Komunikaty PR

Woodland Games szykuje się do debiutu na NewConnect

2020-11-09  |  10:30


Woodland Games, producent i wydawca gier wideo z Grupy PlayWay, po zakończonej sukcesem procedurze przekształcenia w spółkę akcyjną, rozpoczyna prace nad Dokumentem Informacyjnym. Studio w pierwszej połowie przyszłego roku chce zadebiutować na rynku NewConnect. Wcześniej przeprowadzi emisję akcji. Woodland Games pracuje obecnie nad kilkoma projektami. Do 2022 roku planuje premiery kilku gier z gatunku symulatorów w wersji na komputery stacjonarne, m.in. Hell Architect, Autopsy Simulator, Urban Explorer oraz Taxi Simulator. Spółka jest również na etapie realizacji kolejnej preprodukcji.

- Jesteśmy w toku prac formalnych związanych z przygotowaniem spółki do debiutu na rynku NewConnect, co mamy nadzieję, nastąpi również w przyszłym roku. Upublicznienie poprzedzi emisja akcji, której celem będzie pozyskanie finansowania na realizację bieżących projektów i preprodukcji – efekty jednej z nich, nad którą aktualnie pracujemy, zaprezentujemy już niebawem – mówi Paweł Kozakowski, prezes zarządu spółki Woodland Games. Działania naszego studia koncentrują się obecnie na produkcji gry Hell Architect, która ukaże się na platformie Steam w pierwszym kwartale 2021 roku – dodaje.

Najbliższe plany spółki zakładają także przeprowadzenie kampanii gry na Kickstarterze.

Do 2022 roku Woodland Games planuje premiery kilku gier z gatunku symulatorów w wersji na komputery stacjonarne, oprócz wspomnianej Hell Architect, studio pracuje nad Autopsy Simulator, Urban Explorer oraz Taxi Simulator.

Model biznesowy Woodland Games zakłada premiery jednego do dwóch tytułów rocznie. Spółka przyjęła, że średni nakład na produkcję każdego tytułu wyniesie nie więcej niż kilkaset tysięcy złotych. Działalność studia zakłada produkcję wysokich jakościowo gier oraz portowanie ich na konsole Nintendo Switch, Xbox One, urządzenia VR i nośniki mobilne.

- Dokładamy wszelkich starań, aby nasze autorskie projekty wyróżniały się unikalną fabułą, oryginalną oprawą wizualną i graficzną, a także realną wysoką jakością i nieszablonowymi rozwiązaniami. Stawiamy na różnorodną tematykę, która zainteresuje szerokie grono odbiorców. Zanim podejmiemy decyzję
o rozpoczęciu pracy nad nowym tytułem, sprawdzamy czy nasza propozycja spotyka się z zainteresowaniem ze strony graczy. Zależy nam, aby nasze projekty wykazywał
y duży potencjał sprzedażowy – informuje Paweł Kozakowski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku Biuro prasowe
2025-06-30 | 10:00

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Kończy się prezydencja Polski w Radzie Unii Europejskiej. Warszawa weszła w tę rolę z ambitnymi deklaracjami dotyczącymi przede wszystkim bezpieczeństwa, rozwoju
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.