Atrium Poland Real Estate z dwoma nagrodami podczas PRCH Retail Awards 2022
Za nami XIII edycja prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Firma Atrium Poland Real Estate, właściciel i zarządca takich centrów jak Wars Sawa Junior, Atrium Promenada, Galeria Dominikańska czy Focus w Bydgoszczy zdobyła nagrody w kategoriach Wydarzenie Roku
i Kampania Otwacia!
PRCH Retail Awards to konkurs z 13-letnią tradycją. Po krótkiej przerwie w 2021 roku spowodowanej pandemią COVID-19 24 listopada odbyła się zwyczajowa gala wieńcząca konkurs, podczas której ogłoszono zwycięzców tegorocznej edycji. Spośród 103 nominowanych projektów nagrodzono 35, wśród nich dwa projekty spółki Atrium.
Złożone z ponad 20 ekspertów branży nieruchomości komercyjnych jury przyznało Atrium Poland Real Estate – właścicielowi
i zarządcy cieszących się dużą popularnością galerii handlowych w wielu polskich miastach, w tym Warszawie i Wrocławiu – dwie statuetki. Jedną w kategorii Wydarzenie Roku za Interaktywną wystawę AR „Kolorowe Centrum Świata” która prowadzona była w 12 centrach Atrium i drugą przyznaną kampanii „Wejście Smaka” w kategorii Kampania Otwarcia.
INTERAKTYWNA WYSTAWA AR „KOLOROWE CENTRUM ŚWIATA”
„Kolorowe Centrum Świata” to innowacyjna, interaktywna wystawa edukacyjna 3D, do której stworzenia wykorzystano technologię Augmented Reality oraz kody QR umożliwiające wejście do świata dzikich zwierząt rozmieszczonych po centrum w postaci animacji. Można było nie tylko zrobić sobie z nimi zdjęcie, dowiedzieć się więcej o ich gatunku, ale także zagrać w tematyczne minigry. Wystawa była przygotowywana z myślą o angażowaniu klienta w sposób nienarażający jego zdrowia w czasie pandemii COVID-19. Niezwykle ważnym celem projektu było również wsparcie najemców w trudnym dla nich czasie – trasa atrakcji była tak zaplanowana, by odwiedzający mogli zapoznać się z pełną ofertą galerii.
KAMPANIA OTWARCIA NOWEJ STREFY Gastronomicznej W ATRIUM REDUTA „WEJŚCIE SMAKA”
Otwarcie strefy food court po pierwszej od 22 lat przebudowie Reduty również przypadło na czas obowiązywania restrykcji
w związku z pandemią COVID-19. Przeprowadzono ją więc z wykorzystaniem takich narzędzi, by zainteresować klientów przy zachowaniu odpowiednich zasad bezpieczeństwa. Oryginalna kampania „Wejście Smaka” powstała z połączenia rozwiązań offline, ambientu, prosale i digital oraz udziału influencerów. Przewidziano ją jako kilkuetapową, aby nie tylko jednorazowo zainteresować Klienta, ale też utrzymać jego uwagę na dłużej. Na potrzeby kampanii o nazwie „Wejście smaka” powstała nowa linia kreatywna, w której dominowały intensywne kolory, nowoczesność i dynamiczność.
– W tym roku w konkursie były ponad 103 zgłoszenia i 35 nagrodzonych projektów. Cieszy nas uznanie dla zespołów Atrium, które włożyły wiele pracy w realizację tych niestandardowych projektów oraz docenienie aż dwóch z nich. Oba powstawały w okresie pandemii COVID-19, która była ogromnym wyzwaniem dla branży retail. Wyzwaniem, dzięki któremu narodziły się wyjątkowe, kreatywne, a zarazem bardzo efektywne pomysły marketingowe, uwzględniające obowiązujące restrykcje, ale jednocześnie wprowadzające nową jakość w relacji centrum-klient – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium Poland Real Estate.
Więcej informacji na stronie:
https://aere.com/

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.