Transformacja cyfrowa a zaufanie w biznesie i społeczeństwie
W ciągu kilku tygodni trwania pandemii świat zmienił się bardziej niż w ciągu ostatnich 10 lat. Transformacja cyfrowa przyspieszyła. Jakie będą tego biznesowe, gospodarcze i społeczne skutki? Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej zaprasza do udziału w bezpłatnym wykładzie online pt. „Trust in Digital World”, który 24 czerwca br. poprowadzi Achilles Georgiu, wykładowca Szkoły Biznesu PW oraz Central European University w Budapeszcie.
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, w ramach bezpłatnych spotkań edukacyjnych online, zaprasza do rozmów na ważne tematy społeczno-biznesowe uznanych praktyków biznesu oraz najlepszych wykładowców akademickich. Eksperci dzielą się wiedzą i opiniami w kwestiach, które są obecnie istotne dla osób działających w biznesie.
Tym razem Szkoła zaprosiła do przeprowadzenia otwartego wykładu online, Achillesa Georgiu, który jest wykładowcą w Szkole Biznesu PW na kierunkach MBA oraz dyrektorem programowym kierunku magisterskiego Technology Management & Innovation na Wydziale Ekonomii i Biznesu w CEU w Budapeszcie. Tematem spotkania pt. „Trust in Digital World” będzie wpływ technologii na rozwój społeczeństw i organizacji biznesowych pod kątem budowania społecznego zaufania.
Digitalizacja świata postępuje w coraz szybszym tempie, a wprowadzanie technologii takich jak np. przetwarzanie w chmurze sztuczna inteligencja, powodują intensywne zmiany w naszym świecie w obszarze życia społecznego i funkcjonowania biznesowego. Nowe technologie przyczyniają się często do przedefiniowywania całych modeli biznesowych, a przez to zmian w obszarze gospodarki i miejsc pracy. Transformacja cyfrowa ma również wpływ na pogłębianie się przepaści cyfrowej w biznesie i społeczeństwie. Przechodząca przez świat pandemia Covid-19 zmienia biznes i nasze codzienne funkcjonowanie w różnych obszarach społeczno-gospodarczych. Ewidentnie w sytuacji pandemii i łatwiej mają firmy, które już działają w oparciu o nowe technologie. Wyzwania przed jakimi stoją teraz i w przyszłości są zupełne różne od tych,, z którymi zmagają się firmy, które zostały „zmuszone” przez pandemię do cyfrowej transformacji.
Z jakimi wyzwaniami w trakcie i po pandemii mierzyły się i mierzyć będą firmy na świcie? Na te i wiele innych pytań spróbuje odpowiedzieć Achilles Georgiu, podczas spotkania online, które odbędzie się 24 czerwca, o godzinie 17.00.
Więcej informacji i rejestracja na wydarzenie na: biznes.edu.pl

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.