Komunikaty PR

Atrium Poland Real Estate z dwoma nagrodami podczas PRCH Retail Awards 2022

2022-12-02  |  11:20
Biuro prasowe

Za nami XIII edycja prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Firma Atrium Poland Real Estate, właściciel i zarządca takich centrów jak Wars Sawa Junior, Atrium Promenada, Galeria Dominikańska czy Focus w Bydgoszczy zdobyła nagrody w kategoriach Wydarzenie Roku
i Kampania Otwacia!

 

PRCH Retail Awards to konkurs z 13-letnią tradycją. Po krótkiej przerwie w 2021 roku spowodowanej pandemią COVID-19 24 listopada odbyła się zwyczajowa gala wieńcząca konkurs, podczas której ogłoszono zwycięzców tegorocznej edycji. Spośród 103 nominowanych projektów nagrodzono 35, wśród nich dwa projekty spółki Atrium.

 

Złożone z ponad 20 ekspertów branży nieruchomości komercyjnych jury przyznało Atrium Poland Real Estate – właścicielowi
i zarządcy cieszących się dużą popularnością galerii handlowych w wielu polskich miastach, w tym Warszawie i Wrocławiu – dwie statuetki. Jedną w kategorii Wydarzenie Roku za Interaktywną wystawę AR „Kolorowe Centrum Świata” która prowadzona była w 12 centrach Atrium i drugą przyznaną kampanii „Wejście Smaka” w kategorii Kampania Otwarcia.

 

 

INTERAKTYWNA WYSTAWA AR „KOLOROWE CENTRUM ŚWIATA”

 

„Kolorowe Centrum Świata” to innowacyjna, interaktywna wystawa edukacyjna 3D, do której stworzenia wykorzystano technologię Augmented Reality oraz kody QR umożliwiające wejście do świata dzikich zwierząt rozmieszczonych po centrum w postaci animacji. Można było nie tylko zrobić sobie z nimi zdjęcie, dowiedzieć się więcej o ich gatunku, ale także zagrać w tematyczne minigry. Wystawa była przygotowywana z myślą o angażowaniu klienta w sposób nienarażający jego zdrowia w czasie pandemii COVID-19. Niezwykle ważnym celem projektu było również wsparcie najemców w trudnym dla nich czasie – trasa atrakcji była tak zaplanowana, by odwiedzający mogli zapoznać się z pełną ofertą galerii.

 

 

KAMPANIA OTWARCIA NOWEJ STREFY Gastronomicznej  W ATRIUM REDUTA „WEJŚCIE SMAKA”

 

Otwarcie strefy food court po pierwszej od 22 lat przebudowie Reduty również przypadło na czas obowiązywania restrykcji
w związku z pandemią COVID-19. Przeprowadzono ją więc z wykorzystaniem takich narzędzi, by zainteresować klientów przy zachowaniu odpowiednich zasad bezpieczeństwa. Oryginalna kampania „Wejście Smaka” powstała z połączenia rozwiązań offline, ambientu, prosale i digital oraz udziału influencerów. Przewidziano ją jako kilkuetapową, aby nie tylko jednorazowo zainteresować Klienta, ale też utrzymać jego uwagę na dłużej. Na potrzeby kampanii o nazwie „Wejście smaka” powstała nowa linia kreatywna, w której dominowały intensywne kolory, nowoczesność i dynamiczność.

 

W tym roku w konkursie były ponad 103 zgłoszenia i 35 nagrodzonych projektów. Cieszy nas uznanie dla zespołów Atrium, które włożyły wiele pracy w realizację tych niestandardowych projektów oraz docenienie aż dwóch z nich. Oba powstawały w okresie pandemii COVID-19, która była ogromnym wyzwaniem dla branży retail. Wyzwaniem, dzięki któremu narodziły się wyjątkowe, kreatywne, a zarazem bardzo efektywne pomysły marketingowe, uwzględniające obowiązujące restrykcje, ale jednocześnie wprowadzające nową jakość w relacji centrum-klient – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium Poland Real Estate.

