Ponad milion sprzedanych rolek - Sushi Kushi idzie po rekord
AHAVA PR
ul. Mikołaja Kopernika 37/1
90-552 90-552 Łódź
andrzej.sieczkowski|ahavapr.pl| |andrzej.sieczkowski|ahavapr.pl
48 503 838 407
www.ahavapr.pl
Ponad milion sprzedanych rolek – Sushi Kushi idzie po rekord
Sieć restauracji franczyzowych Sushi Kushi rośnie w siłę. W 2021 roku podpisali 11 umów na nowe restauracje. Co więcej - sprzedaż w roku obecnym wzrosła aż o 100 procent w porównaniu do poprzedniego okresu, na który pandemia miała niemały wpływ, jeśli chodzi o rangę tego japońskiego przysmaku. Coraz więcej klientów swoje wybory opiera także na wege propozycjach, których popularność wzrosła trzykrotnie a sami sushi masterzy jeszcze w grudniu wykonają... 1,5-milionową rolkę w tym roku!
Polacy stawiają na sushi
Coraz więcej Polaków wybiera sushi na posiłek. Jest to idealne danie na szybki lunch czy obiad, a nawet na kolację. Sushi to znakomity wybór również na imprezy organizowane w domowym zaciszu. Warto dodać, że szybkość robienia sushi nie oznacza, że jest to wybór niezdrowy czy zbliżony do grupy fast-food'ów. Sushi, zwłaszcza to bazujące na surowych rybach odżywia organizm w mikroskładniki, dbając m.in. o prawidłowe ciśnienie, zapotrzebowanie na witaminę D, a także wspomaganie układu immunologicznego. Poprzedni rok, typowo pandemiczny był okresem, w którym sushi zyskało sporą popularność. Punkty franczyzowe Sushi Kushi odnotowały wtedy sprzedaż z 40-procentowym pikiem w górę.
A jak plasuje się sprzedaż w 2021 roku? Okazuje się, że... sieć podwoiła zamówienia z 2020 roku. - Jeszcze w grudniu któryś z naszych sushi masterów wykona 1,5-milionową rolkę sushi — mówi Radosław Szwugier, szef rozwoju franczyzy marki Sushi Kushi. – Nie można jednak zapominać o rosnących w siłę fanach ramenu – japońskiej zupy na bazie bulionu i warzyw, której w tym roku sprzedało się ponad 110 tysięcy porcji. To pokazuje, że doskonale wykorzystaliśmy moment, przewidzieliśmy trendy rynkowe i konsumenckie — dodaje.
Wegetarianizm jest w modzie
Według badania “Kukuła Healthy Food 2021” aż 40 procent Polaków zmieniła nawyki żywieniowe na zdrowsze w ciągu ostatnich 12 miesięcy a co 10 Polak jest wegetarianinem. Co więcej - inny raport, “Wegetarianie i Mięsożercy Pod Lupą” wskazuje, że co piąty mieszkaniec dużego miasta wybiera dania bezmięsne, a najwięcej, bo ponad 25 procent takich respondentów skupionych jest we Wrocławiu. Nie powinien dziwić więc fakt, że wzrost sprzedaży wege rolek w punktach Sushi Kushi znacząco wzrosła w porównaniu do poprzedniego roku. - Trzykrotnie więcej naszych
klientów wybrała w tym roku wegetariańskie rolki, zdecydowanie widzimy ten wznoszący trend. Dbamy o to, aby wege smakosze mieli u nas sporą różnorodność wyboru — podkreśla Szwugier.
Wzrost obrotów Sushi Kushi i rozwój sieci
W 2021 roku sieć franczyzowa Sushi Kushi powiększyła się o jedenaście nowych punktów. Wybory kulinarne Polaków, którzy coraz częściej stawiają na sushi zdecydowanie widać w zainteresowaniu systemem franczyzowym sieci. - Tworzenie własnych susharni w oparciu o bezpieczne podstawy, jakie oferuje franczyza Sushi Kushi to zapewnienie intratnego biznesu nawet w obliczu potencjalnych lockdownów. Ponad 80 procent naszych klientów zamawia jedzenie w systemie delivery lub z opcją odbioru własnego. Każdy dostawca średnio pokonuje 100 km dziennie. Licząc wszystkich kierowców w sieci rocznie w Sushi Kushi przejechaliśmy ponad 2 mln km – czyli dolecieliśmy prawie 3 razy na księżyc i z powrotem — dodaje.
Poznaj bliżej Sushi Kushi:
Sushi Kushi to sieć franczyzowa sushi barów, oferująca dania kuchni japońskiej na miejscu oraz w dostawie. Pierwszy lokal powstał pod koniec 2012 roku, przy głównej ulicy Łodzi – Piotrkowskiej. Kolejne również otwierały się w Łodzi, ale wkrótce sieć wyszła poza jej granice. Dziś franczyza Sushi Kushi jest obecna w 10 polskich miastach i liczy ponad 30 punktów franczyzowych.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.