Komunikaty PR

Baluj, a my włączymy Ci top hity w Żappce

2022-12-29  |  12:05
Biuro prasowe

Żabka żegna stary rok i wita nowy, zapraszając swoich klientów na sylwestrowe zakupy. Z tej okazji organizuje dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka Happy Hours, aby można było zakupić w supercenach artykuły spożywcze, bez których nie może się odbyć żadna impreza. Od 29 do 31 grudnia br. promocją objęte zostały produkty z kategorii słodycze, słone przekąski, napoje czy pizza.

Bardzo lubimy zaskakiwać naszych klientów kolejnymi promocjami i wyjątkowymi, dostępnymi tylko w Żabce produktami. I tym razem nie mogło być inaczej, dlatego przygotowaliśmy szczególną sylwestrową ofertę. W promocyjnych cenach można nabyć nie tylko napoje, ale też przekąski. Wierzymy, że dzięki temu nasi klienci będą z radością witać Nowy Rok – mówi Piotr Rajewski, dyrektor handlowy Żabka Polska.

W ramach sylwestrowych Happy Hours, w określonych godzinach, klienci Żabki będą mogli nabyć konkretne produkty w obniżonych cenach:

Coca-Cola na dzień dobry

  • 9:00-11:00, napój Coca-Cola 0,5l. – 2,99 zł przy zakupie 2 sztuk.
  • 11:00-13:00, hot dogi – 3 zł.


Popołudniowe przekąski

  • 13:00-15:00, pizza Sukcesiliana – 13,99 zł. Ważne: tylko w Żabce nowy wariant: Tex-Mex.
  • 15:00-17:00, chipsy Lays Strong – 4,99 zł przy zakupie 3 sztuk.


Energetyczne wzmocnienie

  • 17:00-19:00, napój Red Bull – 3,99 zł przy zakupie 3 sztuk.


Piwo dla smakoszy

  • 19:00-21:00, piwo Carlsberg – 2,75 zł przy zakupie 4 sztuk.


Kawonament także po Świętach

Na tym nie koniec atrakcji przygotowanych przez Żabkę. Nadal dostępny jest Kawonament, dzięki któremu klienci mogą codziennie cieszyć się smakiem ulubionej, świeżo mielonej, aromatycznej kawy już od 1,61 zł za kubek.

Szczegółowe informacje nt. oferty promocyjnej: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/2-3

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.