Komunikaty PR

Zakupy na Raty – rewolucja czy e-wolucja?

2020-12-16  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
PROVEMA
Provema Sp. z o.o.

Konduktorska 33
40-155 Katowice
provema|provema.pl| |provema|provema.pl
575282018
www.provema.pl
Do pobrania felieton ( 0 MB )

Kupowanie na raty to bardzo popularna metoda finansowania zakupów. Co ciekawe w przeciwieństwie do standardowych kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych ta forma pożyczania okazała się być „covido-odporna”.  Pożyczki na raty, wbrew temu co dzieje się na rynku consumer finance zdobywają coraz większą popularność.  Wszechobecny lock down nie ograniczył tej formy pożyczania a wręcz doprowadził do jej rozwoju w alternatywnym świecie e-commerce.

Konsumenci postrzegają zakupy na raty jako racjonalną i bezpieczną dla budżetu domowego metodę zapłaty za towar.  To jak spełnić utopijne marzenie z dzieciństwa: zjeść ciastko i mieć ciastko a, inaczej  - kupić wymarzony towar, ale jednocześnie nie nadwerężyć naszego konta i nadal mieć na nim „żelazną rezerwę” na nieprzewidziane wydatki. Zauważmy, że w świadomości klientów „kupiłem na raty” też brzmi zupełnie inaczej niż „wziąłem kredyt”. Rozłożenie płatności w czasie jest odbierane jako decyzja zupełnie naturalna a przy tym pozwalająca korzystać z produktów droższych, a więc często lepszej jakości o sprawdzonej marce i nieposzlakowanych opiniach.

Rozwojowi rynku płatności ratalnych służy też fakt, że przestał on być domeną tylko i wyłącznie banków. Instytucje te miały swoisty monopol na tym rynku przez wiele lat polskiej transformacji. W ostatnich latach uległo to zmianie i dzisiaj w „świecie rat” zagościły na dobre spółki fintechowe, które pokonały bariery kapitałowe i zaproponowały wiele innowacyjnych rozwiązań. Co ważne nowi gracze, do których zalicza się również LoanByLink – Proste Raty zamierzają w nim zostać na dłużej. Fintechy konkurują z bankami szybkością procesu z wykorzystaniem nowoczesnej technologii, czy wyższą akceptowalnością wniosków. Z powodzeniem realizują ideę dostarczania płatności ratalnych tam, gdzie klient tego oczekuje: serwisy aukcyjne, sklepy w tym e-commerce, bramki płatnicze. To nie wszystko, życie nas klientów w pewnej mierze przeniosło się do portali społecznościowych. Bynajmniej nie chcemy już tylko oglądać kolejnych zaskakujących zdjęć naszych niezłomnych przyjaciół, ani też dać parę „like’ów”, bo tak wypada. Wchodząc na portale społecznościowe mamy również zamiar spełniać nasze zakupowe marzenia i zwykłe zachcianki. Co zrobić jednak jeśli cena naszego „marzenia” z market place znacząco odbiega od tego co znajduje się na naszym koncie? Fintech LoanByLink znalazł na to sposób i udostępnia sprzedawcom oferowanie zakupów ratalnych również na portalach społecznościowych. Wystarczy zdjęcie przedmiotu lub opis usługi i link kierujący klienta do prostego wniosku. Można? Można! A to dopiero początek…

Autor: Sylwester Łupiński- Sales Director w Provema

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Provema Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.