Komunikaty PR

Somfy partnerem XII Kongresu Stolarki Polskiej

2022-05-26  |  06:00
Kontakt
Wojciech KMITA
Drawbridge Media sp. z o.o.

ul. Nowogrodzka 10 lok. 6
00-511 WARSZAWA
w.kmita|media.drawbridge.pl| |w.kmita|media.drawbridge.pl
+48 604 16 17 92
www.drawbridge.pl

Somfy partnerem XII Kongresu Stolarki Polskiej

W warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton rozpoczyna się dziś (26 maja) kolejna edycja Kongresu Stolarki Polskiej. Somfy Polska jest partnerem wspierającym to wydarzenie.

Organizowany cyklicznie już po raz 12. przez Związek Polskie Okna i Drzwi kongres to największe spotkanie przedstawicieli branży stolarki budowlanej, a także reprezentantów świata biznesu, nauki, polityki i mediów.

W tym roku dyskusje skupią się wokół trzech bloków tematycznych. W ramach pierwszego, zatytułowanego „Branża na tle sytuacji geopolitycznej”, poruszone zostaną takie kwestie, jak wzrost cen stolarki na tle sytuacji branży budowlanej czy wpływ problemów z dostępnością surowców na ciągłość produkcji. Hasłem wiodącym drugiego bloku będą zagadnienia związane w kryzysem klimatycznym, m.in. wpływ sytuacji politycznej na rozwój sektora odnawialnych źródeł energii, a także poziom zaawansowania technologicznego rozwiązań branży stolarki otworowej w zakresie zrównoważonego budownictwa.

Zminimalizowanie śladu węglowego w budownictwie to jeden z najbardziej efektywnych sposobów łagodzenia skutków kryzysu klimatycznego. W tym kontekście cieszy fakt, że coraz więcej producentów okien oferuje je już w zestawach ze zautomatyzowanymi osłonami przeciwsłonecznymi. Takie okna nie tylko skutecznie chronią budynki latem przed przegrzaniem, a zimą przed nadmiernym wyziębieniem, ale także przyczyniają się do ograniczenia zużycia wysokoemisyjnej i coraz droższej energii pozyskiwanej z paliw kopalnych – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający i członek zarządu Somfy Polska, czołowego dostawcy automatyki budynkowej i mieszkaniowej oraz urządzeń smart home.

Wreszcie kongresowy trzeci blok to „Sprzedaż i marketing przyszłości”. Tu dyskusje będą skupiać się wokół takich problemów, jak: zdefiniowanie przyszłych kanałów sprzedaży, rosnące znaczenie sklepów internetowych, wpływ inflacji na sprzedaż produktów stolarki budowlanej czy budowa marki w czasie kryzysu.

Jako że wydarzenie to, po ubiegłorocznej zdalnej odsłonie spowodowanej pandemią, wraca do formuły stacjonarnej, jego uczestnicy znów będą mieli doskonałą okazję do nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń. Kongres zakończy uroczysta gala, podczas której wręczone zostaną branżowe nagrody i wyróżnienia.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Drawbridge Media sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki Biuro prasowe
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w
Gospodarka Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
2024-12-28 | 13:00

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

W grudniu odbyła się prezentacja polskich priorytetów cyfrowych na czas prezydencji z udziałem wicepremiera i ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego, wiceministra cyfryzacji
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.