1 miliard obrotu z kartą PAYBACK w sklepach online!
Program PAYBACK przekroczył magiczną barierę 1 miliarda złotych obrotu z kartą PAYBACK w partnerskich sklepach online. Wszystkich sklepów internetowych współpracujących z tym największym w Polsce multipartnerskim programem lojalnościowym jest już ponad 350. Punkty PAYBACK można zbierać m.in. na Allegro, Booking.com, Zalando Lounge czy Empik.com.
Już blisko 80% Polaków deklaruje, że robi zakupy online¹. Nie dziwi więc, że w dobie szalejącej inflacji klienci szukają sklepów nie tylko oferujących atrakcyjną cenę, ale również możliwość skorzystania z dodatkowego benefitu w postaci programu lojalnościowego. Program PAYBACK jest jednym z największych wydawców afiliacyjnych, dających taką możliwość.
– Od lat bardzo blisko współpracujemy z najważniejszymi graczami świata online – obecnie w portfolio partnerów PAYBACK jest ponad 350 brandów z różnych branż. A na tym nie koniec. Już wkrótce będziemy mogli pochwalić się kolejnymi dużymi sklepami, które dołączą do naszej koalicji. Kooperacja z czołowymi markami polskiego rynku e-commerce odbywa się na poziomie strategicznym, dlatego możemy w efektywny sposób odpowiadać na potrzeby naszych partnerów i jednocześnie dbać o satysfakcję klientów. Potwierdzają to ubiegłoroczne wyniki. Bardzo się cieszymy, że ten obszar naszej działalności tak dynamicznie się rozwija i udało nam się przekroczyć prawdziwie magiczną granicę miliarda obrotu z kartą PAYBACK tylko podczas zakupów online – mówi Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska.
Na ten sukces wpływa wzajemne zrozumienie oraz dostęp do wysokiej jakości danych. Bardzo ważne są także wypracowane przez lata skuteczne formy promocji, takie jak akcje Turbo Środa czy Mega Weekend, które przynoszą nawet trzycyfrowe wzrosty sprzedaży u partnerów. Świetnym przykładem jest zeszłoroczna akcja z okazji Black Week, która kolejny rok z rzędu okazała się sukcesem – uczestnicy Programu PAYBACK wygenerowali w sklepach online wzrost sprzedaży przekraczający 100%.
Jak dokładnie działa Program PAYBACK w sklepach online?
Aby zebrać punkty PAYBACK za zakupy online, wystarczy najpierw zalogować się do aplikacji PAYBACK lub na stronę PAYBACK.pl i dopiero z poziomu aplikacji PAYBACK/strony PAYBACK.pl przejść na stronę wybranego sklepu internetowego. Warto również sprawdzić dostępne kupony, dzięki którym można pomnożyć zebrane punkty PAYBACK i tym samym przyspieszyć drogę do nagród.
Zebrane punkty PAYBACK można również wykorzystywać w sklepach online. W tym celu należy wymienić punkty na vouchery dostępne na PAYBACK.pl. Aktualnie w ofercie można znaleźć karty podarunkowe takich marek jak Allegro, Booking.com, CCC, H&M i wiele innych. To kolejny element, który pozwala jeszcze silniej lojalizować klientów i zapewnić powracalność do sklepów online.
¹ Gemius, Polskie Badania Internetu, IAB Polska, Raport „E-commerce w Polsce” 2022, s. 63.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.