Komunikaty PR

Zakupy na Raty – rewolucja czy e-wolucja?

2020-12-16  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
PROVEMA
Provema Sp. z o.o.

Konduktorska 33
40-155 Katowice
provema|provema.pl| |provema|provema.pl
575282018
www.provema.pl
Do pobrania felieton ( 0 MB )

Kupowanie na raty to bardzo popularna metoda finansowania zakupów. Co ciekawe w przeciwieństwie do standardowych kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych ta forma pożyczania okazała się być „covido-odporna”.  Pożyczki na raty, wbrew temu co dzieje się na rynku consumer finance zdobywają coraz większą popularność.  Wszechobecny lock down nie ograniczył tej formy pożyczania a wręcz doprowadził do jej rozwoju w alternatywnym świecie e-commerce.

Konsumenci postrzegają zakupy na raty jako racjonalną i bezpieczną dla budżetu domowego metodę zapłaty za towar.  To jak spełnić utopijne marzenie z dzieciństwa: zjeść ciastko i mieć ciastko a, inaczej  - kupić wymarzony towar, ale jednocześnie nie nadwerężyć naszego konta i nadal mieć na nim „żelazną rezerwę” na nieprzewidziane wydatki. Zauważmy, że w świadomości klientów „kupiłem na raty” też brzmi zupełnie inaczej niż „wziąłem kredyt”. Rozłożenie płatności w czasie jest odbierane jako decyzja zupełnie naturalna a przy tym pozwalająca korzystać z produktów droższych, a więc często lepszej jakości o sprawdzonej marce i nieposzlakowanych opiniach.

Rozwojowi rynku płatności ratalnych służy też fakt, że przestał on być domeną tylko i wyłącznie banków. Instytucje te miały swoisty monopol na tym rynku przez wiele lat polskiej transformacji. W ostatnich latach uległo to zmianie i dzisiaj w „świecie rat” zagościły na dobre spółki fintechowe, które pokonały bariery kapitałowe i zaproponowały wiele innowacyjnych rozwiązań. Co ważne nowi gracze, do których zalicza się również LoanByLink – Proste Raty zamierzają w nim zostać na dłużej. Fintechy konkurują z bankami szybkością procesu z wykorzystaniem nowoczesnej technologii, czy wyższą akceptowalnością wniosków. Z powodzeniem realizują ideę dostarczania płatności ratalnych tam, gdzie klient tego oczekuje: serwisy aukcyjne, sklepy w tym e-commerce, bramki płatnicze. To nie wszystko, życie nas klientów w pewnej mierze przeniosło się do portali społecznościowych. Bynajmniej nie chcemy już tylko oglądać kolejnych zaskakujących zdjęć naszych niezłomnych przyjaciół, ani też dać parę „like’ów”, bo tak wypada. Wchodząc na portale społecznościowe mamy również zamiar spełniać nasze zakupowe marzenia i zwykłe zachcianki. Co zrobić jednak jeśli cena naszego „marzenia” z market place znacząco odbiega od tego co znajduje się na naszym koncie? Fintech LoanByLink znalazł na to sposób i udostępnia sprzedawcom oferowanie zakupów ratalnych również na portalach społecznościowych. Wystarczy zdjęcie przedmiotu lub opis usługi i link kierujący klienta do prostego wniosku. Można? Można! A to dopiero początek…

Autor: Sylwester Łupiński- Sales Director w Provema

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Provema Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Transformacja z unijnym dofinansowaniem Biuro prasowe
2024-12-02 | 19:20

Transformacja z unijnym dofinansowaniem

Transformacja z unijnym dofinansowaniem - Wielkopolska Wschodnia w czołówce regionów węglowych w Polsce. Wielkopolska Wschodnia kroczy pewnie w kierunku zrównoważonej
Gospodarka Perspektywy globalnego handlu
2024-11-28 | 11:00

Perspektywy globalnego handlu

Po wyborach w Stanach Zjednoczonych stosunki między USA a Chinami pozostaną napięte i nadal będą wpływać na globalny handel.   • Nowa odsłona wojny handlowej, chociaż
Gospodarka Sektor przemysłowy wyprodukował prawie 1,2 miliarda złotych długów
2024-11-28 | 08:00

Sektor przemysłowy wyprodukował prawie 1,2 miliarda złotych długów

Sektor przemysłowy wyprodukował prawie 1,2 miliarda złotych długów Produkcja mebli, baterii elektrycznych, części do maszyn i pojazdów – te podbranże przemysłowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.