021 roku? Okazuje się, że... sieć podwoiła zamówienia z 2020 roku. - Jeszcze w grudniu któryś z naszych sushi masterów wykona 1,5-milionową rolkę sushi — mówi Radosław Szwugier, szef rozwoju franczyzy marki Sushi Kushi. – Nie można jednak zapominać o rosnących w siłę fanach ramenu – japońskiej zupy na bazie bulionu i warzyw, której w tym roku sprzedało się ponad 110 tysięcy porcji. To pokazuje, że doskonale wykorzystaliśmy moment, przewidzieliśmy trendy rynkowe i konsumenckie — dodaje.
Wegetarianizm jest w modzie
Według badania “Kukuła Healthy Food 2021” aż 40 procent Polaków zmieniła nawyki żywieniowe na zdrowsze w ciągu ostatnich 12 miesięcy a co 10 Polak jest wegetarianinem. Co więcej - inny raport, “Wegetarianie i Mięsożercy Pod Lupą” wskazuje, że co piąty mieszkaniec dużego miasta wybiera dania bezmięsne, a najwięcej, bo ponad 25 procent takich respondentów skupionych jest we Wrocławiu. Nie powinien dziwić więc fakt, że wzrost sprzedaży wege rolek w punktach Sushi Kushi znacząco wzrosła w porównaniu do poprzedniego roku. - Trzykrotnie więcej naszych
klientów wybrała w tym roku wegetariańskie rolki, zdecydowanie widzimy ten wznoszący trend. Dbamy o to, aby wege smakosze mieli u nas sporą różnorodność wyboru — podkreśla Szwugier.
Wzrost obrotów Sushi Kushi i rozwój sieci
W 2021 roku sieć franczyzowa Sushi Kushi powiększyła się o jedenaście nowych punktów. Wybory kulinarne Polaków, którzy coraz częściej stawiają na sushi zdecydowanie widać w zainteresowaniu systemem franczyzowym sieci. - Tworzenie własnych susharni w oparciu o bezpieczne podstawy, jakie oferuje franczyza Sushi Kushi to zapewnienie intratnego biznesu nawet w obliczu potencjalnych lockdownów. Ponad 80 procent naszych klientów zamawia jedzenie w systemie delivery lub z opcją odbioru własnego. Każdy dostawca średnio pokonuje 100 km dziennie. Licząc wszystkich kierowców w sieci rocznie w Sushi Kushi przejechaliśmy ponad 2 mln km – czyli dolecieliśmy prawie 3 razy na księżyc i z powrotem — dodaje.
Poznaj bliżej Sushi Kushi:
Sushi Kushi to sieć franczyzowa sushi barów, oferująca dania kuchni japońskiej na miejscu oraz w dostawie. Pierwszy lokal powstał pod koniec 2012 roku, przy głównej ulicy Łodzi – Piotrkowskiej. Kolejne również otwierały się w Łodzi, ale wkrótce sieć wyszła poza jej granice. Dziś franczyza Sushi Kushi jest obecna w 10 polskich miastach i liczy ponad 30 punktów franczyzowych.

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.