Komunikaty PR

Ty zamawiasz, wspólnie wspieramy

2020-12-19  |  16:02
Biuro prasowe

Pyszne.pl, czołowy serwis do zamawiania jedzenia online w Polsce i Polska Akcja Humanitarna ruszają z zimową akcją mającą na celu niesienie pomocy i zapewnienie posiłków najbardziej potrzebującym.

 

Od każdego zamówienia złożonego 19 grudnia Pyszne.pl przekaże 2 zł dla programu Pajacyk oraz innych programów dostępu do żywności PAH. Inicjatywa ta pozwala każdemu na czynny udział w akcji charytatywnej bez wychodzenia z domu, łącząc pyszne jedzenie z pomaganiem.

 

Razem pomagajmy!

W ramach programu Pajacyk Polska Akcja Humanitarna od 1998 roku pomaga dzieciom w potrzebie, finansując pełnowartościowe posiłki w szkołach i placówkach środowiskowych. Ze względu na prawie dwukrotny wzrost liczby osób głodujących w 2020 r., wsparciem żywnościowym zostaną objęte także osoby w krajach, w których PAH działa od lat.

 

“Tam, gdzie jesteśmy obecni od lat, w Afryce i na Bliskim Wschodzie, ludzie żyją często z dnia na dzień, nie wiedząc, co zjedzą jutro. Pandemia uderzyła najmocniej właśnie w nich i to oni potrzebują dziś naszego wsparcia” - mówi Helena Krajewska z Polskiej Akcji Humanitarnej. - “Dzięki akcji z Pyszne.pl możemy razem pomóc dzieciom w Polsce oraz osobom, które w 2021 roku może po prostu czekać głód. Pokażmy, że na koniec tak złego roku można wspólnie zrobić coś dobrego!”

 

“Jesteśmy serwisem do zamawiania jedzenia online, wszystko u nas kręci się wokół tematu jedzenia, dlatego też - szczególnie w tym wyjątkowym, świątecznym czasie -  chcemy pomóc tym, dla których zakup podstawowego posiłku jest wyzwaniem. Dzięki tej akcji mamy nadzieję zasponsorować przynajmniej kilkadziesiąt tysięcy posiłków we współpracy z Pajacykiem i PAH.” - mówi Katarzyna Makowska, odpowiedzialna za marketing Pyszne.pl.

 

Firma Just Eat Takeaway, której częścią jest platforma Pyszne.pl, w swej akcji nie ogranicza się tylko do Polski. W kampanii świątecznej pomocy udział weźmie bowiem 17 krajów, a łączny dochód zostanie przekazany na konto wybranych fundacji charytatywnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku Biuro prasowe
2025-06-30 | 10:00

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Kończy się prezydencja Polski w Radzie Unii Europejskiej. Warszawa weszła w tę rolę z ambitnymi deklaracjami dotyczącymi przede wszystkim bezpieczeństwa, rozwoju
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.