Atrium European Real Estate zmienia nazwę na G City Europe
Atrium European Real Estate („Atrium”) jest wiodącym właścicielem, zarządcą i deweloperem centrów handlowych oraz mieszkań na wynajem w Europie Środkowej, z większością swojego portfela zlokalizowaną w europejskich stolicach – Warszawie i Pradze.
Atrium specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych lokalizacjach miejskich. Jest właścicielem 21 nieruchomości o łącznej powierzchni najmu brutto wynoszącej ponad 680 000 m2 i o łącznej wartości rynkowej około 2,3 mld euro. Do centrów Atrium należą między innymi Wars Sawa Junior, Atrium Promenada, Atrium Targówek i Atrium Reduta w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu czy Atrium Flora w Pradze.
W 2022 roku Atrium European Real Estate stało się częścią G City (dawniej Gazit Globe Ltd.) – wiodącej globalnej firmy z branży nieruchomości, koncentrującej się na zarządzaniu i rozwoju nieruchomości handlowych oraz projektów typu mixed use na głównych rynkach miejskich (w tym w Ameryce Północnej, Brazylii, Izraelu, Europie Północnej i Środkowej) G City notowana jest na giełdzie z symbolem – GCT.
Atrium ma przyjemność ogłosić, że w ramach procesu rebrandingu firma będzie obecna na rynku pod nową nazwą G City Europe. W najbliższym czasie zostanie podjęty szereg działań rebrandingowych w różnych obszarach, między innymi zmiana profilu Linkedin i strony internetowej Atrium (z www.aere.com na
www.g-cityeu.com).
Według Atrium nowa nazwa – G City Europe – oraz hasło „The heart of it” w znacznym stopniu przyczynią się do pozycjonowania i promocji firmy na całym świecie.
Ryan Lee pozostaje CEO Grupy, a Anna Dafna kontynuuje pracę jako CFO Grupy.
Na ten moment centra handlowe znajdujące się w portfolio firmy zachowują swoje dotychczasowe nazwy.
– G City Europe będzie nadal realizować swoją strategię, której celem jest zdobycie pozycji dominującego gracza na gęsto zaludnionych rynkach miejskich o wysokich barierach wejścia. Nasz wybitny zespół profesjonalistów bez wątpienia przyczyni się do dalszych sukcesów Spółki. G City (dawniej Gazit Globe Ltd.) jest inwestorem wspierającym Spółkę od ponad dekady i będzie nadal wspierać jej strategię polegającą na ekspansji w sektorze mieszkań na wynajem na głównych rynkach miejskich w Polsce – mówi Ryan Lee Group CEO, G City Europe.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.