Komunikaty PR

Baluj, a my włączymy Ci top hity w Żappce

2022-12-29  |  12:05
Biuro prasowe

Żabka żegna stary rok i wita nowy, zapraszając swoich klientów na sylwestrowe zakupy. Z tej okazji organizuje dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka Happy Hours, aby można było zakupić w supercenach artykuły spożywcze, bez których nie może się odbyć żadna impreza. Od 29 do 31 grudnia br. promocją objęte zostały produkty z kategorii słodycze, słone przekąski, napoje czy pizza.

Bardzo lubimy zaskakiwać naszych klientów kolejnymi promocjami i wyjątkowymi, dostępnymi tylko w Żabce produktami. I tym razem nie mogło być inaczej, dlatego przygotowaliśmy szczególną sylwestrową ofertę. W promocyjnych cenach można nabyć nie tylko napoje, ale też przekąski. Wierzymy, że dzięki temu nasi klienci będą z radością witać Nowy Rok – mówi Piotr Rajewski, dyrektor handlowy Żabka Polska.

W ramach sylwestrowych Happy Hours, w określonych godzinach, klienci Żabki będą mogli nabyć konkretne produkty w obniżonych cenach:

Coca-Cola na dzień dobry

  • 9:00-11:00, napój Coca-Cola 0,5l. – 2,99 zł przy zakupie 2 sztuk.
  • 11:00-13:00, hot dogi – 3 zł.


Popołudniowe przekąski

  • 13:00-15:00, pizza Sukcesiliana – 13,99 zł. Ważne: tylko w Żabce nowy wariant: Tex-Mex.
  • 15:00-17:00, chipsy Lays Strong – 4,99 zł przy zakupie 3 sztuk.


Energetyczne wzmocnienie

  • 17:00-19:00, napój Red Bull – 3,99 zł przy zakupie 3 sztuk.


Piwo dla smakoszy

  • 19:00-21:00, piwo Carlsberg – 2,75 zł przy zakupie 4 sztuk.


Kawonament także po Świętach

Na tym nie koniec atrakcji przygotowanych przez Żabkę. Nadal dostępny jest Kawonament, dzięki któremu klienci mogą codziennie cieszyć się smakiem ulubionej, świeżo mielonej, aromatycznej kawy już od 1,61 zł za kubek.

Szczegółowe informacje nt. oferty promocyjnej: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/2-3

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.