Komunikaty PR

Pyszne.pl rusza z drugim pakietem wsparcia dla restauracji

2020-10-26  |  22:00
Biuro prasowe
Do pobrania Pyszne.pl ( 0.94 MB )

Pyszne.pl, największy serwis do zamawiania jedzenia online w kraju, wprowadza specjalne środki wsparcia restauracji. Jest to odpowiedź firmy na zwiększające się restrykcje dla przemysłu gastronomicznego na rynkach Europy oraz świata, spowodowane koronawirusem.

Choć większość restauracji powiązanych z Pyszne.pl zanotowało w ostatnim czasie wzrost dochodów, nowe obostrzenia wynikające z pandemii oznaczają znaczne obciążenie dla dużej części z nich. Mowa tu przede wszystkim o punktach gastronomicznych, generujących przeważającą część swoich przychodów ze sprzedaży na miejscu, i w których dostawy jedzenia stanowią mniejszą część modelu biznesowego. Drugi pakiet wsparcia Pyszne.pl, następujący po pierwszym, wprowadzonym w marcu 2020, ma na celu natychmiastowe wsparcie dla restauracji będących w grupie największego ryzyka.

Pakiet zawiera:

▪ 25% zniżki prowizji dla wszystkich restauracji korzystających z usługi dowozu realizowanej przez Pyszne.pl

▪ zniesienie prowizji dla nowo zarejestrowanych, niezależnych restauracji

▪ zniesienie prowizji przy zamówieniach z odbiorem w lokalu, krok który został tymczasowo wprowadzony w marcu 2020

▪ możliwość odroczenia opłat dla najbardziej poszkodowanych restauracji - na ich wniosek

Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl oświadczył:

“Rok 2020 był ekstremalnym wyzwaniem dla sektora gastronomicznego przez obowiązkowe zamknięcia oraz restrykcje nałożone na czas pracy lokali w Polsce. Wiele restauracji doświadcza trudności w utrzymaniu opłacalności biznesu, a w niektórych przypadkach - utrzymaniu się na rynku. Jako lider w sektorze zamówień jedzenia online chcemy wesprzeć ich działalność w czasie kryzysu, dlatego też uruchamiamy kolejny pakiet wsparcia dla restauracji, które zostały najmocniej poszkodowane.”

Zniżka prowizji dla restauracji korzystających z dowozu Pyszne.pl wchodzi w życie od niedzieli 25 października, pozostałe punkty pakietu wchodzą w życie natychmiastowo, do czasu ponownego otwarcia lokali.

Pyszne.pl skupia się również na:

▪ pozyskiwaniu zamówień i klientów dla restauracji partnerskich

▪ przyspieszonym rozwoju usługi dostawy Pyszne.pl - do końca roku obejmie ona 23 miasta

▪ poszerzeniu strefy dostaw realizowanych przez flotę kurierską Pyszne.pl w obecnie wspieranych miastach

▪ zatrudnianiu setek nowych dostawców oraz pracowników do obsługi restauracji

Na dzień dzisiejszy Just Eat Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, przeznaczyło 30 milionów euro na wsparcie restauracji na całym świecie oraz około 6 milionów euro na wsparcie pracowników służby zdrowia, w tym w Polsce. Firma będzie kontynuowała wprowadzanie nowych form wsparcia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.