Komunikaty PR

HalfPrice w Atrium Copernicus

2021-06-30  |  20:52

W Toruniu zadebiutuje HalPrice! Nowa marka na swój pierwszy sklep w tym mieście wybrała Atrium Copernicus. Otwarcie zaplanowane jest 1 lipca br. HalfPrice zaoferuje klientom odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz dodatki do domu od znanych marek, dostępne w atrakcyjnych cenach. Lokal zajmuje powierzchnię ponad 1790 mkw. i mieści się na parterze galerii, w sąsiedztwie sklepów Reserved i Sinsay.

 

Atrium Copernicus jest kolejnym - po warszawskim Wars Sawa Junior - centrum handlowym z portfolio Atrium w Polsce, w którym swój sklep otwiera marka HalfPrice.

 

- Cieszymy się, że sieć HalfPrice wybrała nasze centrum na lokalizację swojego pierwszego sklepu w Toruniu. Atrium Copernicus to miejsce nowoczesne, z przyjazną infrastrukturą i kompleksową ofertą handlowo-usługową, stale dostosowywaną do oczekiwań kupujących. Zróżnicowane portfolio HalfPrice z pewnością zadowoli osoby poszukujące w sklepach wyjątkowych okazji. Nowy koncept cieszy się dużym zainteresowaniem klientów w innych lokalizacjach, mamy nadzieję, że tak samo będzie w Toruniumówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

 

Należąca do Grupy CCC nowa sieć sklepów HalfPrice proponuje szeroką gamę produktów znanych marek w atrakcyjnych cenach – począwszy od odzieży, obuwia i dodatków dla dorosłych oraz dzieci, po niepowtarzalne i eleganckie dekoracje do sypialni, salonu, kuchni czy łazienki. W ofercie sklepu znajdą się także zabawki oraz akcesoria sportowe.

 

Model działania marki opiera się na unikatowej koncepcji sprzedażowej off-price, polegającej na oferowaniu produktów znanych marek po okazyjnych cenach.

 

- Klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę – będzie ona uzupełniana kilka razy w tygodniu. Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom  – mówi Joanna Czyżewska, Dyrektor Sprzedaży HalfPrice.

 

Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty Atrium Copernicus można znaleźć na stronie https://atrium-copernicus.pl/.

.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Multirabaty dostępne na stronie amica.pl Biuro prasowe
2024-05-10 | 12:00

Multirabaty dostępne na stronie amica.pl

Promocji jest wiele, ale wśród nich bywają i takie z których nie sposób nie skorzystać. Jedną z nich jest ta, którą teraz jest dostępna w sklepie Amica na stronie
Handel Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
2024-05-09 | 10:06

Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki

W pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja jest bardziej
Handel Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
2024-05-08 | 11:00

Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI

Konsumenci w Polsce wybierając formę dostawy zakupów online najczęściej decydują się na automaty paczkowe, z czego aż 93% korzysta z urządzeń Paczkomat® InPost. Co więcej - ta

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.