Komunikaty PR

GPW dopuściła Spyrosoft do obrotu na NewConnect

2020-02-10  |  13:27
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie zatwierdziła Dokument Informacyjny spółki Spyrosoft i podjęła uchwałę o wprowadzeniu do obrotu na rynku NewConnect akcji producenta oprogramowania. W dniu debiutu spółki, do obrotu wprowadzonych zostanie łącznie 179 766 akcji zwykłych na okaziciela serii A2, B oraz C, o wartości nominalnej 0,10 zł każda. Spółka czeka na wyznaczenie pierwszego dnia notowań. W procesie wprowadzenia akcji do obrotu spółkę wspierał Dom Maklerski INC.

- Bardzo się cieszymy, że po wielu miesiącach przygotowań spełniliśmy wszystkie wymogi Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie i lada dzień dołączymy do grona spółek publicznych, notowanych na NewConnect. Jesteśmy firmą, która wyrosła na gruncie doświadczeń i wiedzy zebranych podczas pracy w dużych korporacyjnych organizacjach. W momencie powstania, w 2016 roku, zaczynaliśmy działać zaledwie z kilkoma współpracownikami, dzisiaj na pokładzie Spyrosoft jest już ponad 460 osób. Wspólnie osiągnęliśmy duży sukces. Aby wyrazić naszą wdzięczność za dotychczasowe zaangażowanie i wytrwałość w rozwijaniu tego biznesu, zdecydowaliśmy się podzielić firmą, także w materialny sposób, z osobami, które tworzą zespół Spyrosoft – mówi Konrad Weiske, prezes i współzałożyciel spółki.

W tym celu w styczniu 2019 roku spółka przeprowadziła emisję akcji serii C kierowaną do pracowników. W jej ramach przydzielono 10 866 akcji, o łącznej wartości 108 660 zł, co stanowi 1 proc. kapitału zakładowego firmy. W emisji wzięło udział ponad 150 osób. W dniu debiutu na NewConnect, oprócz wspomnianych akcji, w obrocie znajdą się także, należące do właścicieli i założycieli spółki akcje serii A2 oraz serii B.  Stanowią one ok. 17 proc. kapitału zakładowego Spyrosoft. W procesie wprowadzenia akcji do obrotu spółkę wspierał Dom Maklerski INC.

- Za nami trzy intensywne lata wzmożonej pracy, podczas których wypracowaliśmy własny pomysł na dostarczanie usług IT. Wierzymy, że połączenie eksperckiej wiedzy i autentycznego osobistego zaangażowania w to, co dostarczamy naszym klientom, oraz wyjątkowe pro-klienckie podejście do współpracy czyni nas unikalnym partnerem biznesowym – mówi Konrad Weiske. - Współpracujemy z branżą finansową – główni klienci to firmy z londyńskiego City, a także z branżą Automotive oraz Przemysłem 4.0, w obrębie których z sukcesem zrealizowaliśmy duże projekty – dodaje.

Spyrosoft w ramach świadczonych usług oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie tworzenia oprogramowania – od rozwiązań wbudowanych po wysokopoziomowe systemy oparte na chmurach publicznych, każdorazowo dostosowane do potrzeb i wymagań klientów. Firma wspiera klientów od momentu tworzenia koncepcji produktów i wyboru technologii, poprzez opracowanie architektury rozwiązania oraz jego implementację, aż po utrzymanie i prace rozwojowe.

Dzięki znajomości specyfiki branżowej, klientowi dostarczane jest nie tylko samo rozwiązanie, ale także usługi doradcze w zakresie doboru rozwiązań IT, jak najlepiej dopasowanych do potrzeb i regulacji występujących w konkretnej branży.

Przychody Grupy wygenerowane w 2018 r. wyniosły blisko 32 mln zł, a skonsolidowany zysk netto ponad 2,8 mln zł w stosunku do 0,6 mln zł w roku poprzednim, co stanowi niemal 5-krotny wzrost r/r. Spyrosoft działa w krajach, w których posiada swoje siedziby lub w ich najbliższym otoczeniu. Główne rynki sprzedaży usług to Wielka Brytania, Niemcy, Polska i USA.

- W Spyrosoft obecnie koncentrujemy się na sprzedaży usług na rynkach zagranicznych. W tym celu otworzyliśmy właśnie kolejne biuro, tym razem w Monachium. Było to jedno z naszych kluczowych założeń w nadchodzących miesiącach, dlatego cieszymy się, że formalności w tym zakresie zostały dopełnione – mówi prezes Spyrosoft  – Ponadto stale wzmacniamy nasze kompetencje technologiczne, dotyczy to głównie obszarów Artificial Intelligence i Mixed Reality. Rozbudowaliśmy też naszą ofertę o Product Design – dodaje Konrad Weiske.

Jednym z ważniejszych przedsięwzięć w działalności Spyrosoft było utworzenie joint venture z niemieckim partnerem, firmą GOD mbH. Specjaliści zatrudnieni we wrocławskim oddziale tej firmy zajmują się dostarczaniem oprogramowania dla klientów automotive.

W marcu 2018 roku powstało Spyrosoft Solutions SA, co pozwoliło na rozszerzenie oferty grupy o oprogramowanie wbudowane. Klientami spółki są przede wszystkim firmy produktowe z branży motoryzacyjnej oraz telekomunikacyjnej. Spółka świadczy także usługi dla firm z branży przemysłowej. Działalność w tych obszarach wygenerowała ponad 22 proc. przychodów Grupy w 2018 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.