Ty zamawiasz, wspólnie wspieramy
Pyszne.pl, czołowy serwis do zamawiania jedzenia online w Polsce i Polska Akcja Humanitarna ruszają z zimową akcją mającą na celu niesienie pomocy i zapewnienie posiłków najbardziej potrzebującym.
Od każdego zamówienia złożonego 19 grudnia Pyszne.pl przekaże 2 zł dla programu Pajacyk oraz innych programów dostępu do żywności PAH. Inicjatywa ta pozwala każdemu na czynny udział w akcji charytatywnej bez wychodzenia z domu, łącząc pyszne jedzenie z pomaganiem.
Razem pomagajmy!
W ramach programu Pajacyk Polska Akcja Humanitarna od 1998 roku pomaga dzieciom w potrzebie, finansując pełnowartościowe posiłki w szkołach i placówkach środowiskowych. Ze względu na prawie dwukrotny wzrost liczby osób głodujących w 2020 r., wsparciem żywnościowym zostaną objęte także osoby w krajach, w których PAH działa od lat.
“Tam, gdzie jesteśmy obecni od lat, w Afryce i na Bliskim Wschodzie, ludzie żyją często z dnia na dzień, nie wiedząc, co zjedzą jutro. Pandemia uderzyła najmocniej właśnie w nich i to oni potrzebują dziś naszego wsparcia” - mówi Helena Krajewska z Polskiej Akcji Humanitarnej. - “Dzięki akcji z Pyszne.pl możemy razem pomóc dzieciom w Polsce oraz osobom, które w 2021 roku może po prostu czekać głód. Pokażmy, że na koniec tak złego roku można wspólnie zrobić coś dobrego!”
“Jesteśmy serwisem do zamawiania jedzenia online, wszystko u nas kręci się wokół tematu jedzenia, dlatego też - szczególnie w tym wyjątkowym, świątecznym czasie - chcemy pomóc tym, dla których zakup podstawowego posiłku jest wyzwaniem. Dzięki tej akcji mamy nadzieję zasponsorować przynajmniej kilkadziesiąt tysięcy posiłków we współpracy z Pajacykiem i PAH.” - mówi Katarzyna Makowska, odpowiedzialna za marketing Pyszne.pl.
Firma Just Eat Takeaway, której częścią jest platforma Pyszne.pl, w swej akcji nie ogranicza się tylko do Polski. W kampanii świątecznej pomocy udział weźmie bowiem 17 krajów, a łączny dochód zostanie przekazany na konto wybranych fundacji charytatywnych.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.