Komunikaty PR

Somfy partnerem XII Kongresu Stolarki Polskiej

2022-05-26  |  06:00
Kontakt
Wojciech KMITA
Drawbridge Media sp. z o.o.

ul. Nowogrodzka 10 lok. 6
00-511 WARSZAWA
w.kmita|media.drawbridge.pl| |w.kmita|media.drawbridge.pl
+48 604 16 17 92
www.drawbridge.pl

Somfy partnerem XII Kongresu Stolarki Polskiej

W warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton rozpoczyna się dziś (26 maja) kolejna edycja Kongresu Stolarki Polskiej. Somfy Polska jest partnerem wspierającym to wydarzenie.

Organizowany cyklicznie już po raz 12. przez Związek Polskie Okna i Drzwi kongres to największe spotkanie przedstawicieli branży stolarki budowlanej, a także reprezentantów świata biznesu, nauki, polityki i mediów.

W tym roku dyskusje skupią się wokół trzech bloków tematycznych. W ramach pierwszego, zatytułowanego „Branża na tle sytuacji geopolitycznej”, poruszone zostaną takie kwestie, jak wzrost cen stolarki na tle sytuacji branży budowlanej czy wpływ problemów z dostępnością surowców na ciągłość produkcji. Hasłem wiodącym drugiego bloku będą zagadnienia związane w kryzysem klimatycznym, m.in. wpływ sytuacji politycznej na rozwój sektora odnawialnych źródeł energii, a także poziom zaawansowania technologicznego rozwiązań branży stolarki otworowej w zakresie zrównoważonego budownictwa.

Zminimalizowanie śladu węglowego w budownictwie to jeden z najbardziej efektywnych sposobów łagodzenia skutków kryzysu klimatycznego. W tym kontekście cieszy fakt, że coraz więcej producentów okien oferuje je już w zestawach ze zautomatyzowanymi osłonami przeciwsłonecznymi. Takie okna nie tylko skutecznie chronią budynki latem przed przegrzaniem, a zimą przed nadmiernym wyziębieniem, ale także przyczyniają się do ograniczenia zużycia wysokoemisyjnej i coraz droższej energii pozyskiwanej z paliw kopalnych – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający i członek zarządu Somfy Polska, czołowego dostawcy automatyki budynkowej i mieszkaniowej oraz urządzeń smart home.

Wreszcie kongresowy trzeci blok to „Sprzedaż i marketing przyszłości”. Tu dyskusje będą skupiać się wokół takich problemów, jak: zdefiniowanie przyszłych kanałów sprzedaży, rosnące znaczenie sklepów internetowych, wpływ inflacji na sprzedaż produktów stolarki budowlanej czy budowa marki w czasie kryzysu.

Jako że wydarzenie to, po ubiegłorocznej zdalnej odsłonie spowodowanej pandemią, wraca do formuły stacjonarnej, jego uczestnicy znów będą mieli doskonałą okazję do nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń. Kongres zakończy uroczysta gala, podczas której wręczone zostaną branżowe nagrody i wyróżnienia.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Drawbridge Media sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku Biuro prasowe
2025-06-30 | 10:00

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Kończy się prezydencja Polski w Radzie Unii Europejskiej. Warszawa weszła w tę rolę z ambitnymi deklaracjami dotyczącymi przede wszystkim bezpieczeństwa, rozwoju
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.