Komunikaty PR

1 miliard obrotu z kartą PAYBACK w sklepach online!

2023-02-06  |  08:00

Program PAYBACK przekroczył magiczną barierę 1 miliarda złotych obrotu z kartą PAYBACK w partnerskich sklepach online. Wszystkich sklepów internetowych współpracujących z tym największym w Polsce multipartnerskim programem lojalnościowym jest już ponad 350. Punkty PAYBACK można zbierać m.in. na Allegro, Booking.com, Zalando Lounge czy Empik.com.

Już blisko 80% Polaków deklaruje, że robi zakupy online¹. Nie dziwi więc, że w dobie szalejącej inflacji klienci szukają sklepów nie tylko oferujących atrakcyjną cenę, ale również możliwość skorzystania z dodatkowego benefitu w postaci programu lojalnościowego. Program PAYBACK jest jednym z największych wydawców afiliacyjnych, dających taką możliwość.

Od lat bardzo blisko współpracujemy z najważniejszymi graczami świata online – obecnie w portfolio partnerów PAYBACK jest ponad 350 brandów z różnych branż. A na tym nie koniec. Już wkrótce będziemy mogli pochwalić się kolejnymi dużymi sklepami, które dołączą do naszej koalicji. Kooperacja z czołowymi markami polskiego rynku e-commerce odbywa się na poziomie strategicznym, dlatego możemy w efektywny sposób odpowiadać na potrzeby naszych partnerów i jednocześnie dbać o satysfakcję klientów. Potwierdzają to ubiegłoroczne wyniki. Bardzo się cieszymy, że ten obszar naszej działalności tak dynamicznie się rozwija i udało nam się przekroczyć prawdziwie magiczną granicę miliarda obrotu z kartą PAYBACK tylko podczas zakupów online – mówi Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska.

Na ten sukces wpływa wzajemne zrozumienie oraz dostęp do wysokiej jakości danych. Bardzo ważne są także wypracowane przez lata skuteczne formy promocji, takie jak akcje Turbo Środa czy Mega Weekend, które przynoszą nawet trzycyfrowe wzrosty sprzedaży u partnerów. Świetnym przykładem jest zeszłoroczna akcja z okazji Black Week, która kolejny rok z rzędu okazała się sukcesem – uczestnicy Programu PAYBACK wygenerowali w sklepach online wzrost sprzedaży przekraczający 100%.

 

Jak dokładnie działa Program PAYBACK w sklepach online?

Aby zebrać punkty PAYBACK za zakupy online, wystarczy najpierw zalogować się do aplikacji PAYBACK lub na stronę PAYBACK.pl i dopiero z poziomu aplikacji PAYBACK/strony PAYBACK.pl przejść na stronę wybranego sklepu internetowego. Warto również sprawdzić dostępne kupony, dzięki którym można pomnożyć zebrane punkty PAYBACK i tym samym przyspieszyć drogę do nagród.

Zebrane punkty PAYBACK można również wykorzystywać w sklepach online. W tym celu należy wymienić punkty na vouchery dostępne na PAYBACK.pl. Aktualnie w ofercie można znaleźć karty podarunkowe takich marek jak Allegro, Booking.com, CCC, H&M i wiele innych. To kolejny element, który pozwala jeszcze silniej lojalizować klientów i zapewnić powracalność do sklepów online.


¹ Gemius, Polskie Badania Internetu, IAB Polska, Raport „E-commerce w Polsce” 2022, s. 63.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Polityka

Prof. Kołodko: Elon Musk stracił na roli doradcy Donalda Trumpa. Można mieć zastrzeżenia do rezultatów jego misji

Po pół roku szefowania Departamentowi Efektywności Rządowej (DOGE), którego celem było znalezienie oszczędności kosztem cięć personalnych w administracji federalnej, Elon Musk zdecydował się na rezygnację z politycznej kariery i powrót do świata biznesu. Jego Tesla nie może zaliczyć I kwartału br. do udanych. Zdaniem byłego ministra finansów prof. Grzegorza Kołodki do rezultatów pracy Muska można mieć wiele zastrzeżeń, choć część założeń udało mu się wykonać.

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Ochrona środowiska

Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.