SANPLAST SA – Laureatem rankingu Gazele Biznesu 2021
SANPLAST SA – Laureatem rankingu Gazele Biznesu 2021
SANPLAST SA to niekwestionowany lider branży sanitarnej w Polsce. Od ponad
38 lat dostarcza swoim Klientom najlepsze i najnowocześniejsze rozwiązania do wyposażenia łazienek. Sukces Firmy wynika z wieloletniego doświadczenia, wiedzy oraz doskonałych projektów, w których każdy detal ma znaczenie. Kolejny raz marka SANPLAST SA została uhonorowana tytułem Gazeli Biznesu w rankingu organizowanym przez Puls Biznesu.
Już po raz dwudziesty drugi redakcja dziennika gospodarczego Puls Biznesu opublikowała ranking najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw, przyznając Laureatom tytuł Gazeli Biznesu. Do grona nagrodzonych po raz kolejny dołączyła firma SANPLAST SA.
Tytuł Gazeli Biznesu jest potwierdzeniem dobrej kondycji finansowej firmy, wiarygodności w oczach Klientów i Kontrahentów. Aby otrzymać to wyróżnienie, firma musi przez trzy lata z rzędu zwiększać swoje obroty i osiągać zysk. Dla zwycięskiego przedsiębiorstwa jest to zwiększenie wiarygodności, aktywne budowanie prestiżu marki i świetna rekomendacja – mająca istotne znaczenia w kontaktach biznesowych.
„W SANPLAST SA skupiamy się na codziennym rozwoju, ciągłej poprawie procesów produkcyjnych, planujemy nowe wdrożenia. Intensywnie działamy, pozytywnie patrząc w przyszłość. Przez ostatnie lata skutecznie osiągaliśmy wyznaczone cele. Dziękujemy za to wyróżnienie, którego otrzymanie jest efektem ciężkiej pracy wszystkich Pracowników naszej firmy.”
– Robert Dziak, Prezes Zarządu SANPLAST S.A.
Więcej na: www.sanplast.pl
BCC: budżet, inwestycje, podatki
Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.