Komunikaty PR

Somfy partnerem XII Kongresu Stolarki Polskiej

2022-05-26  |  06:00
Kontakt
Wojciech KMITA
Drawbridge Media sp. z o.o.

ul. Nowogrodzka 10 lok. 6
00-511 WARSZAWA
w.kmita|media.drawbridge.pl| |w.kmita|media.drawbridge.pl
+48 604 16 17 92
www.drawbridge.pl

Somfy partnerem XII Kongresu Stolarki Polskiej

W warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton rozpoczyna się dziś (26 maja) kolejna edycja Kongresu Stolarki Polskiej. Somfy Polska jest partnerem wspierającym to wydarzenie.

Organizowany cyklicznie już po raz 12. przez Związek Polskie Okna i Drzwi kongres to największe spotkanie przedstawicieli branży stolarki budowlanej, a także reprezentantów świata biznesu, nauki, polityki i mediów.

W tym roku dyskusje skupią się wokół trzech bloków tematycznych. W ramach pierwszego, zatytułowanego „Branża na tle sytuacji geopolitycznej”, poruszone zostaną takie kwestie, jak wzrost cen stolarki na tle sytuacji branży budowlanej czy wpływ problemów z dostępnością surowców na ciągłość produkcji. Hasłem wiodącym drugiego bloku będą zagadnienia związane w kryzysem klimatycznym, m.in. wpływ sytuacji politycznej na rozwój sektora odnawialnych źródeł energii, a także poziom zaawansowania technologicznego rozwiązań branży stolarki otworowej w zakresie zrównoważonego budownictwa.

Zminimalizowanie śladu węglowego w budownictwie to jeden z najbardziej efektywnych sposobów łagodzenia skutków kryzysu klimatycznego. W tym kontekście cieszy fakt, że coraz więcej producentów okien oferuje je już w zestawach ze zautomatyzowanymi osłonami przeciwsłonecznymi. Takie okna nie tylko skutecznie chronią budynki latem przed przegrzaniem, a zimą przed nadmiernym wyziębieniem, ale także przyczyniają się do ograniczenia zużycia wysokoemisyjnej i coraz droższej energii pozyskiwanej z paliw kopalnych – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający i członek zarządu Somfy Polska, czołowego dostawcy automatyki budynkowej i mieszkaniowej oraz urządzeń smart home.

Wreszcie kongresowy trzeci blok to „Sprzedaż i marketing przyszłości”. Tu dyskusje będą skupiać się wokół takich problemów, jak: zdefiniowanie przyszłych kanałów sprzedaży, rosnące znaczenie sklepów internetowych, wpływ inflacji na sprzedaż produktów stolarki budowlanej czy budowa marki w czasie kryzysu.

Jako że wydarzenie to, po ubiegłorocznej zdalnej odsłonie spowodowanej pandemią, wraca do formuły stacjonarnej, jego uczestnicy znów będą mieli doskonałą okazję do nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń. Kongres zakończy uroczysta gala, podczas której wręczone zostaną branżowe nagrody i wyróżnienia.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Drawbridge Media sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki Biuro prasowe
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w
Gospodarka Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
2024-12-28 | 13:00

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

W grudniu odbyła się prezentacja polskich priorytetów cyfrowych na czas prezydencji z udziałem wicepremiera i ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego, wiceministra cyfryzacji
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.