Powrót do normalności - Promotech na targach Euroblech 2022
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Krok w kierunku normalności - tak o udziale w tegorocznych targach Euroblech w Hanowerze mówią przedstawiciele białostockiego Promotechu. Po czterech latach przerwy spółka pokazała tam swoje innowacyjne narzędzia i automaty spawalnicze
- Wszyscy zastanawiali się, na ile udany będzie powrót wystawców i gości na tę bardzo ważną dla branży metalowej imprezę targową – opowiada Bohdan Zaleski, wiceprezes ds. handlu Promotechu. - Po targach możemy spokojnie powiedzieć, że – mimo, iż były one znacząco mniejsze – to były jeszcze bardziej udane niż te poprzednie i bardzo potrzebne.
To targi ważne głównie dla najmłodszej spółki-córki białostockiego producenta – Promotech Deutschland, która liczy na zwiększenie swojej sprzedaży na rynkach niemieckojęzycznych – Niemiec, Austrii i Szwajcarii.
Firma pokazała w Hanowerze swoje wiertarki magnetyczne (debiutujące na rynku niemieckim), a także najnowsze urządzenia do lekkiej i ciężkiej automatyzacji spawania: wózki spawalnicze, mini słupowysięgniki, pozycjonery i duże ukosowarki – i to te maszyny cieszyły się największym zainteresowaniem odwiedzających targi.
- Byliśmy tam, by wesprzeć naszą spółkę Promotech Deutschland i promować markę Promotech na rynku niemieckim – mówi Bohdan Zaleski. – Po zakończeniu tej imprezy możemy powiedzieć, że ten cel został osiągnięty. Jednak na bardziej obiektywną ocenę targów trzeba będzie poczekać nawet około roku, bowiem realne korzyści z takich eventów, jak Euroblech nie są łatwo policzalne. Ich ważnym elementem jest też budowa wizerunku, wzmacnianie brandu czy zacieśnianie relacji z klientami.
Udział w międzynarodowych targach to dla Promotechu również okazja do spotkań z partnerami biznesowymi i potencjalnymi kontrahentami z różnych części świata – m.in. z Azji, Australii, USA, krajów arabskich czy z Afryki.
Targi Euroblech to największa na świecie wystawa technologii obróbki blach, która w tym roku skupiła ponad 1500 wystawców z 41 krajów, prezentujących zaawansowane rozwiązania dla tej branży. Wystawę odwiedziło ponad 60 tys. gości z około 100 różnych krajów świata.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.