Weekendowy punkt szczepień w Atrium Mosty
Nadal można zaszczepić się przeciw COVID-19 w Atrium Mosty. Z takiej możliwości będą mogli skorzystać wszyscy chętni w najbliższy piątek (10 września) oraz za tydzień - w dniach 17 i 18 września. Tymczasowy punkt szczepień znajduje się na poziomie 1, naprzeciwko przychodzi PZU Zdrowie. Opiekę medyczną pacjentom zapewnia Centrum Medyczne PZU Zdrowie Płock. Szczepienia realizowane są jednodawkowym preparatem firmy Johnson&Johnson.
Akcja weekendowych szczepień przeciw COVID-19 wciąż trwa. Jeden z punktów, w których można się zaszczepić funkcjonuje w płockim Atrium Mosty. To pomieszczenie w pełni dostosowane do wymogów szczepień, w którym na miejscu do dyspozycji pacjentów jest wykwalifikowany personel medyczny. Chętni przyjmowani są w nim przy zachowaniu reżimu sanitarnego zgodnie z aktualnymi wytycznymi. Tymczasowy punkt oferuje możliwość zaszczepienia jednodawkową szczepionką firmy Johnson&Johnson. Jest to wygodne rozwiązanie zwłaszcza dla osób planujących w najbliższym czasie wyjazd za granicę. Każda osoba po 14 dniach od przyjęcia szczepionki otrzymuje międzynarodowy certyfikat, widoczny na Internetowym Koncie Pacjenta.
Najbliższe szczepienia w Atrium Mosty zaplanowano w dniach 10 oraz 17 i 18 września. W piątek punkt czynny jest w godz. 15.00-20.00, w sobotę z kolei w godz. 8.00-16.00. Osoby zainteresowane mogą zgłaszać się bezpośrednio do punktu szczepień, bez konieczności wcześniejszej rejestracji.
Więcej informacji na temat funkcjonowania tymczasowego punktu szczepień w Atrium Mosty można uzyskać pod numerem 24/364 77 01 bądź na stronie pod adresem www.plock.pzuzdrowie.pl, na bieżąco aktualizowanej.
Najnowsze aktualności oraz ofertę Atrium Mosty można znaleźć na stronie https://atrium-mosty.pl/

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.