Komunikaty PR

Green Friday zamiast Black Friday w Wola Parku

2022-11-25  |  14:10
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Najgorętszy okres w handlu przypada na ostatni kwartał roku, a wszystko za sprawą Black Friday. Tymczasem Wola Park nadaje nowe oblicze świętu zakupów, zmieniając Black Friday w Green Friday i rusza z trzecią edycją kampanii „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”. Tym samym po raz kolejny udowadnia, że działalność centrum handlowego może iść w parze z zachęcaniem do zrównoważonej konsumpcji. Klienci Wola Parku mogą nie tylko zrobić przemyślane zakupy w atrakcyjnych cenach, ale również dać drugie życie swoim rzeczom i przyczynić się do ratowania planety.

 

Jednym z priorytetów Wola Parku jest wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi, lokalne społeczności i planetę, dlatego już po raz kolejny uruchamia kampanię „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”, namawiającą do rozważnych zakupów podczas Black Friday. W jej ramach odbędzie się wyprzedaż garażowa, dzięki której klienci będą mogli nie tylko znaleźć bezcenne perełki, ale także wcielić się w rolę sprzedawcy i na wypożyczonym od organizatora stoisku wystawić nieużywane już rzeczy, dając im drugie życie. Wyprzedaż odbędzie w przestrzeni pasażu Wola Parku w pobliżu sklepów Mango, Świat Książki oraz Sinsay w piątek 25 listopada w godz. 14.00-21.00 oraz sobotę 26 listopada w godz. 11.00-21.00.

 

Celem naszej akcji jest zachęcanie klientów do robienia przemyślanych zakupów i wybierania produktów, które faktycznie są im potrzebne i posłużą przez lata. Black Friday kojarzy się z impulsywnym kupowaniem pod wpływem szalonych promocji. W Wola Parku również czekają atrakcyjne okazje, jednak w pierwszej kolejności chcemy edukować klientów na temat świadomej konsumpcji. Dlatego organizujemy liczne warsztaty i już kolejną odsłonę wyprzedaży garażowej – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.

 

Poza wyprzedażą garażową, w sobotę 3 grudnia br. wszyscy chętni będą mogli również wziąć udział w bezpłatnych warsztatach renowacji mebli. Podczas spotkania klienci dowiedzą się jak odnowić stare meble w prosty sposób bez użycia profesjonalnych narzędzi. Wydarzenie odbędzie w przestrzeni na parterze Wola Parku, tuż obok sklepów Komputronik i Tchibo, w godz. 10.00-18.00.

 

Już od roku na terenie Wola Parku działa Współdzielnik, czyli wyjątkowe Miejsce Aktywności Lokalnej zainicjowane we współpracy z Wolskim Centrum Kultury. Jego głównym celem jest edukowanie na temat zrównoważonej konsumpcji i ograniczania ilości wyrzucanych przedmiotów. W ramach kampanii we Współdzielniku zorganizowane zostaną wydarzenia związane z recyclingiem i upcyclingiem, zachęcające do życia w zgodzie z ideą zero waste.

 

Do wyboru odwiedzający będą mieli spotkania o różnej tematyce. W przestrzeni Współdzielnika odbędą się warsztaty „Ozdoby ze starej odzieży” (1 grudnia w godz. 17.30-20.00) oraz „Papierowa wiklina inaczej” (3 grudnia w godz. 10.00-12.45), czyli warsztaty tworzenia ozdób ze starej odzieży i przedmiotów z papieru makulaturowego. Ponadto, w niedawno otwartych Ogrodach Ulricha klienci będą mogli naprawić swoją odzież biorąc udział w warsztatach z kreatywnego naprawiania ubrań w godz. 10.00-13.00.

 

– Wspólnymi siłami chcemy zmienić Black Friday w Green Friday. To dobry czas na zakup jakościowych produktów na wiele sezonów, a ponadto świetna okazja do zdobycia dodatkowej wiedzy i nadania rzeczom drugiego życia w Wola Parku podsumowuje Anna Bozhenko.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.