Żabka nowym najemcą Atrium Kasztanowa
Od 10 stycznia do grona najemców Atrium Kasztanowa dołącza Żabka! W nowo otwartym sklepie klienci będą mogli kupić najpotrzebniejsze artykuły spożywcze, skorzystać z szerokiej oferty usług, a także napić się aromatycznej kawy czy zamówić przekąskę na ciepło w Żabka Café. Do sklepu będzie można wejść bezpośrednio przez centrum handlowe lub z zewnątrz galerii.
Nowo otwarta Żabka proponuje szeroki asortyment znanych i lubianych produktów oraz bogatą gamę szybkich i smacznych przekąsek, dań gotowych do podgrzania na miejscu, a także świeżo parzoną kawę na wynos. Oprócz zakupów kupujący będą mieli możliwość skorzystania z pakietu usług, takich jak: opłacenie rachunków, wysłanie kuponu lotto, zakup doładowań telefonów komórkowych, wypłata gotówki, czy nadanie bądź odbiór przesyłki kurierskiej.
Dla klientów odwiedzających sklep w dniu otwarcia, 10 stycznia br., przygotowano specjalne oferty promocyjne – czeka na nich darmowa degustacja przekąsek na raz tzw. „Hapsów” oraz aromatyczna, ciepła kawa za 1zł z aplikacją mobilną żappka.
Żabka mieści się na parterze, tuż przy wejściu bocznym do Atrium Kasztanowa. Lokal posiada dwa odrębne wejścia - bezpośrednio przez centrum handlowe oraz z zewnątrz obiektu. Sklep otwarty będzie przez siedem dni w tygodniu, w godzinach 6.00-23.00.
– Cieszymy się, że do grona najemców Atrium Kasztanowa dołącza Żabka, w której klienci będą mogli zrobić szybkie zakupy po drodze do pracy lub przekąsić coś ciepłego w ciągu dnia. Zróżnicowana i szeroka oferta z pewnością zadowoli mieszkańców Piły, długie godziny otwarcia i dwa odrębne wejścia to dodatkowe atuty sklepu. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia Żabki już w niedzielę, od godziny 10.00, gdzie czekać będą na klientów specjalne promocje – mówi Gregory Pertus, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, każdego dnia odpowiadająca na potrzeby klientów. Prezentuje nowoczesną koncepcję handlu detalicznego, która ma na celu zapewnienie klientom wygody w dokonywaniu zakupów.
Więcej szczegółów na temat aktualności i oferty Atrium Kasztanowa można znaleźć na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu Facebook: www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.