Grupa SER rozszerza swoje portfolio customer i managed SERvices
Coraz więcej klientów wybiera rozszerzone usługi lub pełną obsługę korporacyjnej platformy Doxis4 do zarządzania treścią — w chmurze, w środowisku lokalnym lub w ramach połączenia obu tych środowisk. W odpowiedzi na potrzeby klientów, grupa SER rozszerzyła swoją ofertę managed SERvices. Nowa oferta pomaga użytkownikom wybrać usługi dotyczące systemu, wsparcia i mentoringu.
Złożone infrastruktury informatyczne, rosnące oczekiwania dotyczące przestrzeni, funkcjonalności, bezpieczeństwa i wydajności pamięci masowej oraz ograniczone zasoby IT będące pod coraz większą presją — wpływają na to, że managed services cieszą się bezprecedensowym wzrostem popularności.
Ten trend da się również zauważyć wśród klientów firmy SER. Coraz więcej z nich zleca SER Group dostarczenie, utrzymywanie i administrację swojego korporacyjnego rozwiązania Doxis4 do zarządzania treścią. Klienci korzystają z jej wieloletniego doświadczenia w tym zakresie.
Niedawno SER Group znacznie rozszerzyło swoją ofertę managed SERvices, wprowadzając do niej elastyczne usługi w zakresie systemu, wsparcia i mentoringu. Usługi te zapewniają klientom kompleksową pomoc w obsłudze rozwiązania Doxis4, która pozwala ich pracownikom skupić się na innych zadaniach informatycznych.
– Nasi klienci mogą się skoncentrować na swojej podstawowej działalności i zmniejszyć obciążenie wewnętrznego działu IT, a my dbamy o to, by platforma Doxis4 prawidłowo działała przez całą dobę. Jesteśmy z naszymi klientami na dobre i na złe, zwłaszcza teraz, podczas kryzysu COVID-19, kiedy wszyscy chcą wprowadzać pracę zdalną i utrzymać ciągłość biznesową — mówi Philipp Gunzer, wiceprezes działu usług zarządzanych i usług dla klientów. – Pomagamy administratorom systemów naszych klientów we wszystkim — od monitoringu Doxis4 dopasowanego do potrzeb klienta aż do pełnej obsługi, która obejmuje wsparcie i hosting dla ich środowiska. Dzięki temu nasi klienci mogą się skupić na zarządzaniu swoimi strategicznymi wyzwaniami — dodaje Gunzer, który pracował nad rozszerzeniem oferty SER od początku tego roku.
Klienci firmy SER mogą w sposób indywidualny i elastyczny wybierać usługi z nowego katalogu managed SERvises
Firma SER oferuje klientom obsługę „all-inclusive”, obejmującą zarządzanie rozwiązaniami Doxis4, przeprowadzanie kontroli, instalację aktualizacji i raportowanie do klienta. Oferta wsparcia SER może obejmować wszystko, od indywidualnie zdefiniowanych regularnych kontroli kondycji systemu poprzez rozszerzone godziny wsparcia (np. w weekendy), aż do wsparcia 24 godziny na dobę.
– Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne dla naszych międzynarodowych klientów pracujących w różnych strefach czasowych jest całodobowe wsparcie. Czas reakcji jest równie elastyczny jak czasy obsługi. Klienci firmy SER mogą w zależności od potrzeb decydować, jak szybko dostaną odpowiedź na swoje zgłoszenie. Każdy nasz klient ma gwarantowany czas reakcji wynoszący nie więcej niż osiem godzin. Może on być skrócony do dwóch godzin lub nawet mniej — wyjaśnia Henning Grobe, nowy menedżer ds. obsługi produktów.
Eksperci ds. Doxis4 z Grupy SER będą nadal świadczyć również usługi mentoringu, aby przekazywać administratorom klientów wiedzę potrzebną do samodzielnego zarządzania tymi systemami.
Umowa zawierana przez klientów z firmą obejmuje szczegółowe informacje o zakresie wybranych usług dotyczących systemu, wsparcia i mentoringu. Model wyceny managed SERvices jest elastyczny i przejrzysty — zarówno usługi, jak i ceny są w nim jasno zdefiniowane. Planowanie kosztów jest więc niezwykle proste.

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
Sześć farm wiatrowych o mocy 83,5 MW znalazło się w portfolio Grupy Enea. Spółka Enea Nowa Energia kupiła je od European Energy Polska i zapowiada, że to nie koniec tego typu transakcji. Ten rok ma być intensywny dla spółki pod względem rozwoju OZE. Celem strategicznym jest osiągnięcie 2,1 GW mocy zainstalowanej w zielonych źródłach w 2030 roku i 4,9 GW pięć lat później.
Przemysł
Brak krajowej polityki kosmicznej blokuje możliwości współpracy międzynarodowej. Wspólne projekty mogłyby być katalizatorem rozwoju sektora

Sektor kosmiczny jest jednym z najbardziej innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie obszarów w gospodarce. Zapotrzebowanie na kosmiczne technologie napędzają niestabilność gospodarczo-polityczna oraz kryzys klimatyczny. Rozwój polskiego sektora kosmicznego mocno przyspieszył po przystąpieniu Polski do ESA, jednak brak przyjętej polityki kosmicznej sprawia, że nie wykorzystujemy do końca związanego z tym potencjału. Brak jasnych przepisów utrudnia też współpracę bilateralną z innymi krajami.
Problemy społeczne
Wrocław najczęściej wskazywanym miejscem na ewentualną przeprowadzkę. To przekłada się na potencjał gospodarczy

40 proc. Polaków planujących w najbliższych latach przeprowadzkę wybrałoby Wrocław – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Stolica Dolnego Śląska jest postrzegana jako miejsce, w którym można znaleźć dobrą pracę i mieszkanie, a komunikacja miejska działa w satysfakcjonujący sposób. Miasto jest również doceniane za walory turystyczne i chętnie odwiedzane przez podróżujących. Postrzeganie miasta przez mieszkańców i pracowników przekłada się również na potencjał inwestycyjny i zainteresowanie biznesu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.