Grupa SER rozszerza swoje portfolio customer i managed SERvices
Coraz więcej klientów wybiera rozszerzone usługi lub pełną obsługę korporacyjnej platformy Doxis4 do zarządzania treścią — w chmurze, w środowisku lokalnym lub w ramach połączenia obu tych środowisk. W odpowiedzi na potrzeby klientów, grupa SER rozszerzyła swoją ofertę managed SERvices. Nowa oferta pomaga użytkownikom wybrać usługi dotyczące systemu, wsparcia i mentoringu.
Złożone infrastruktury informatyczne, rosnące oczekiwania dotyczące przestrzeni, funkcjonalności, bezpieczeństwa i wydajności pamięci masowej oraz ograniczone zasoby IT będące pod coraz większą presją — wpływają na to, że managed services cieszą się bezprecedensowym wzrostem popularności.
Ten trend da się również zauważyć wśród klientów firmy SER. Coraz więcej z nich zleca SER Group dostarczenie, utrzymywanie i administrację swojego korporacyjnego rozwiązania Doxis4 do zarządzania treścią. Klienci korzystają z jej wieloletniego doświadczenia w tym zakresie.
Niedawno SER Group znacznie rozszerzyło swoją ofertę managed SERvices, wprowadzając do niej elastyczne usługi w zakresie systemu, wsparcia i mentoringu. Usługi te zapewniają klientom kompleksową pomoc w obsłudze rozwiązania Doxis4, która pozwala ich pracownikom skupić się na innych zadaniach informatycznych.
– Nasi klienci mogą się skoncentrować na swojej podstawowej działalności i zmniejszyć obciążenie wewnętrznego działu IT, a my dbamy o to, by platforma Doxis4 prawidłowo działała przez całą dobę. Jesteśmy z naszymi klientami na dobre i na złe, zwłaszcza teraz, podczas kryzysu COVID-19, kiedy wszyscy chcą wprowadzać pracę zdalną i utrzymać ciągłość biznesową — mówi Philipp Gunzer, wiceprezes działu usług zarządzanych i usług dla klientów. – Pomagamy administratorom systemów naszych klientów we wszystkim — od monitoringu Doxis4 dopasowanego do potrzeb klienta aż do pełnej obsługi, która obejmuje wsparcie i hosting dla ich środowiska. Dzięki temu nasi klienci mogą się skupić na zarządzaniu swoimi strategicznymi wyzwaniami — dodaje Gunzer, który pracował nad rozszerzeniem oferty SER od początku tego roku.
Klienci firmy SER mogą w sposób indywidualny i elastyczny wybierać usługi z nowego katalogu managed SERvises
Firma SER oferuje klientom obsługę „all-inclusive”, obejmującą zarządzanie rozwiązaniami Doxis4, przeprowadzanie kontroli, instalację aktualizacji i raportowanie do klienta. Oferta wsparcia SER może obejmować wszystko, od indywidualnie zdefiniowanych regularnych kontroli kondycji systemu poprzez rozszerzone godziny wsparcia (np. w weekendy), aż do wsparcia 24 godziny na dobę.
– Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne dla naszych międzynarodowych klientów pracujących w różnych strefach czasowych jest całodobowe wsparcie. Czas reakcji jest równie elastyczny jak czasy obsługi. Klienci firmy SER mogą w zależności od potrzeb decydować, jak szybko dostaną odpowiedź na swoje zgłoszenie. Każdy nasz klient ma gwarantowany czas reakcji wynoszący nie więcej niż osiem godzin. Może on być skrócony do dwóch godzin lub nawet mniej — wyjaśnia Henning Grobe, nowy menedżer ds. obsługi produktów.
Eksperci ds. Doxis4 z Grupy SER będą nadal świadczyć również usługi mentoringu, aby przekazywać administratorom klientów wiedzę potrzebną do samodzielnego zarządzania tymi systemami.
Umowa zawierana przez klientów z firmą obejmuje szczegółowe informacje o zakresie wybranych usług dotyczących systemu, wsparcia i mentoringu. Model wyceny managed SERvices jest elastyczny i przejrzysty — zarówno usługi, jak i ceny są w nim jasno zdefiniowane. Planowanie kosztów jest więc niezwykle proste.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.