 

Więcej informacji na stronie:

https://aere.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DZIEŃ HANDLOWCA. JAK WYGLĄDA PRACA W BRANŻY SPRZEDAŻY? Biuro prasowe
2023-02-02 | 14:00

DZIEŃ HANDLOWCA. JAK WYGLĄDA PRACA W BRANŻY SPRZEDAŻY?

2 lutego obchodzimy w Polsce Dzień Handlowca. To „święto” jest uhonorowaniem pracy wszystkich przedstawicieli handlowych, sprzedawców, account managerów i osób
Handel Książki, seriale, filmy, sport? Uwolnij swój czas z Żabką!
2023-02-02 | 12:15

Książki, seriale, filmy, sport? Uwolnij swój czas z Żabką!

Żabka rozbudowuje ofertę usług prepaid, zapewniając swoim klientom łatwy dostęp do świata wirtualnej rozrywki na najwyższym poziomie. Z myślą o miłośnikach dobrej lektury, kina oraz
Handel Usprawnienie procesu zakupowego. Wpływ technologii na sektor e-commerce
2023-02-02 | 09:00

Usprawnienie procesu zakupowego. Wpływ technologii na sektor e-commerce

Handel w sieci nadal jest rynkiem przyszłości, który skutecznie wpisuje się w potrzeby e-konsumentów. Już teraz stanowi uzupełnienie tradycyjnej sprzedaży, a w wielu aspektach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Inflacja nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem. Szukają atrakcyjnych ofert, ale niekoniecznie najtańszych

Inflacja dotyka także branżę turystyczną – w ubiegłym roku odnotowano wzrost cen paliwa lotniczego, w wielu krajach rosły też koszty żywności i noclegów, co przełożyło się na wyższe ceny wycieczek, biletów lotniczych i rezerwacji. I choć to może wpływać na częstotliwość wyjazdów, nie oznacza to, że Polacy rezygnują z wypoczynku za granicą czy wybierają wyłącznie najtańsze oferty. – Polacy wolą wydawać pieniądze na podróże, które dają wspomnienia, niż na rzeczy, które zostają z nami na krótszy czas – mówi Deniz Rymkiewicz, rzecznik prasowy eSky.pl.

Transport

Rekordowy rok portów w Szczecinie i Świnoujściu. Inwestycje w offshore i gazoport umocnią ich pozycję na Bałtyku

Budowa terminala kontenerowego, który będzie w stanie przyjmować największe statki, jakie mogą wpływać na Bałtyk, rozbudowa gazoportu i projekty związane z sektorem offshore – to najważniejsze, realizowanie obecnie inwestycje w Porcie Szczecin–Świnoujście. Już w tej chwili jest to najszybciej rozwijający się zespół portowy na południowym Bałtyku. Realizowane inwestycje mają ten rozwój dodatkowo przyspieszyć, choć władze portu wskazują, że prognozy na nadchodzący rok są obarczone wieloma niewiadomymi. – W ciągu ostatnich dwóch–trzech lat mieliśmy już dwa „czarne łabędzie” i miejmy nadzieję, że one nie latają stadami – wskazuje Daniel Stachiewicz, wiceprezes zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście. 

Handel

Rynek tłuszczów roślinnych zmienił się diametralnie po inwazji Rosji na Ukrainę. Poszły za tym znaczące podwyżki cen

Po ataku Rosji na Ukrainę zakłócone zostały globalne dostawy olejów roślinnych, głównie słonecznikowego i rzepakowego, których oba te kraje były znaczącymi dostawcami. W efekcie ceny olejów roślinnych błyskawicznie poszły w górę i wzrosło zapotrzebowanie na ich zastępniki, w tym tani olej palmowy, którego największymi producentami są Malezja i Indonezja. Jak podkreśla WWF Polska, dla bezpieczeństwa żywnościowego i zrównoważonego rozwoju istotne jest korzystanie z produktów certyfikowanych i zapewnienie jak najkrótszych łańcuchów dostaw.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.