Strona Speedmail doceniona przez użytkowników
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
michal.zebik|goodonepr.pl| |michal.zebik|goodonepr.pl
796 996 253
www.goodonepr.pl
Serwis internetowy firmy Speedmail zajął pierwsze miejsce w opinii konsultantów analizujących dostępność stron www operatorów pocztowych działających w Polsce. W finalnym zestawieniu, uwzględniającym także opinie ekspertów, Speedmail zajął trzecie miejsce na 15 badanych firm zajmujących się doręczaniem listów i paczek. Pełne wyniki badania zostały opublikowane w „Rankingu dostępności serwisów internetowych firm pocztowych”, opracowanym na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Celem opracowania było zbadanie dostępności i użyteczności stron internetowych, ich wersji mobilnych oraz aplikacji przedsiębiorstw telekomunikacyjnych i pocztowych. W pierwszym etapie eksperci sprawdzili zgodność serwisów z wytycznymi WCAG 2.0 (Web Content Accessibility Guidelines). Etapem drugim było badanie prowadzone przez konsultantów – osoby z niepełnosprawnością wzroku i słuchu, polegające na realizacji konkretnych zadań w obrębie serwisu.
W opinii użytkowników z niepełnosprawnościami pierwsze miejsce pod względem dostępności zajął serwis speedmail.pl. W rankingu ostatecznym, sumującym wyniki obu etapów badań, pierwsze miejsce zajęły ex aequo GLS Group (gls-group.eu) oraz Geis (geis.pl) zdobywając 42 punkty na możliwych 54. Trzecie miejsce zajął Speedmail z wynikiem 41 punktów.
– „Staramy się nieustannie podnosić jakość naszych usług oraz obsługi klienta, do której należy również funkcjonalność strony internetowej czy aplikacji konsumenckiej. Ranking zwrócił nam jednocześnie uwagę na te elementy, które jeszcze wymagają dopracowania. Aktualizując nasze serwisy weźmiemy te zalecenia pod uwagę, tak by w kolejnym badaniu zdobyć jeszcze wyższą notę” – mówi Janusz Konopka, prezes spółki Speedmail.
W końcowym wyniku rankingu jedynie sześć z badanych serwisów oceniono pozytywnie jeśli chodzi o dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Dziewięć otrzymało notę niedostateczny, a większość nie poprawiła swojego wyniku z poprzednich lat. Pokazuje to, jak wiele jest jeszcze do zrobienia jeśli chodzi działania firm pocztowych, mające na celu walkę z cyfrowym wykluczeniem. Dzięki pozytywnym przykładom wyróżnionych operatorów widać jednak, że branża pocztowa mocniej dostrzega te potrzeby i staje się coraz bardziej innowacyjna także w zakresie dostępności.
Speedmail to największy w Polsce niezależny operator pocztowy. Firma doręcza przesyłki listowe i marketingowe poprzez sieć ponad 100 placówek zlokalizowanych w większości dużych i średnich miast kraju. Oferta Speedmail adresowana jest do firm takich jak: banki, operatorzy telekomunikacyjni, telewizje kablowe, firmy ubezpieczeniowe, ale też do agencji marketingowych, fundacji, samorządów oraz spółek miejskich. Jej konkurencyjną przewagę stanowią zarówno elastyczność cenowa, jak i najnowsze rozwiązania IT: śledzenie wszystkich przesyłek, monitoring listonoszy on-line czy aplikacja do zarządzania korespondencją. Dzięki zintegrowaniu z największymi drukarniami korespondencji i firmami konfekcyjnymi, Speedmail zapewnia pełną automatyzację wysyłek masowych. Działalność firmy wyróżnia zastosowanie sprawdzonych rozwiązań logistycznych, ale także dbałość o bezpieczeństwo obrotu pocztowego. Marka Speedmail budowana jest w oparciu o najlepsze praktyki i doświadczenia rynków europejskich.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.