HalfPrice w Atrium Copernicus
W Toruniu zadebiutuje HalPrice! Nowa marka na swój pierwszy sklep w tym mieście wybrała Atrium Copernicus. Otwarcie zaplanowane jest 1 lipca br. HalfPrice zaoferuje klientom odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz dodatki do domu od znanych marek, dostępne w atrakcyjnych cenach. Lokal zajmuje powierzchnię ponad 1790 mkw. i mieści się na parterze galerii, w sąsiedztwie sklepów Reserved i Sinsay.
Atrium Copernicus jest kolejnym - po warszawskim Wars Sawa Junior - centrum handlowym z portfolio Atrium w Polsce, w którym swój sklep otwiera marka HalfPrice.
- Cieszymy się, że sieć HalfPrice wybrała nasze centrum na lokalizację swojego pierwszego sklepu w Toruniu. Atrium Copernicus to miejsce nowoczesne, z przyjazną infrastrukturą i kompleksową ofertą handlowo-usługową, stale dostosowywaną do oczekiwań kupujących. Zróżnicowane portfolio HalfPrice z pewnością zadowoli osoby poszukujące w sklepach wyjątkowych okazji. Nowy koncept cieszy się dużym zainteresowaniem klientów w innych lokalizacjach, mamy nadzieję, że tak samo będzie w Toruniu– mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Należąca do Grupy CCC nowa sieć sklepów HalfPrice proponuje szeroką gamę produktów znanych marek w atrakcyjnych cenach – począwszy od odzieży, obuwia i dodatków dla dorosłych oraz dzieci, po niepowtarzalne i eleganckie dekoracje do sypialni, salonu, kuchni czy łazienki. W ofercie sklepu znajdą się także zabawki oraz akcesoria sportowe.
Model działania marki opiera się na unikatowej koncepcji sprzedażowej off-price, polegającej na oferowaniu produktów znanych marek po okazyjnych cenach.
- Klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę – będzie ona uzupełniana kilka razy w tygodniu. Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom – mówi Joanna Czyżewska, Dyrektor Sprzedaży HalfPrice.
Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty Atrium Copernicus można znaleźć na stronie https://atrium-copernicus.pl/.
.
Multirabaty dostępne na stronie amica.pl
Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.