SANPLAST SA – Laureatem rankingu Gazele Biznesu 2021
SANPLAST SA – Laureatem rankingu Gazele Biznesu 2021
SANPLAST SA to niekwestionowany lider branży sanitarnej w Polsce. Od ponad
38 lat dostarcza swoim Klientom najlepsze i najnowocześniejsze rozwiązania do wyposażenia łazienek. Sukces Firmy wynika z wieloletniego doświadczenia, wiedzy oraz doskonałych projektów, w których każdy detal ma znaczenie. Kolejny raz marka SANPLAST SA została uhonorowana tytułem Gazeli Biznesu w rankingu organizowanym przez Puls Biznesu.
Już po raz dwudziesty drugi redakcja dziennika gospodarczego Puls Biznesu opublikowała ranking najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw, przyznając Laureatom tytuł Gazeli Biznesu. Do grona nagrodzonych po raz kolejny dołączyła firma SANPLAST SA.
Tytuł Gazeli Biznesu jest potwierdzeniem dobrej kondycji finansowej firmy, wiarygodności w oczach Klientów i Kontrahentów. Aby otrzymać to wyróżnienie, firma musi przez trzy lata z rzędu zwiększać swoje obroty i osiągać zysk. Dla zwycięskiego przedsiębiorstwa jest to zwiększenie wiarygodności, aktywne budowanie prestiżu marki i świetna rekomendacja – mająca istotne znaczenia w kontaktach biznesowych.
„W SANPLAST SA skupiamy się na codziennym rozwoju, ciągłej poprawie procesów produkcyjnych, planujemy nowe wdrożenia. Intensywnie działamy, pozytywnie patrząc w przyszłość. Przez ostatnie lata skutecznie osiągaliśmy wyznaczone cele. Dziękujemy za to wyróżnienie, którego otrzymanie jest efektem ciężkiej pracy wszystkich Pracowników naszej firmy.”
– Robert Dziak, Prezes Zarządu SANPLAST S.A.
Więcej na: www.sanplast.pl

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.