Komunikaty PR

Powrót do normalności - Promotech na targach Euroblech 2022

2022-12-26  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl

Krok w kierunku normalności - tak o udziale w tegorocznych targach Euroblech w Hanowerze mówią przedstawiciele białostockiego Promotechu. Po czterech latach przerwy spółka pokazała tam swoje innowacyjne narzędzia i automaty spawalnicze

 - Wszyscy zastanawiali się, na ile udany będzie powrót wystawców i gości na tę bardzo ważną dla branży metalowej imprezę targową – opowiada Bohdan Zaleski, wiceprezes ds. handlu Promotechu. - Po targach możemy spokojnie powiedzieć, że – mimo, iż były one znacząco mniejsze – to były jeszcze bardziej udane niż te poprzednie i bardzo potrzebne.  

To targi ważne głównie dla najmłodszej spółki-córki białostockiego producenta – Promotech Deutschland, która liczy na zwiększenie swojej sprzedaży na rynkach niemieckojęzycznych – Niemiec, Austrii i Szwajcarii.

Firma pokazała w Hanowerze swoje wiertarki magnetyczne (debiutujące na rynku niemieckim), a także najnowsze urządzenia do lekkiej i ciężkiej automatyzacji spawania: wózki spawalnicze, mini słupowysięgniki, pozycjonery i duże ukosowarki – i to te maszyny cieszyły się największym zainteresowaniem odwiedzających targi.

- Byliśmy tam, by wesprzeć naszą spółkę Promotech Deutschland i promować markę Promotech na rynku niemieckim – mówi Bohdan Zaleski. – Po zakończeniu tej imprezy możemy powiedzieć, że ten cel został osiągnięty.  Jednak na bardziej obiektywną ocenę targów trzeba będzie poczekać nawet około roku, bowiem realne korzyści z takich eventów, jak Euroblech nie są łatwo policzalne. Ich ważnym elementem jest też budowa wizerunku, wzmacnianie brandu czy zacieśnianie relacji z klientami.

Udział w międzynarodowych targach to dla Promotechu również okazja do spotkań z partnerami biznesowymi i potencjalnymi kontrahentami z różnych części świata – m.in. z Azji, Australii, USA, krajów arabskich czy z Afryki.

Targi Euroblech to największa na świecie wystawa technologii obróbki blach, która w tym roku skupiła ponad 1500 wystawców z 41 krajów, prezentujących zaawansowane rozwiązania dla tej branży. Wystawę odwiedziło ponad 60 tys. gości z około 100 różnych krajów świata.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku Biuro prasowe
2025-06-30 | 10:00

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Kończy się prezydencja Polski w Radzie Unii Europejskiej. Warszawa weszła w tę rolę z ambitnymi deklaracjami dotyczącymi przede wszystkim bezpieczeństwa, rozwoju
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.