1 miliard obrotu z kartą PAYBACK w sklepach online!
Program PAYBACK przekroczył magiczną barierę 1 miliarda złotych obrotu z kartą PAYBACK w partnerskich sklepach online. Wszystkich sklepów internetowych współpracujących z tym największym w Polsce multipartnerskim programem lojalnościowym jest już ponad 350. Punkty PAYBACK można zbierać m.in. na Allegro, Booking.com, Zalando Lounge czy Empik.com.
Już blisko 80% Polaków deklaruje, że robi zakupy online¹. Nie dziwi więc, że w dobie szalejącej inflacji klienci szukają sklepów nie tylko oferujących atrakcyjną cenę, ale również możliwość skorzystania z dodatkowego benefitu w postaci programu lojalnościowego. Program PAYBACK jest jednym z największych wydawców afiliacyjnych, dających taką możliwość.
– Od lat bardzo blisko współpracujemy z najważniejszymi graczami świata online – obecnie w portfolio partnerów PAYBACK jest ponad 350 brandów z różnych branż. A na tym nie koniec. Już wkrótce będziemy mogli pochwalić się kolejnymi dużymi sklepami, które dołączą do naszej koalicji. Kooperacja z czołowymi markami polskiego rynku e-commerce odbywa się na poziomie strategicznym, dlatego możemy w efektywny sposób odpowiadać na potrzeby naszych partnerów i jednocześnie dbać o satysfakcję klientów. Potwierdzają to ubiegłoroczne wyniki. Bardzo się cieszymy, że ten obszar naszej działalności tak dynamicznie się rozwija i udało nam się przekroczyć prawdziwie magiczną granicę miliarda obrotu z kartą PAYBACK tylko podczas zakupów online – mówi Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska.
Na ten sukces wpływa wzajemne zrozumienie oraz dostęp do wysokiej jakości danych. Bardzo ważne są także wypracowane przez lata skuteczne formy promocji, takie jak akcje Turbo Środa czy Mega Weekend, które przynoszą nawet trzycyfrowe wzrosty sprzedaży u partnerów. Świetnym przykładem jest zeszłoroczna akcja z okazji Black Week, która kolejny rok z rzędu okazała się sukcesem – uczestnicy Programu PAYBACK wygenerowali w sklepach online wzrost sprzedaży przekraczający 100%.
Jak dokładnie działa Program PAYBACK w sklepach online?
Aby zebrać punkty PAYBACK za zakupy online, wystarczy najpierw zalogować się do aplikacji PAYBACK lub na stronę PAYBACK.pl i dopiero z poziomu aplikacji PAYBACK/strony PAYBACK.pl przejść na stronę wybranego sklepu internetowego. Warto również sprawdzić dostępne kupony, dzięki którym można pomnożyć zebrane punkty PAYBACK i tym samym przyspieszyć drogę do nagród.
Zebrane punkty PAYBACK można również wykorzystywać w sklepach online. W tym celu należy wymienić punkty na vouchery dostępne na PAYBACK.pl. Aktualnie w ofercie można znaleźć karty podarunkowe takich marek jak Allegro, Booking.com, CCC, H&M i wiele innych. To kolejny element, który pozwala jeszcze silniej lojalizować klientów i zapewnić powracalność do sklepów online.
¹ Gemius, Polskie Badania Internetu, IAB Polska, Raport „E-commerce w Polsce” 2022, s. 63.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.