Grupa Fracht uruchamia regularne loty frachtowe na trasie Europa - USA
Grupa Fracht, globalny operator logistyczny dla przemysłu, uruchomiła regularne cotygodniowe loty frachtowe między Europą a Stanami Zjednoczonymi. To odpowiedź na potrzeby rynku wynikające z decyzji rządu USA o zamknięciu połączeń lotniczych na trasie USA – Europa z powodu pandemii koronawirusa. Wiele firm straciło możliwość dostawy swoich towarów drogą lotniczą, gdyż najwięcej cargo przewozi się właśnie w lukach pasażerskich samolotów. Teraz firmy mają alternatywę i mogą skorzystać z połączeń lotniczych Grupy Fracht.
Dzięki dobrze rozbudowanej i działającej globalnie sieci logistycznej Grupy Fracht, przesyłki będą zbierane w całej Europie, w tym również w Polsce i konsolidowane w Amsterdamie, po czym będą przewożone na lotnisko w Liege (Belgia). Stąd regularnie będą wysyłane do USA. Po stronie Stanów Zjednoczonych konsolidacja odbywać się będzie w Miami, skąd też będą wyloty samolotu Grupy Fracht do Europy.
Do realizacji tych regularnych lotów cargo, Grupa Fracht wyczarterowała samolot frachtowy Boeing 767 Freighter o ładowności 50 ton, ustanawiając regularny rozkład lotów między lotniskami w Miami (USA) i Liege (Belgia). Obecnie loty frachtowe w obu kierunkach organizowane są raz w tygodniu - w sobotę. Klienci Grupy Fracht mogą nadawać już teraz tą linią przesyłki zarówno całopaletowe, jak i drobnicowe we wszystkich grupach towarów.
- Z naszych lotów frachtowych mogą skorzystać klienci ze wszystkich branż, którzy mają potrzebę nadania swoich towarów transportem lotniczym na trasie Europa – USA. Fracht FWO Polska zapewnia odbiór i dostawę różnych grup ładunków z terenu całego naszego kraju i wysłanie ich, wraz z załatwieniem formalności i odpraw celnych, drogą lotniczą do USA i odwrotnie – uzupełnia Justyna Czerwińska, kierownik Działu Spedycji Lotniczej, Fracht FWO Polska.
Regularne loty frachtowe z/do USA będą realizowane przez Grupę Fracht aż do odwołania.
Warto tutaj wspomnieć, że w realizacji zleceń, Fracht FWO Polska wykorzystuje różne środki i gałęzie transportu – drogowy, lotniczy, morski i kolejowy, a także transport śródlądowy i multimodalny. Obsługuje ładunki kontenerowe, całopojazdowe (FTL) i częściowe (LTL), chłodnicze, dostawy just-in-time oraz regularne transporty expressowe na terenie UE, a także realizuje dostawy Project Cargo.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.