Komunikaty PR

Baluj, a my włączymy Ci top hity w Żappce

2022-12-29  |  12:05
Biuro prasowe

Żabka żegna stary rok i wita nowy, zapraszając swoich klientów na sylwestrowe zakupy. Z tej okazji organizuje dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka Happy Hours, aby można było zakupić w supercenach artykuły spożywcze, bez których nie może się odbyć żadna impreza. Od 29 do 31 grudnia br. promocją objęte zostały produkty z kategorii słodycze, słone przekąski, napoje czy pizza.

Bardzo lubimy zaskakiwać naszych klientów kolejnymi promocjami i wyjątkowymi, dostępnymi tylko w Żabce produktami. I tym razem nie mogło być inaczej, dlatego przygotowaliśmy szczególną sylwestrową ofertę. W promocyjnych cenach można nabyć nie tylko napoje, ale też przekąski. Wierzymy, że dzięki temu nasi klienci będą z radością witać Nowy Rok – mówi Piotr Rajewski, dyrektor handlowy Żabka Polska.

W ramach sylwestrowych Happy Hours, w określonych godzinach, klienci Żabki będą mogli nabyć konkretne produkty w obniżonych cenach:

Coca-Cola na dzień dobry

  • 9:00-11:00, napój Coca-Cola 0,5l. – 2,99 zł przy zakupie 2 sztuk.
  • 11:00-13:00, hot dogi – 3 zł.


Popołudniowe przekąski

  • 13:00-15:00, pizza Sukcesiliana – 13,99 zł. Ważne: tylko w Żabce nowy wariant: Tex-Mex.
  • 15:00-17:00, chipsy Lays Strong – 4,99 zł przy zakupie 3 sztuk.


Energetyczne wzmocnienie

  • 17:00-19:00, napój Red Bull – 3,99 zł przy zakupie 3 sztuk.


Piwo dla smakoszy

  • 19:00-21:00, piwo Carlsberg – 2,75 zł przy zakupie 4 sztuk.


Kawonament także po Świętach

Na tym nie koniec atrakcji przygotowanych przez Żabkę. Nadal dostępny jest Kawonament, dzięki któremu klienci mogą codziennie cieszyć się smakiem ulubionej, świeżo mielonej, aromatycznej kawy już od 1,61 zł za kubek.

Szczegółowe informacje nt. oferty promocyjnej: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/2-3

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.